Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas hirveä ÄHKY. Bmi 37, taas vain 2 päivää jaksoin syödä 2000 kcal, tänään taas 3000 yli :'( en jaksa

Vierailija
23.03.2022 |

Milloin tää onnistuu? Haluan olla laiha

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kellonaikoina söit? Tarkkaile ateriarytmiäsi

Vierailija
2/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä luovuta. Oletko yrittänyt keksiä jotain muuta tekemistä syömisen tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin klo 9 aamupala

klo 13.20 lounas

Ja välissä rahkan, mandariinin, lohi viipaleita, siis 10 min välein, en ymmärrä mistä se himo taas iski, 2 päivää mennyt hyvin..

Kävin käveleen 45min, söin klo 19.15 normi annoksen, santsi annoksen, rahkan, lapsen makuviili, huomisen eväsrahkan.. Huh huh

Liikunta ei ainakaan vähennä ruuan himoa, vaikka niin ne väittää AP

Vierailija
4/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onnistuu ku perehdyt siihen, miten pystyy syödä enemmän ilman nälkää ja paino alkaa selkeästi pudota. Hiilarit minimiin, riittävästi rasvaa ja proteiineja.

Vhh, Keto... Saa läträä voita, kermaa, ihan riittävästi juustoa, proteiineja... Netissä hyviä artikkeleita, ohjeita, videoita ja before & after kuvia.

Ettei tule "keto flu", alussa kannattaa huolehtia riittävästä elektrolyyttien saamisesta (valmiita keto elektrolyytti jauheita olemasa).

Mulla ei myöskään kalorien lasku onnistunut mut Vhh tuntui itselle sopivalta ja toimii oikeesti.

Tsemppiä👍😊

Vierailija
5/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä luovuta. Oletko yrittänyt keksiä jotain muuta tekemistä syömisen tilalle?

Lukenut kirjaa, käynyt käveleen, katsonut sarjaa..

Erona kahteen edelliseen päivään:

Tänään oli vapaapäivä ja tosiaan jääkaappi huutelee aina kun olen kotona.. Oispa aina töitä..

Ap

Vierailija
6/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt? Ovatko rasvat, hiilihydraatit ja proteiinit tasapainossa? Kuinka kaloripitoisia asioita syöt? 

Vierailija
7/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pahin olla just himassa ja kuunnella sitä jääkaapin kutsuhuutoa...

Suosittelen tosiaan et perehdyt ja ainakin kokeilet noita vhh tai keto juttuja.

Eikä aluksi kandee harrastella sitä liikuntaa vaan lisää vasta ku syöminen kohdallaan. Itellä mtös ruokahalu lisääntyy jos alan treenaa...

T:aiempi vhh/keto suosittelija

Vierailija
8/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloista. Syötkö päivän mittaan tarpeeksi, vai yritätkö hillitä ruokailua koko ajan? Minua on auttanut, että syön ruoka-aikoina ihan reippaat annokset, mutta en santsaa, vaikka ruoka olis jotain herkkuakin. Säännölliset ruoka-ajat ja riittävästi ruokaa, niin ei tule turhia mielitekoja. Kiinnitä huomiota ruuan laatuun, eli vähärasvaista ja kevyttä ruokaa, niin saa ruoka-aikana syödä riittävästi. Usein se repsahtaminen tapahtuu iltaisin, kun on joutilasta aikaa napostella. Siihen auttaa keksiä jotain muuta toimintaa napostelun sijaan, joka vie ajatukset pois jääkaapin herkuista. Vaikka pieni kävelylenkki,lähinnä maisemia katsellen, ei mikään hikirääkki. Tai vaikka joku pieni mieleinen askartelutyö.

Vierailija
9/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna söisin isompia annoksia kunnon ruokaa ja jättäisin noi rahkat ja muut välipalat pois. Aamiaiseksi jotain kevyttä. Lounas salaatti. Päivällinen kunnon ruoka. Illalla jotain täyttävää mutta ei kaloripitoista, kuten kananmunaa.

Vierailija
10/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni liikkuminen pahentaa nälkää ja silloin helpommin ”sortuu” syömään liikaa ja kaiken mikä on kaapeissa. Olen vuoden alusta yrittänyt keventää ja on kyllä rankkaa..minulla on jäätävä nälkä koko ajan ja ennen kun joku sanoo syö syö niin jos syön niin paljon ettei ole nälkää niin en laihdu ikinä. Vatsa on tottunut jättiannoksiin ja ei kai se auta kun odotella, että joskus mahalaukku pienenee normille tasolle. Pidän kerran viikossa ns.vapaan syömisen päivän, mutta pyrin silloinkin siihen etten ahnehdi ihan päättömänä vaan tyyliin noutoruoka-annos ja päälle karkkipussi tai suklaalevy. Nyt on -7kg vuoden alusta eli kyllä tämä toimii jotenkin.

Vierailija
12/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Ozempiciä. Itsellä ollut tuo käytössä n.1,5 ku ja paino laskenut neljä kiloa. Nälkää ei ole, ei myöskään mielitekoja

Vierailija
13/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna söisin isompia annoksia kunnon ruokaa ja jättäisin noi rahkat ja muut välipalat pois. Aamiaiseksi jotain kevyttä. Lounas salaatti. Päivällinen kunnon ruoka. Illalla jotain täyttävää mutta ei kaloripitoista, kuten kananmunaa.

Nuo rahkat ei ollu ostettu edes mulle..

Tai no 1 oli ilta herkuksi, kun normaalisti vetäisin levyn suklaata ja puoli pussia sipsiä. Mutta söin lastenkin rahkat.. Ap

Vierailija
14/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä puoli laatikkoa lihaperunasosetta! Mikä mussa on vikana?? Ap

Vierailija
15/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi huutelee, skitsofrenia?

Ähky ei ole normaalia, syitä dyspepsiaan voi olla monia... Vai onko itsetuhoisen käytöksen (ylensyönti) seurausta. Yhden päivän lihominen on ongelma, jos toistat sitä ("itsetuhoa itsetuhoisuudesta").

Vierailija
16/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pääse tunnesyömisen/ahtamisen juurisyyhyn käsiksi, ei siihen mitkään ruokavaliot auta. Mars terapiaan❤️

T: samassa veneessä

Vierailija
17/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pikkuisen pienemmästä erosta. Yli 1000 kcal ero on liian suuri.

Tai salli itsellesi palkintopäivät. Että jos jaksat 5 pvä pelkällä aamiaisella ja työpaikkalounaalla, niin perjantaina saa syödä niin paljon kuin napa vetää, tmv.

Vierailija
18/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot selkeesti syönyt päivän aikana liian vähän kun illalla pitää kaksin käsin ahmia. Eli syö päivällä järkevämmin, kunnollisia terveitä annoksia tavallista terveellistä ruokaa. Aloita vaikka tolla ja viilaa parin viikon päästä seuraavaa asiaa sitten kun näet miten se vaikuttaa. Riittävästi kuitua ja proteiinia aterioilla ja vain vettä juomaksi!

Vierailija
19/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisit löytää tekemistä, josta olisit itsestäsi edes hitusen ylpeämpi (pieniä asioita!) itsetuhoinen käytös ("tunnesyöpöttely") vähenee/poistuu. Jos ruokavalio ei TYYDYTÄ sinua, korjaa se!

Minä syön aamiaiseksi 1/2dl kaurahiutaleita joissa on 30 g voita, ehkä 20 g ruokosokerisiirappia, ja joskus vähän kypsää banaania. (Olen hoikka.) En syö ruokaa, mikä ei tyydytä minua.

Vierailija
20/33 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua syömishäiriöön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän