Muita joista miehet ei ole ikinä kiinnostuneet?
En tiedä johtuuko se jostain karisman puutteesta vai mistä, mutta tämä on ollut minun tilanteeni koko ikäni. Olen aina jäänyt ystävieni varjoon, joista miehet ovat olleet kiinnostuneita.
Muita? Millaisia tunteita se on teissä herättänyt?
Kommentit (59)
No mä en koe että musta olisi varsinaisesti kiinnostuttu, mutta kai omasta sinnikkäästä yrityksestäni johtuen pari miestä on ollut ja erinäisiä hoitoja, vaikka itse olisin halunnut jotain enemmän.
Eivät kiinnostu. Ainoa huomio jota miehiltä saan on vihamielisyys. Pojat kiusasivat minua jo lapsena ja teini-iässä ja aikuisena miehet kiusaavat edelleen. Tuskin johtuu siitä, että olen hirveä ihminen, koska oman sukupuoleni keskuudessa olen aika pidetty ihminen. Kyllähän se tuntuu kamalalta. En ole koskaan ollut edes parisuhteessa.
Ymmärrän kakkonen oikein hyvin. Minullakin on tuollaisia kavereita, joissa on sitä jotain, he ovat oikein kauniita ja kiinnostavat jokaista miestä. Vaikka joku mies olisikin kiinnostunut minusta, kaverini tullessa he kiinnostuvat hänestä. En syytä häntä, ei hän miehiä tahallaan iske. Itsestä vaan tuntuu vähän surkealta.
Minuakaan ei voi yrityksen puutteesta syyttää. En enää edes viitsi yrittää mutta toisaalta en enää elättele toivoa että miestä löytyisikään. Ja ei sen niin väliä, olenhan totttunut olemaan ilmankin. Hassua vaan miten joillekin kyseessä on perusasia mutta itse olen jo aikuinen ja kaikki seurustelukuviot on jäänyt kokematta ihan täysin. Ap
Miesten kiinnostusta taitaa laskea se, että en ole naapurintyttömäisen näköinen, minussa on kolhoja piirteitä ja olen melko pitkä. Miehet ovat myös suoraan arvostelleet ulkonäköäni. Ystäväni on sievä blondi ja miehet oikein keksivät jonkun tekosyyn päästäkseen juttelemaan hänen kanssaan ja ovat kaikkialla kiinnostuneita hänestä. Hukkaan heitettyä aikaa se tosin on, koska hän on naimisissa. Minä saan olla rauhassa.
Kakkonen ei nyt tajua, että miehet tykkää hymyilevistä naisista, ei totisista torvensoittajista. Kaikkien keskustelujen ei tarvitse koskea ajankohtaisia yhteiskunnallisia aiheita tai korkeakulttuuria, vaikka älyssä ei mitään vikaa olisikaan.
Rentoudu ja pidä hauskaa, niin muutkin (myös miehet) viihtyvät kanssasi. Kaverisi eivät miehiäsi vie vaan se olet ihan sinä itse, joka ajaa ne pois luotaan
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:51"]
Eivät kiinnostu. Ainoa huomio jota miehiltä saan on vihamielisyys. Pojat kiusasivat minua jo lapsena ja teini-iässä ja aikuisena miehet kiusaavat edelleen. Tuskin johtuu siitä, että olen hirveä ihminen, koska oman sukupuoleni keskuudessa olen aika pidetty ihminen. Kyllähän se tuntuu kamalalta. En ole koskaan ollut edes parisuhteessa.
[/quote]Sama siinä mielessä että useimmiten vihamielistä ja pilkkaavaa suhtautumista. Vaikka olenkin hyvin kohtelias ja mukava ihminen. En kai sitten näytä naisellisen iloiselta.
Kiinnostuu, eivät vaan ne ujot miehet uskalla sulle sitä kertoa.
Minä. Ja hauskaa tässä on se, että minulle yritetään väittää, että olisin poikkeuksellisen kaunis ja "hyvä saalis". Joopa joo, ehkä olenkin mutta en silti ole kiinnostava. Puolueettomasti arvioituna vaatimattomamman näköinen kaverini kylpee miesten huomiossa ja häneen on aina kerrallaan useampikin ihastunut. Minä saan olla ihan rauhassa. 25 v ja en ole koskaan seurustellut. Puhetta riittää, mutta ei minkäänlaisia todisteita siitä että oikeasti kelpaisin kenellekään. Kai olemuksessani sitten on jotain kauhean luotaantyöntävää ja ystävässäni vastaavasti jotain puoleensavetävää.
Mielellään voisin ottaa jonkun joku ei ole muille kelvannut, mutta mä taas en kelpaa sitten heille.
Ei tuollaista naista olekaan. AP varmaan tarkoittaa, että ne top 20% alfa-miehet eivät huomioi häntä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:44"]
Minä. Ja hauskaa tässä on se, että minulle yritetään väittää, että olisin poikkeuksellisen kaunis ja "hyvä saalis". Joopa joo, ehkä olenkin mutta en silti ole kiinnostava. Puolueettomasti arvioituna vaatimattomamman näköinen kaverini kylpee miesten huomiossa ja häneen on aina kerrallaan useampikin ihastunut. Minä saan olla ihan rauhassa. 25 v ja en ole koskaan seurustellut. Puhetta riittää, mutta ei minkäänlaisia todisteita siitä että oikeasti kelpaisin kenellekään. Kai olemuksessani sitten on jotain kauhean luotaantyöntävää ja ystävässäni vastaavasti jotain puoleensavetävää.
[/quote]
Yleensä se syy omaan luotaantyötävyyteen löytyy ihan itsestä, niin kylmästi kuin se on sanottu. Hymyiletkö? Kokevatko miehet, että viihdyt heidän seurassaan?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:01"]
[/quote]
Yleensä se syy omaan luotaantyötävyyteen löytyy ihan itsestä, niin kylmästi kuin se on sanottu. Hymyiletkö? Kokevatko miehet, että viihdyt heidän seurassaan?
[/quote]
Mistä muualtakaan se syy löytyisi kuin itsestä? Hymyilen paljonkin. Olen aina ystävällinen. Puhelias en kyllä ole ja sellaiseksi on vaikea vain ryhtyä, teennäisyys paistaa läpi.
Tervetuloa kokemaan kiinnostuksen määrä, jota 90% miehistä kokee naisilta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:13"]
[/quote]
[/quote]
Mistä muualtakaan se syy löytyisi kuin itsestä? Hymyilen paljonkin. Olen aina ystävällinen. Puhelias en kyllä ole ja sellaiseksi on vaikea vain ryhtyä, teennäisyys paistaa läpi.
[/quote]No eiköhän vika ole niissä miehissä. Missä teidän itsetuntonne on juma*auta naiset?
Mua ei ole miehet kiinnostaneet koskaan, on ne mua kyllä lähestyneet, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.
Syy on ihan varmaan biologinen, olen itsekin mien.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:58"]
Miesten kiinnostusta taitaa laskea se, että en ole naapurintyttömäisen näköinen, minussa on kolhoja piirteitä ja olen melko pitkä. Miehet ovat myös suoraan arvostelleet ulkonäköäni. Ystäväni on sievä blondi ja miehet oikein keksivät jonkun tekosyyn päästäkseen juttelemaan hänen kanssaan ja ovat kaikkialla kiinnostuneita hänestä. Hukkaan heitettyä aikaa se tosin on, koska hän on naimisissa. Minä saan olla rauhassa.
[/quote]
nätit muijat kaveeraa rumiksen kanssa juuri tuon takia. näin ne voi mennä porukalla esim baariin ja silti olla aina huomion keskipisteitä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:58"]
[/quote]
nätit muijat kaveeraa rumiksen kanssa juuri tuon takia. näin ne voi mennä porukalla esim baariin ja silti olla aina huomion keskipisteitä.
[/quote]Voi juma, oot tollo. Moni nainen ei edes halua miestä. ja baariinkiin mennään usein vaan pitämään hauskaa tyttöjen kanssa. Vain kourallisella naisia miehet on pääasia elämässä. Minä ainakin hengaan kaikennäköisten naisten kanssa jos synkkaa. Typerys provo
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]No eiköhän vika ole niissä miehissä. Missä teidän itsetuntonne on juma*auta naiset?
[/quote]
Hyvä kysymys. Ehkä ne miehenalut, jotka aikanaan haukkuivat minut ja ulkonäköni maanrakoon, osaisivat vastata. Siitäkin olisi varmaan pitänyt päästä yli, mutta se on hiukan vaikeaa kun niiden keskenkasvuisten kakaroiden ennustus tuntuu pitävän paikkansa enkä ole vielä pystynyt todistamaan kelpaavani kenellekään. Ehkä huonon itsetunnon voi haistaa, ja ehkä se karkottaa miehet.
Noin muuten en kyllä ikinä syytä miehiä yksinäisyydestäni. Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan. Mietin vain jatkuvasti, mikä minussa on vikana ja miten voin korjata sen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyvä kysymys. Ehkä ne miehenalut, jotka aikanaan haukkuivat minut ja ulkonäköni maanrakoon, osaisivat vastata. Siitäkin olisi varmaan pitänyt päästä yli, mutta se on hiukan vaikeaa kun niiden keskenkasvuisten kakaroiden ennustus tuntuu pitävän paikkansa enkä ole vielä pystynyt todistamaan kelpaavani kenellekään. Ehkä huonon itsetunnon voi haistaa, ja ehkä se karkottaa miehet.
Noin muuten en kyllä ikinä syytä miehiä yksinäisyydestäni. Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan. Mietin vain jatkuvasti, mikä minussa on vikana ja miten voin korjata sen.
[/quote]Huoh. Minua haukutaan edelleen vähintään pari kertaa viikossa, ja olen jo aikuinen. Mun itsetunto on vaan kasvanut siitä. Nykysin olen hel*etin ilkeä noille miehille. Ja olen oppinut että miesten arvostelu on muuten hauskaa ja sen takia neki sitä tekee, ylentääkseen itseään. Se antaa voimaa aika lailla. Ja päivän päätteeksi olen onnellinen itekseni. Kuka miestä haluais edes? Ja jos panoa kaipaa, nii sen saa kun lähestyy itse miestä. Että näin. Problem solved, oliko muuta. Ala röyhkeäksi ämmäksi, niin johan elämä hymyilee. Ja usein miehet just sillo kiinnostuu.
No mulla on käynyt useimmiten sillä tavalla, että mies on ensin kiinnostunut musta, mutta sitten kun on nähnyt yhden blondin kaverini niin mä olen ollut kun ilmaa. Se mun kaveri on kyllä oikea miehennielijä, vie multa aina miehen jos oon onnistunut semmosen edes viideksi minuutiksi saamaan. :D Sanoisin, että ihan hirveen turhauttavaltahan tää tuntuu. Mikä mussa on vikana? Miks aina ne kikattelevat ja tyhmää esittävät naiset saavat miehen? Ja me ei olla edes teinejä enää...