Onko kellään käytössä tuo meiliboxi sähköposti ?
Onko kellään käytössä tuo meiliboxi sähköposti ? kokemuksia kyselen kun luukku muuttuu maksulliseksi. Onko meiliboxi ollut toimiva sähköposti,että päässyt hyvin kirjautumaan aina sinne ? Mietin tuota vaihtoehtoiseksi sähköposti osoitteeksi.
Kommentit (44)
Otapa Protonmail niin ei tarvi tietoturvan kanssa painia. Palvelin Sveitsissä.
Vierailija kirjoitti:
Mites onko enää toiminnassa ?
En pääse sisään ja mulla siellä valokuvia säilössä
Mulla toimi ihan hyvin kun kävin äsken kokeilemassa.
Luukun vaihdoin meiliboxiin ja aluksi toimi ihan hyvin. Nyt viimeisen kuukauden aikana pelkkää kuraa... Välillä ei pääse kirjautumaan ja jos pääsee, niin ei saa lähetettyä viestejä. Tai jos pääsee lähettämään, niin ei mene perille ja tökkää jonnkin ja tulee herjaa. (Ja muilla sähköposteilla kyllä viestit menee perille samaan osoitteeseen.) Tällä hetkellä on sellainen ongelma päällä, että näyttää kuin kaikki toimisi, mutta kun painaa lähetä-nappia, niin se muuttuu punaiseksi ja tulee ilmoitus, että viestiä ei voi lähettää.... Onko muilla ollut samoja ongelmia?
Ihan susip...ka posti nykyää!
Vierailija kirjoitti:
Luukun vaihdoin meiliboxiin ja aluksi toimi ihan hyvin. Nyt viimeisen kuukauden aikana pelkkää kuraa... Välillä ei pääse kirjautumaan ja jos pääsee, niin ei saa lähetettyä viestejä. Tai jos pääsee lähettämään, niin ei mene perille ja tökkää jonnkin ja tulee herjaa. (Ja muilla sähköposteilla kyllä viestit menee perille samaan osoitteeseen.) Tällä hetkellä on sellainen ongelma päällä, että näyttää kuin kaikki toimisi, mutta kun painaa lähetä-nappia, niin se muuttuu punaiseksi ja tulee ilmoitus, että viestiä ei voi lähettää.... Onko muilla ollut samoja ongelmia?
Ihan susip...ka posti nykyää!
Sama ongelma: sisään pääsee kirjautumaan, mutta viestejä ei pysty lähettämään.
Mitähän sitten jos muuttavat kaikki sähköpostit maksullisiksi, eikä ole varaa maksaa mistään, tai lopettavat yksi toisensa perään, palattava perinteisen paperipostin pariin?
19.11.2023 klo 11:50 meiliboxi.fi-sivusto ei avaudu. Jos katkos on yhtä pitkä kuin aiemmilla kerroilla, meiliboksi.fi toimii taas 2-3 päivän päästä. Taas jäi työnhaku-viesti kopioimatta omalle koneelle ja eikä nyt pysty vastaamaan linkkeihiin. Se siitä työpaikasta:(
t, Miks mä en koskaan usko
Uskomatonta 19.11.2023 klo 19:50 meiliboxi.fi-sivu avautui (myös vastaanotto ja lähetystoimivat +++). Ei mennyt 2-3 päivää. Sain kuin sainkin työpaikkahakemuksen eteenpäin, kun spostissa oli vitaaleja linkkejä. Aiemman sivuston avautumattomuuden testasin useilla selaimilla ja kahdella koneella. Jaa-a, ehkä poikkeus vahvistaa säännön.
Olen itse onnistunut elämään jo vähän yli vuoden kokonaan ilman sähköpostia.
Meiliboksin on todettu keräävän tietoja. Protonmail on ilmainen ja tietoturvallinen, jos käyttää vähän niin hyvä. Lisätila maksaa.
Meiliboxi.fi -sähköpostipalvelun pää-ylläpitäjän suorat sähköposti- sekä puhelin-yhteystiedot (Woima Hosting Oy / Web 1 Oy / Cuitunet Oy):
Mikko Lampikoski
mikko@lampikoski.com
+358440411200 (vastaus-aika, päivittäin kello: 09-20, normaali puheluhinta eli tavallinen minuuttihinta tai kuuluu mahdolliseen liittymä-puhepakettiin)
Meiliboxi.fi -sähköpostipalvelun pää-ylläpitäjän suorat sähköposti- sekä puhelin-yhteystiedot (Woima-Wirta Oy / Woima Hosting / Web 1 Oy / Cuitunet Oy):
Mikko Lampikoski
mikko@lampikoski.com
+358440411200 (vastaus-aika, päivittäin kello: 09-20, normaali puheluhinta eli tavallinen minuuttihinta tai kuuluu mahdolliseen liittymä-puhepakettiin)
woimaservices.fi
Mites onko enää toiminnassa ?
En pääse sisään ja mulla siellä valokuvia säilössä