Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla työttömyysturva uudistetaan?

Vierailija
05.09.2015 |

Radiossa höyryttiin eilen että työttömille tulee entistä vaikeampi kieltäytyä tarjotusta työstä. Tietääkö kukaan mitä tämä uudistus tarkoittaa käytännössä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rahaa saa vähemmän ja töitä ei tarjota edelleenkään, eikä saa vaikka hakisi. Itse asiassa mulle tarjottiin töitä kun olin työtön ja sain paikan, eli en ole enää työtön, mutta en tiedä yhtäkään toista tapausta, joten en todellakaan yleistä. 

Vierailija
2/5 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikkien pitää mennä 9 e/ pv töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jään mielenkiinnolla odottamaan että mistä löydetään töitä kaikille. Ja en ymmärrä miksi kaikkia työttömiä pitää rangaista vaan koska muuta prosentti on niitä elämäntapa työttömiä. Menisin heti töihin jos vaan pääsisin.

Vierailija
4/5 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puehlinmyyntiä tarvitaan aina, samin rakennuksille lautapoikaa. Se on vaan pakko mennä tai loppuu toimeentulotuki ja työttömyyspäivära

Vierailija
5/5 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:21"]

Puehlinmyyntiä tarvitaan aina, samin rakennuksille lautapoikaa. Se on vaan pakko mennä tai loppuu toimeentulotuki ja työttömyyspäivära

[/quote]

Puhelinmyynti ei kaikilta onnistu siinä pitää oikeasti osata puhua ja myydä. Laitappa sinne joku hiljaisempi epäsosiaalinen myymään niin tuleepi kyllä aika nopeaa jalan kuva perseeseen. Sieltä pannaan kyllä heti pihalle jos ei tuu tulosta, tiedän kokemuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän