Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö unia sodasta?

Vierailija
23.03.2022 |

Oletteko nähneet unia sodasta viime aikoina?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
22/26 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enneunia koko ikäni. Lapsena näin unta Persianlahden sodasta. Samat kuvat kuin unessani, näkyivät tv-uutisissa, joita en olisi saanut katsoa, mutta näin vahingossa. Ryntäsin äitini luo ja sanoin että mä näin tuosta unta, johon äitini totesi tyynesti, että sinä taidat olla samanlainen kuin minun mummoni. Äitini mummo oli selvänäkijä jonka luo tultiin kaukaa.

Mutta ei, viime aikoina en ole nähnyt unia sodasta. Mulla on hyvä tunne siitä että ei ole hätää, sota ei leviä Ukrainan ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena näin usein, nykyään en ikinä.

Jos tulee niin tulee, mutta alitajunta on huoleton.

Vierailija
24/26 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä vanhempia naisia on paljon haukuttu tällä pastalla. Mitä kuitenkin ihmettelen, kun jokaisesta naisesta tulee kuitenkin mummo/ikäihminen. Nyt on kuitenkin tilanne, että jos - ja luultavasti kun - Suomikin joutuu sotaan niin pelottaa, mutta minulla kuitenkin pitkään eläneenä on vähemmän menetettävää.

Vierailija
25/26 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/26 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena näin unia suurvaltojen välisestä suursodasta. Taivas oli täynnä isoja pelottavia sotakoneita. Olen syntynyt 70-luvun alkupuoliskolla.

Nykyään näen unta kauniista naisista. Kuulun edelleen Suomen armeijan sodanajan erikoiskoulutettuihin joukkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi