Nainen, oletko tehnyt aloitteen jotain kiinnostavaa miestä
Kommentit (18)
Monesti. Baarissa tai bileissä tai ehdottanut tapaamista jollekin tutulle miehelle, jonka kanssa on ollut jotain ihastusta aistittavissa.
En ole, miehet on aina tehneet aloitteet.
Yleensä miehet lähestyy mua, mutta nykyinen suhteeni alkoi tavallaan siitä kun laitoin miehelleni FB-kaverikutsun eli tavallaan tein aloitteen :-)
Olen, monesti. Aloittamalla keskustelun netissä tai livenä, tarjoamalla drinkin, antamalla puhelinnumeroni, pyytämällä ulos...
En tiedä, onko kyseessä aloite, mutta olen kauan tykännyt eräästä miehestä, jonka kanssa juteltu syvällisiäkin ajoittain. Molemmat oltu tahoillamme varattuja, mutta nyt tilanne toinen. Hakeuduin juttusille ja sanoin, että olisi mukavaa jutella pitkästä aikaa. Aika näyttää, miten käy. Kuitenkin näin sinkkunaisena mukavalta tuntuu ajatuksenakin.
En ikinä ole kehdannut kun olen niin ällöttävä.
Kyllä. Erilaisissa tapahtumissa, baareissa yms.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:17"]
[/quote]Anteeksi nyt mutta kasvata muna(-solut) nainen.
En, miehet on aina ehtineet ensin. Oon kyllä kova flirttailemaan.
Tein aloitteen baarissa yhtä puolituttua poikaa kohtaan nuorempana. Pyysin treffeille. Nyt ollaan oltu kahdeksan vuotta yhdessä. :)
Juteltiin ystävän bileissä ja pyysin numeron illan lopuksi. Kysyin treffeille ja tapailtiin muutaman viikon, mutta mies piti minua epätoivoisena, joten olisi halunnut vain panosuhteen. Toista miestä lähestyin tuttavapiiristä ja hänelle kelpasi myös vain seksi. On muitakin ollut, jotka ovat olleet vältteleviä, niin en edes viitsinyt tehdä yhtä suoraa aloitetta. Enemmän minä olen tehnyt aloitteita miehille kuin he minulle.
Monesti. Viimeksi tosi kiinnostavaa miestä kohtaan ja tässä sitä on nyt on seurusteltu vuosia. Ja edelleen hän on elämäni rakkaus. Joten kannatti tehdä aloite:)
Kuvainnollisesti heitin pallon miehelle, joka kiinnosti. Hänen tehtäväkseen jäi seuraava siirto, jota ilman mitään enempää ei olisi tapahtunut minun puoleltani, mutta hän teki sen; soitti ja tuli käymään. Nyt olemme olleet naimisissa pian kolmekymmentä vuotta.
Olen tehnyt lukemattomia kertoja aloitteen. Olen flirttaillut, mennyt juttelemaan, käynyt päälle kuin yleinen syyttäjä, olen pyytänyt ulos, baariin, FB-kaveriksi, you name it. Olen myös pyytänyt joskus jotakuta kaveriani kertomaan kiinnostuksestani. Aika monta kertaa mieskin on ollut kiinnostunut, mutta monesti olen saanut myös pakit. Paskaltahan se hetken tuntuu, mutta itsetuntoni kestää sen kyllä. Nyt olen parisuhteessa naisen kanssa, jonka myös iskin. :-)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:17"]
[/quote]Anteeksi nyt mutta kasvata muna(-solut) nainen.
[/quote]
Mulla on munasoluja ja olen luovuttanutkin niitä. Vähän harmillista kyllä niille perheille jotka kaltaiseni lapsen saavat :( Toivottavasti niitä ei kiusata koulussa, saavat itsetunnon ja elävät paremman elämän kuin minä.
Flirttailen ainakin ja voin mennä juttelemaan ensimmäisenä, saatan pyytämättä antaa numeroni jne. Olen kai aloitteentekijä vaikka mies sitten ehdottaisi seuraavaa tapaamista. Tätä tapahtuu baarissa tai joskus kavereiden kavereihin tutustuessa.
Kyllä. Nuoruuden kiinnostustani kohtaan.