Miten päättyy Katja Ketun Kätilö? Siis kirja?
Kommentit (16)
Koululäksynä ollut kirjan lukeminen?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:13"]Koululäksynä ollut kirjan lukeminen?
[/quote]
Ei. Kun kävin katsomassa elokuvan ja olen lukenut että kirjassa loppu erilainen. Siksi haluan tietää millanen se loppu kirjassa on.
En tiedä muuta kuin, että Krista Kosonen on kuulemma paska näyttelijä ja käy hitaalla.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:14"]Kaikki kuolee.
[/quote]
Mihin Helena ja Johannes kuolee?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:14"]Kaikki kuolee.
[/quote]
Mihin Helena ja Johannes kuolee?
[/quote]
?
Lopuksi kirjassa tulee takakansi.
Aloitin lukemaan joskus 4kk sitten. En ole päässyt kovin pitkälle. Oli tylsä vaikka muuta luulin.
mun käsittääkseni kirjassa on onnelline loppu, luin lopun äsken uudelleen, muistin että siinä oli surullinen loppu mutta millainen loppu elokuvassa on?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:22"]mun käsittääkseni kirjassa on onnelline loppu, luin lopun äsken uudelleen, muistin että siinä oli surullinen loppu mutta millainen loppu elokuvassa on?
[/quote]
Spoilausta!!
Älä lue jos et halua tietää.
Eli molemmat selviävät sekä Helena että Johannes. He menevät Suomeen ja perustavat perheen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:22"]mun käsittääkseni kirjassa on onnelline loppu, luin lopun äsken uudelleen, muistin että siinä oli surullinen loppu mutta millainen loppu elokuvassa on?
[/quote]
Kerro kirjan lopusta
Tämä kätilö ja hänen miehensä löytyvät ammuttuina sängystä. Lapsesta en muista miten sille kävi.
Ampuja toimitti lapsen Näkkälöiden kasvatiksi.
Kun elokuvassa eri loppu. Katsoin elokuvan mutten ole lukenut kirjaa