Pitääkö tai kannattaako miesystävälle kertoa,
että olen aiemmin ollut ylipainoinen? En nyt paljon, mutta kuitenkin 17 kiloa painavampi. Nyt on sporttinen vartalo, josta ei huomaa mitään entisestä minusta.
Kommentit (11)
Vain jos suunnittelette lapsia.
Ettei käy niin kuin sille kiinalaiselle siskolle, joka oli feikannut itsestään kauniin ja sitten syntyikin ruma lapsi.
Olin vain muutaman vuoden ajan ylipainoinen. Ap
Niin tai pitääkö miesystävälle kertoa että minulla oli aiemmin lapsena R-vika mutta se saatiin puheterapiassa pois, pitääkö?
Pitääkö minun kertaa, että mulla oli 14-vuotiaana punainen tukka?
Ei kannata, ennakkoluuloisimmat jättävät kun pelkäävät, että repsahdat kuitenkin takaisin samoihin mittoihin.
Luulisi, että kuulee joka tapauksessa jostain, suvultasi, kavereilta, tutuilta....
Ei pidä, mutta voihan asiasta keskustelun yhteydessä puhua. Itse ainakin sanoisin että oon joskus ollu vähän isompi mutta nyt olen tyytyväinen itseeni ja paluuta ei ole.
En minäkään kerro naisille, ettei minulla oikeasti ole näin isoa leukaa syntymälahjana.
Näkee kuitenkin jostain vanhan valokuvan, ja voi olla huono paikka ehkä siinä kohtaa asiaa selittää. Mutta mielestäni on turha nyt heti avautua asiasta, ihan rauhassa omaan tahtiin on parempi vihjata ja olen itse mies ja vuoden sisällä paino on voinut heittää yli 30 kiloa suuntaan tai toiseen.
Huokaus. Mitä väliä?