Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia perheväkivaltaklinikasta?

pelottava kokemus
23.03.2022 |

Ollaan puolison kanssa alettu käymään koska meillä kummallakin kokemus toisistamme että toinen harjoittaa henkistä väkivaltaa. Tällä kertaa kävin yksityiskeskustelua terapeutin kanssa samaan aikaan kun puoliso oli vastaavassa toisen terapeutin kanssa. Otin esille että kumppani on harjoittanut henkisen kiusaamisen lisäksi myös fyysistä vakivaltaa ja terapeutti sivuutti sanani täysin. Siis mitävittua ollaan väkivaltaklinikalla jossa terapeuttia ei edes kiinnosta fyysinen väkivalta?

Muutenkin jäi aika huono maku, nämä on jotain sosionomeja joilla kuulemma tähän tehtävään "pätevöittävä" terapeutin kurssitutkinto. Kyseessä ei siis ole psykologian tai psykiatrian ammattilaisia. Olen käynyt joskus taannoin psykologilla jolla oli aika rautaiset ammattilaisen otteet. Verrattuna häneen nämä terapeutit tuntuu ihan jostain lähibaarista vedetyiltä puoskareilta. Jokaiseen ongelmaan heillä helppo ratkaisu, ongelman esittäjän täytyy itse muuttua. Kun en suostunut ottamaan vastuulleni saada muutos kumppanini jatkuvaan pomotukseen ja kiusaamiseen, niin minulle hermostuttiin. Vaikutti vähintään erikoiselta että ammattilainen silminnähden hermostuu keskustelussa.

Olenko itse ihan väärillä raiteilla eli onko tälläinen ohjaus asianmukaista? Mielelläni kuulisin myös muiden kokemuksia perheväkivaltaklinikasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla