Muita joista miehet ei ole ikinä kiinnostuneet?
En tiedä johtuuko se jostain karisman puutteesta vai mistä, mutta tämä on ollut minun tilanteeni koko ikäni. Olen aina jäänyt ystävieni varjoon, joista miehet ovat olleet kiinnostuneita.
Muita? Millaisia tunteita se on teissä herättänyt?
Kommentit (59)
Mulla oli parikymppisenä toi ongelma: mulla oli pitkään lapsenpyöreyttä naamassa. Mun ulkonäkö ei kertakaikkiaan kelvannut. Nyt nelikymppisenä se palasi: nyt oletan että oon vaan liian vanha.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]No eiköhän vika ole niissä miehissä. Missä teidän itsetuntonne on juma*auta naiset?
[/quote]
Mitä oikein haluat sanoa? Mitä hyvä itsetunto auttaa, jos haluaa parisuhteen, muttei saa?
Jos vastauksesi tähän on, että eihän sitä saa, jos on huono itsetunto, niin silloinhan se syy on nimenomaan itsessä.
Jos ketjun aloittaja olisi mies, täällä kehoitettaisiin ruikuttavaa miestä suksimaan vi****n. Ei silti, sympatiani ovat aloittajan puolella.
Ja kamalaa se on kun miehet ei kiinnostu kun haaveissa olisi perheen perustaminen.. Kipeä asia, lapsia haluaisin täyttämään elämääni.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:42"]
Ja kamalaa se on kun miehet ei kiinnostu kun haaveissa olisi perheen perustaminen.. Kipeä asia, lapsia haluaisin täyttämään elämääni.
[/quote]
Minä aion hankkia lapsen yksin, jos rahaa on tarpeeksi.
En nyt oikein ymmärrä. Mitä pidemmäs luen tätä ketjua niin alan vihata omaa sukupuoltani?
Onko tämä ketju miesvihamielinen?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
Adoptiota ajattelit?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:44"]
Minä. Ja hauskaa tässä on se, että minulle yritetään väittää, että olisin poikkeuksellisen kaunis ja "hyvä saalis". Joopa joo, ehkä olenkin mutta en silti ole kiinnostava. Puolueettomasti arvioituna vaatimattomamman näköinen kaverini kylpee miesten huomiossa ja häneen on aina kerrallaan useampikin ihastunut. Minä saan olla ihan rauhassa. 25 v ja en ole koskaan seurustellut. Puhetta riittää, mutta ei minkäänlaisia todisteita siitä että oikeasti kelpaisin kenellekään. Kai olemuksessani sitten on jotain kauhean luotaantyöntävää ja ystävässäni vastaavasti jotain puoleensavetävää.
[/quote]
Yleensä se syy omaan luotaantyötävyyteen löytyy ihan itsestä, niin kylmästi kuin se on sanottu. Hymyiletkö? Kokevatko miehet, että viihdyt heidän seurassaan?
[/quote]
Mistä muualtakaan se syy löytyisi kuin itsestä? Hymyilen paljonkin. Olen aina ystävällinen. Puhelias en kyllä ole ja sellaiseksi on vaikea vain ryhtyä, teennäisyys paistaa läpi.
[/quote]No eiköhän vika ole niissä miehissä. Missä teidän itsetuntonne on juma*auta naiset?
[/quote]
Hyvä kysymys. Ehkä ne miehenalut, jotka aikanaan haukkuivat minut ja ulkonäköni maanrakoon, osaisivat vastata. Siitäkin olisi varmaan pitänyt päästä yli, mutta se on hiukan vaikeaa kun niiden keskenkasvuisten kakaroiden ennustus tuntuu pitävän paikkansa enkä ole vielä pystynyt todistamaan kelpaavani kenellekään. Ehkä huonon itsetunnon voi haistaa, ja ehkä se karkottaa miehet.
Noin muuten en kyllä ikinä syytä miehiä yksinäisyydestäni. Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan. Mietin vain jatkuvasti, mikä minussa on vikana ja miten voin korjata sen.
[/quote]
Ehkä sinussa on "vikana" se, ettet kiinnostu itse tai uskalla näyttää sitä / edetä, koska sua on haukuttu. Mulla on samaa, en ole uskaltanut ajatellakaan, että kiinnostukseni herättäisi vastakaikua, koska muakin on haukuttu poikien taholta. Mutta sitten mulle kävi niin, että luulin erään miehen olevankin kiinnostunut ja vaikka meistä ei tullut mitään enkä koskaan oikein päässyt selville oliko hän vai ei kiinnostunut, niin hän ei kuitenkaan haukkunut mua mun kiinnostuksestani ja nyt oon pääsemässä yli sen ajatuksen, että olen totaalisen epäkiinnostava.
Ja jos mä lähden sen ajatuksen kanssa jonnekin, että minua voi pitää kiinnostavana niin uskoisin, että joku voikin pitää. Ja uskallan näyttää kiinnostustani. Arasti toki, mutta silti. Ja toivon, että joku mies siitä jatkaa ja itse jatkan jne. Aiemmin odotin, että kiinnostuneempi tekee about kaiken, nyt ajattelen, että ois kiva, jos molemmat jotain.
Ketjun naiset, oletteko itse laittaneet esim ilmoa nettiin vai odotatteko seurustelusuhteen löytyvän baarista?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:07"]
Ketjun naiset, oletteko itse laittaneet esim ilmoa nettiin vai odotatteko seurustelusuhteen löytyvän baarista?
[/quote] Olen kokeillut kumpaakin. netistä voi löytää hyvääkin ja löysin itseasiassa Tinderistä kerran tosi hyvän miehen. Hän ei vain valitettavasti ihastunut minuun sitten lopulta kuitenkaan. (Emme siis edes harrastaneet seksiä, treffailtiin vain pari kertaa.) Varsinaiset deittisivustot on ainakin Suomessa huonolla kantilla, omasta kokemuksesta sinne ei ole etsiytynyt järkeviä miehiä. 40+ ikäluokassa löytyi jo miehiä joilla oli hyvät kuvat ja kuvaukset ja vaikuttivat symppiksiltä, mutta rehellisesti sanottuna en halua ensimmäiseksi poikaystäväkseni 10+ vuotta vanhempaa jo eronnutta miestä, vaan jonkun suht saman ikäisen.
Edustan vain ilmeisesti sitä ikäluokkaa jossa ne "parhaat" yksilöt on jo viety päältä ja talutettu alttarille. Deittipalstoilla houkutan pääasiassa vain minua reilusti vanhempia miehiä, perverssejä tai miehiä joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, ja sen voi spotata jo profiilin perusteella. Kävin muutamilla treffeillä, osaa miehistä olisin voinut itse tapailla lisääkin, mutta miehistä ei enää ikinä kuulunut. Oletan siis, etten vain ollut tarpeeksi kaunis, vaikka miehetkin oli tavallisia. En siis ole ylipainoinen, olen siisti, hygieeninen ja korkeastikoulutettu sekä ihan ok-näköinen, mutten missimäisen kaunis. En syytä miehiä ja he saavat ylläpitää ihan minkälaisia kriteerejä vain, mutta monelle miehelle tavisnainen ei ole tarpeeksi nätti. Mutta tosiaan heille suotakoot vapaus olla miten nirsoja tahansa, se on heidän jokaisen oma asiansa. Minuun itsetuntooni se tietysti hieman kolahtaa, mutta ei se heidän ongelmansa ole.
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:54"]
[/quote] Olen kokeillut kumpaakin. netistä voi löytää hyvääkin ja löysin itseasiassa Tinderistä kerran tosi hyvän miehen. Hän ei vain valitettavasti ihastunut minuun sitten lopulta kuitenkaan. (Emme siis edes harrastaneet seksiä, treffailtiin vain pari kertaa.) Varsinaiset deittisivustot on ainakin Suomessa huonolla kantilla, omasta kokemuksesta sinne ei ole etsiytynyt järkeviä miehiä. 40+ ikäluokassa löytyi jo miehiä joilla oli hyvät kuvat ja kuvaukset ja vaikuttivat symppiksiltä, mutta rehellisesti sanottuna en halua ensimmäiseksi poikaystäväkseni 10+ vuotta vanhempaa jo eronnutta miestä, vaan jonkun suht saman ikäisen.
Edustan vain ilmeisesti sitä ikäluokkaa jossa ne "parhaat" yksilöt on jo viety päältä ja talutettu alttarille. Deittipalstoilla houkutan pääasiassa vain minua reilusti vanhempia miehiä, perverssejä tai miehiä joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, ja sen voi spotata jo profiilin perusteella. Kävin muutamilla treffeillä, osaa miehistä olisin voinut itse tapailla lisääkin, mutta miehistä ei enää ikinä kuulunut. Oletan siis, etten vain ollut tarpeeksi kaunis, vaikka miehetkin oli tavallisia. En siis ole ylipainoinen, olen siisti, hygieeninen ja korkeastikoulutettu sekä ihan ok-näköinen, mutten missimäisen kaunis. En syytä miehiä ja he saavat ylläpitää ihan minkälaisia kriteerejä vain, mutta monelle miehelle tavisnainen ei ole tarpeeksi nätti. Mutta tosiaan heille suotakoot vapaus olla miten nirsoja tahansa, se on heidän jokaisen oma asiansa. Minuun itsetuntooni se tietysti hieman kolahtaa, mutta ei se heidän ongelmansa ole.
