mistä hyvät treenikuulat?
Smartballsit on liian kookkaat ja ostin tälläisen: http://seksuaaliterveyskauppa.fi/seksuaaliterveys/pelvix-concept-pelvic-floor-rehabilation.html
Muuten on hyvä, noin puolet noidrn smartbalssien pituudesta, mutta liian kevyt, painavimmillaan 60g. Eikä silloinkaan tarvitse pinnistellä yhtään pitääseen tuon laitteen sisällä vaikka hyppii ja pomppii ja miten laittaa liukastetta. Joko mä käytän sitä jotenkin väärin, tai sitten tarttisin lisää painoa. Mistä löytäisin haastavammat treenikuulat?
Kommentit (7)
Onko tuollaiset pienemmät, mutta kevyemmät kuulat tehokkaammat? Pitääkö tehdä enemmän töitä pienillä kuulilla?
Ap
Painavimmat mitä olen löytänyt on fifty shades of grey-tuotesarjaan kuuluvat geishakuulat. Paino yht 220 g (kaksi kuulaa, ei irrallisia), halk. 3 cm. Omat taisin tilata kaalimadosta. Minulla tosin pysyy sisällä ihan "itsestään", mutta varmasti esim. lenkillä lihakset tekevät töitä. Samaten narusta saa hyvin vedettyä, samalla pistää lihaksilla vastaan. Tuntuu tehokkaalta.
Ainoa miinus on metalliläpyskä johon kuulien naru on kiinnitetty, saa asetella aika tavalla että lenkillä saa pysymään järkevästi pikkuhousuissa. Voisi olla myös halkaisijaltaan pienemmät valikoimassa. Mitä pienemmät ja painavammat, sitä enemmän joutuu lihakset hommiin.
Vähän hintavat, mutta laadukkailta tuntuu ja itse pidän metallia hygienisempänä kun muovia. Makuasioita.
Pysyykö muilla itsestään 220g kuulat? Mulla ei. Olen niitä nyt öisin käyttänyt kuitenkin.
Pienet ja painavat on tehokkain yhdistelmä.
Onko sulla synnytyksiä monta ja ei tule nuo 220g 3cm kuulat suuaukosta läpi? Päivän askareissa?
Pistä kolmen kilon kahvakuula römpsääs.