Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia kristillisestä deittipalvelu Valosta?

Vierailija
23.03.2022 |

Tuota mainostetaan nyt ihan hirveästi, Youtubea katsoessa tuntuu että joka videon välissä tulee deittipalvelu Valon mainos. Mainostaa, että on ihmisille, joilla on kristilliset arvot ja etsivät tositarkoituksella parisuhdetta.

Onko kellään kokemusta tästä sovelluksesta? Kuinkakohan uskovainen pitäisi olla? Itse olen ns. tapakristitty, mutta tuo sovellus alkoi houkuttaa, koska etsin ehdottomasti parisuhdetta tositarkoituksella (perheenperustaminen toiveena) enkä jaksa yhtään mitään pelien pelaamista tai yhden illan juttuja. Löytyisköhän tuolta niin sanotusti kunnollista seuraa, joka ei olisi vain yhden illan ilon perässä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
62/69 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä ystävälläni hyvä kokemus. Hän on kyllä ihan tosi uskovainen. Löysi sieltä kumppanin ja menossa kesäälä naimisiin. En tuosta tiedä, että "pitääkö" olla uskovainen tai onko siellä suurin osa. Yleensähän tosiuskovat kyllä haluaa kaltaisensa kumppanin että tapakristitty ei ehlä kelpaa

Tapakristitty ei ole Kristitty. Joko uskot tai et usko ja yrität elää Raamatun mukaan. Tittelikaste syntyessä ei merkkaa mitään.

On vaan musta ja valkoinen! Nii!!!

T. Kristitty

------

Mistä vetoo tuolta kommentoijalta löytyy omista komeroista ties mitä maallisuutta ja tekopyhyyttä. Eiköhän Raamatusta ole napsittu sieltä täältä mikä itselle parhaiten sopii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Keski-Suomessa ei ole nelikymppisiä naisia kuin kourallinen, ihan autiomaa. Lisäksi uskonnoksi pitää valita joku, joten pitää fuskata profiilin kanssa. Tiedä sitten, kuinka tärkeänä aitoa uskoa tuolla pidettäisiin jos sitä väkeä olisi siellä.

Vierailija
64/69 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin kokeilla, sillä etsin kumppania vakavasti perustamaan perheen ja sitoutumaan siihen pysyvästi. Mutta en toisaalta ole kristillisen uskonnon kannattaja, olen toki kastettu mutta sitemin eronnut kirkosta. 

Toisaalta ei haittaa vaikka puoliso olisi uskis, jos antaa minun ja tulevien lapsiemme uskoa mihin itse haluamme eikä uskonto näy elämässä mitenkään poikkeuksellisesti. Mikään himo-lesta ei tulisi kuuloonkaan esimerkkinä.

Raamattu kieltää sekoittumisen ihmisten kanssa jotka eivät halua uskoa ja elää sen mukaan.

Tinderiin vaan.

Tässä juuri esimerkki minkälainen ei tulisi kysymykseenkään :D Että jos siellä Valossa on tämmösiä ihme jeesustelijoita oikeasti niin mielummin olen vela.

Kyse ei ole siitä mikä sulle kelpaa. Sinä et kelpaa Kristitylle. Ensimmäinen käsky rakasta Herraasi Jumalaasi kaikista eniten eli kaiken yläpuolelle menee Hän. Tinderiin vaan.

Tämä kommentoija ei ainakaan ole aito kristitty. Niin tuomitseva ihminen ei voi olla uskossa.

Vierailija
65/69 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä ystävälläni hyvä kokemus. Hän on kyllä ihan tosi uskovainen. Löysi sieltä kumppanin ja menossa kesäälä naimisiin. En tuosta tiedä, että "pitääkö" olla uskovainen tai onko siellä suurin osa. Yleensähän tosiuskovat kyllä haluaa kaltaisensa kumppanin että tapakristitty ei ehlä kelpaa

Tapakristitty ei ole Kristitty. Joko uskot tai et usko ja yrität elää Raamatun mukaan. Tittelikaste syntyessä ei merkkaa mitään.

Ja sinä katot oikeudeksesi ryhtyä Jumalan rooliin, vai ihan vain vakaumsiesi mukaisesti haluat   tuomita halveksia muiden uskoa ja uskonnollsisuutta. En pidä mustavalkoisesta suhteesta uskontoon. Usko ja uskonnollisuus ovat aina hyvin henkilökohtaista; ei kilvoittelua siitä kuka uskoisi pathaiten/ oikeimmin.  

Uskovainen mies

Vierailija
66/69 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harkitsn tuolle palvelimelle kirjautumista. Vaikka mututntumalsta sanosin, että mahd hyvöksikäyttäjien ja vedättäjien joukossa on enempi miehiä, niin silti kun viime vai jo toissa kesänä tämä palvelin sai huomattavaa julkisuutta kun se otti nykuisen nimensä käyttöö ja lieneenkä jotain muitakin uudistuksia tehtu, niin löysin itsestäni pessimisti. - Tämä pessimisti minusta kysyi, että nyt on "taas" tuotu julki yksi paikka, jossa taatusti on kohta enempikin erilaisia hyväksikäyttäjiä jotka uskovat saavansa helppoa saalita hyvä uskoisita ihmsiistä. - Issi ikäänkuin ajattelesivat tyyliin uskovainen = hölmö ja naivi, jota on helpompi höynättää joku ei uskovainen...

Vierailija
67/69 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut lesboja. Mutta eivät vastaa. Olen laittanut heille tykkäyksiä, kun miehet olleet niin pahan näköisiä juntteja, tupakat suussa ja kaljatuopit edessä. Ajattelin, että jos lebonaisesta sais vaikka hengellisen keskustelukumppanin. Ei seksiä heiltä, hetero nainen olen.

hahaha tätä naisten logiikkaa. Luuletko että sinulla mahdollisesti uskovalla ja lesbolla on samat arvot? Ei ole. Minä ainakin heteromiehenä koen olevani ihan erilainen verrattuna homoseksuaaliseen. Mistä te juttelisitte lesbon kanssa? Ja varmaan koko ajan takaraivossa olisi ajatus henkilön lesboudesta, ei siitä mitään tule.

Pitää tähän sivusta vastata, että kyllä ihminen on ihminen myös sen seksuaalinen identiteettinsä takana. Minusta on vaan tyhmää miettiä ihmistä pelkästään sen myötä ja luulla, että ihminen eroaa niin toisesta niin paljon. Yhteiset kiinnostuksen kohteet tai puheenaiheet, harrastukset yms voivat olla hyvinkin samoja. Itse olen hetero myös, mutta jos esim löytäisin musiikista pitävän ihmisen, joka sattuisi olemaan lesbo niin ei se lesbous olisi syy olla tutustumatta tähän samankaltaiseen ihmiseen. Tosin itsellä on ajatus, että tuokin sivusto ei oikein sovellu kavereiden etsintään. Itsekin kaipaisin niitä enemmänkin. Samoin en ole uskonnollinen niin tuskin senkään vuoksi olisi minulle paras paikka. Siedän uskonnollisia ihmisiä kunhan hekin hyväksyvät minut ja eivät tuputa uskontoa sekä arvostavat muita.

Vierailija
69/69 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäluokan ihmisiä tuolla on eniten, mikä on kohderyhmä?