-ap
[/quote]
Noniin, siinähän se totuus sitten tulikin. Eli kiinnostuneita miehiä olisi vaikka millä mitalla, mutta eivät ole AP:lle kelvanneet. Vain top 20% alffat kelpaavat.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:54"]
-ap
[/quote]
Noniin, siinähän se totuus sitten tulikin. Eli kiinnostuneita miehiä olisi vaikka millä mitalla, mutta eivät ole AP:lle kelvanneet. Vain top 20% alffat kelpaavat.
[/quote]
Täh. Ei tuossa niin sanottu. Mutta usko toki mitä haluat.
Joo, on minusta kiinnostuneet ulkomaalaiset viikonloppuisin yöaikaan ja minua reilusti vanhemmat miehet, tosin nämäkin hyvin todennäköisesti vain seksin takia. Ihmisenä ja persoonana minusta ei sen sijaan ole kylläkään kukaan mies kiinnostunut. En ole niin hölmö, että olettaisin jonkun miehen ihastuvan minuun sen jälkeen kun olen hypännyt hänen kanssaan sänkyyn.
ap
Olen mies ja oikeasti ärsyttää nää valittajat molemmissa sukupuolissa. Katsokaa kaupungilla vastaantulevia pariskuntia. Niiden ulkonäkö on aina samalla tasolla.
Ne jotkä jää yksin on niitä joille se oma taso ei kelpaa. Ja sitten te yksin jääneet KEHTAATTE syyllistää muita esim.tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:41"]
Jos ketjun aloittaja olisi mies, täällä kehoitettaisiin ruikuttavaa miestä suksimaan vi****n. Ei silti, sympatiani ovat aloittajan puolella.
[/quote]
Jos ketjun aloittaja olisi mies, hän haukkuisi naiset maan rakoon ja väittäisi kivenkovaan vian olevan vain ja ainoastaan naisissa. Naisten pinnallisuudessa, valikoivuudessa, yleisessä tyhmyydessä jne.
Tässä nainen taas kokee nimenomaan syyn olevan jollain lailla itsessään j ahenkisissä ominaisuuksissaan, joita ei vastaavissa miesten ketjuissa ruodita koskaan, vaan syy on aina siinä, että ei olla tarpeeksi rikkaita tai hyvännäköisiä jne.
Mielestäni näissä käsittelytavoissa on aika valtavasti eroa, eikä ole ihme, että mies saa silloin haukut osakseen, ja tässä naista ymmärretään.
Tästä kohtaamattomuusaaiasta on tehty lukuisia ketjuja mutta ongelmasi on todellinen ja itselläkin on sama ongelma. Poikia miellyttävät kaverini alkoivat jo nuorina seurustelemaan ja itse en siihen kyennyt enkä myöhemminkään ole kunnon miehelle kelvannut. Ulkonäkö ei ole missimäinen mutta on lukuisia pyylevämpiä naisia esimerkiksi, joilla näyttää olevan mies. Olen akateemisesti koulutettu ja vakituisessa työpaikassa. Pidän kulttuurista ja matkustamisesta. Minulla oli parisuhde, joka päättyi ja siitä lapsi. En odota enää kesku-iässä törmääväni siihen täydelliseen mieheen, joka sopisi isäpuoleksi ja olisi muutenkin hyvä kumppani. Miehet ottavat ne lentoemännäksi sopivat päältä ja jämäjoukko ei taas kiinnosta minua.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
Adoptiota ajattelit?
[/quote]
Keinohedelmöitystä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:21"]
Olen mies ja oikeasti ärsyttää nää valittajat molemmissa sukupuolissa. Katsokaa kaupungilla vastaantulevia pariskuntia. Niiden ulkonäkö on aina samalla tasolla.
Ne jotkä jää yksin on niitä joille se oma taso ei kelpaa. Ja sitten te yksin jääneet KEHTAATTE syyllistää muita esim.tällä palstalla.
[/quote]No enpä tiiä tuosta että ulkonäkö aina samalla tasolla. Olen eri mieltä. On hyvin erilaisia makuja ja jotkut jopa uskaltaa muille paljastaa ne ( eli kulkea tämäntyyppisen kumppanin kanssa kadulla)...Että juu
Miehet kiinnostuu vain ja ainoastaan seksuaalisesti. Ei koskaan vakavassa mielessä. Hauskaahan tässä on se, että olen nätti, hauska, huumorintajuinen, hymyilevä ja avoin. Ei se silti auta :D