Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joista miehet ei ole ikinä kiinnostuneet?

Vierailija
04.09.2015 |

En tiedä johtuuko se jostain karisman puutteesta vai mistä, mutta tämä on ollut minun tilanteeni koko ikäni. Olen aina jäänyt ystävieni varjoon, joista miehet ovat olleet kiinnostuneita. 

Muita? Millaisia tunteita se on teissä herättänyt?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]No eiköhän vika ole niissä miehissä. Missä teidän itsetuntonne on juma*auta naiset?

[/quote]

Mitä oikein haluat sanoa? Mitä hyvä itsetunto auttaa, jos haluaa parisuhteen, muttei saa?

Jos vastauksesi tähän on, että eihän sitä saa, jos on huono itsetunto, niin silloinhan se syy on nimenomaan itsessä.

[/quote]

Huono itsetunto on todella luotaantyöntävää. Kannattaa hankkia se, ihan itsensä takia jo. Elämä helpottuu ja teidän kanssa on myös muiden hyvä olla.

Vierailija
42/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ketjun naisista näyttää käyttävän omaa "rumuuttaan" tekosyynä sinkkuudelle.

Avatkaa silmänne ja tajutkaa, että suurin osa kaikista ihmisistä ovat parisuhteissa ja tuolla on rumia, rumahkoja, kolhoja, epämiellyttäviä ja yököttäviä, jotka seurustelevat. Jos et saa miestä kiinnostumaan, niin vika on tällöin persoonallisuudessasi.

Miehille kelpaavat ne tavisnaisetkin, mutta ei yksikään nainen ellei nainen ole ihanaa ja nautittavaa seuraa pitkällä aikavälillä. Kannattaa listata mitä tarjottavaa teillä oikeasti on miehelle, ja katsotaan asiaa sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs se parempi itsetunto hankitaan? Hyvää itsetuntoa on aika vaikea hankkia, jos ei koskaan saa positiivista huomiota miehiltä ja tuntee jäävänsä yksin. Jos on esim. koulukiusaamista taustalla, niin tarvitsee pitkää terapiaa ja positiivisia kokemuksia hyväksytyksi tulemisesta, että itsetunnon saisi kasvamaan. 

Olen huomannut, että täällä on paljon korkeastikoulutettuja nättejäkin naisia, joiden on vaikea löytää seurustelukumppania. Itse olen samanlainen. Onko kukaan koskaan kokeillut, jos laittaa deittiprofiiliin olevansa esim. lähihoitaja tai tarjoilija, saako silloin enemmän vastauksia kiinnostavilta miehiltä? 

Vierailija
44/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:21"]

Milläs se parempi itsetunto hankitaan? Hyvää itsetuntoa on aika vaikea hankkia, jos ei koskaan saa positiivista huomiota miehiltä ja tuntee jäävänsä yksin. Jos on esim. koulukiusaamista taustalla, niin tarvitsee pitkää terapiaa ja positiivisia kokemuksia hyväksytyksi tulemisesta, että itsetunnon saisi kasvamaan. 

[/quote]

Sen voi rakentaa itsenäisesti. Lukee kirjallisuutta (että ymmärtää mitä itsetunto on, pro tip: se ei ole miehiltä saatua huomiota), muuttaa ajattelutapojaan, muuttaa toimintaansa. Jos ei yksin kykene, niin sitten ammattilainen avuksi.

Oikeasti, jos et pidä itsestäsi on täysin turha olettaa, että joku mieskään pitäisi. Perusasiat kuntoon ennen kuin edes harkitsee suhteen hakemista.

Vierailija
45/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kyllä kirjoja hyvästä itsetunnosta ja yrittänyt kehittää sitä. Olen myös käynyt terapiassa. 

Onko muka niin, että kaikki naiset jotka ovat parisuhteessa, ovat hyväitsetuntoisia? 

Vierailija
46/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:37"]

Olen lukenut kyllä kirjoja hyvästä itsetunnosta ja yrittänyt kehittää sitä. Olen myös käynyt terapiassa. 

Onko muka niin, että kaikki naiset jotka ovat parisuhteessa, ovat hyväitsetuntoisia? 

[/quote]

No, katsos kun se pelkkä yrittäminen ei riitä. Tuloksia on tultava.

Eivät tietenkään ole, mutta jos haluaa hyvän ja tasokkaan miehen niin tulee olla pääkoppa kunnossa.

Vierailija
47/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:37"]

[/quote]

No, katsos kun se pelkkä yrittäminen ei riitä. Tuloksia on tultava.

Eivät tietenkään ole, mutta jos haluaa hyvän ja tasokkaan miehen niin tulee olla pääkoppa kunnossa.

[/quote]huonosta itsetunnosta tehdään liian helppo selitys tähän ongelmaan. Luultavasti kaupengeissa ei yksinkertaisesti ole sellaisia miehiä, jotka kiinnostuisivat koulutetuista tavisnaisista. Pelkäävät ehkä olevansa tyhmempiä kuin he, en tiedä. Maaseudulla on taas miehistä ylitarjontaa. Näitähän on tutkittu jo aikoja sitten. Kohtaanto-ongelma ei ratkea, kun kysyntä ja tarjonta samalla ns.tasolla ei kohtaa. 

Vierailija
48/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullla on hyvä itsetunto ammatillisesti - tai ainakin suht hyvä. Myös harrastuten parissa tunnen olevani eniten itseni, itsevarma ja hyvällä tuulella.

Miesten parissa en ole kovin itsevarma, se on totta. Mutta en tiedä miten tuollaista itsetuntoa lähteä rakentamaankaan kun minulla on vain huonoja kokemuksia ja kokemuksia siitä miten en kelpaa ja ole tarpeeksi hyvä. 

Vierailija
49/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:44"]huonosta itsetunnosta tehdään liian helppo selitys tähän ongelmaan. Luultavasti kaupengeissa ei yksinkertaisesti ole sellaisia miehiä, jotka kiinnostuisivat koulutetuista tavisnaisista. Pelkäävät ehkä olevansa tyhmempiä kuin he, en tiedä. Maaseudulla on taas miehistä ylitarjontaa. Näitähän on tutkittu jo aikoja sitten. Kohtaanto-ongelma ei ratkea, kun kysyntä ja tarjonta samalla ns.tasolla ei kohtaa. 

[/quote]

Eipä nyt ihan noinkaan ;)

Itse olen esimerkki naisesta, jolla ulkoinen olemus on aina ollut riittävä (eli saan treffikutsuja usein, minua isketään usein eikä seurasta ole periaatteessa puutetta), mutta vakavimmista tapailuista olen tullut jätetyksi sopimattomuuden ja epävarmuuden takia. Miehet ovat suoraan sanoneet, etteivät jaksa seuraani koska olen pessimistinen ja huonoitsetuntoinen.

Eli itse ainakin tiedän hyvin, että itsevarmuus ON todella, todella tärkeää. Nykyisin ajattelen asioista eri tavalla ja käsitän, että hyvissä parisuhteissa kummatkin ovat itsevarmoja: ei ole kyse siitä, että pönkitetään toista vaan yhdessä kaksi itsestään varmaa rakentaa elämänsä yhdessä.

Vierailija
50/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä itsetunto ja miesten mielestä vaikutan siksi epäilyttävältä. Ja jos olen energinen, niin olen ärsyttävä.

Vierailija
51/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 30-v mies josta kukaan nainen ei ole ikinä ollut kiinnostunut, ja jota on nuorempana haukuttu aloitteen teosta, varmaankin ulkonäön vuoksi vaikka olen mielestäni ihan normaalin näköinen. Ei seurustelua, ei seksiä, ei suudelmaa.. Muutamat yhdet treffit netistä oman aloitteellisuuden kautta mutta ei jatkoa koska olin vain ok enkä muuta, kuulemma. Yksikään nainen ei ikinä ole tehnyt aloitetta mulle ikinä ja olen menettänyt lopullisesti uskoni naisiin.

Vierailija
52/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiinnostuneet vain ulkomaalaiset miehet, mutta mä en oo kiinnostunut niistä (esim. turkkilaiset yms.)

Vierailija
53/59 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa tämä naisten valitus kun itse ette ikinä tee aloitteita vaan odotatte että se unelmamies tekee aloitteen. Ja tokihan femakot alapeukuttavat tämän totuuden viestintuojan koska totuus on liian vaikeata kestää.

Vierailija
54/59 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Hih, mä olen tehnyt ihan nättinä nuorena naisena alotteita usealle miehelle. YKSIKÄÄN ei ole treffeille suostunut saatuka lämmennyt tälle selkeästi liian edistykselliselle lämppäysyritykselle. Toisin päin huomiota kyllä tulee. Olen tullut siihen tulokseen että naisena tehty kahvillepyyntö ottaa liikaa miehisyyden päälle. Fiksu nainen johdattelee miehen tekemään sen aloitteen. Kaikki voittaa :)

Vierailija
55/59 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:45"]

^Hih, mä olen tehnyt ihan nättinä nuorena naisena alotteita usealle miehelle. YKSIKÄÄN ei ole treffeille suostunut saatuka lämmennyt tälle selkeästi liian edistykselliselle lämppäysyritykselle. Toisin päin huomiota kyllä tulee. Olen tullut siihen tulokseen että naisena tehty kahvillepyyntö ottaa liikaa miehisyyden päälle. Fiksu nainen johdattelee miehen tekemään sen aloitteen. Kaikki voittaa :)

[/quote]

Tai sitten et ole niin nätti mitä ajattelet olevasi / miehellä jo muuta säätöä.

Omalla kohdalla kaikki miehet, joita olen pyytänyt kahville ovat lähteneet :)<3

Vierailija
56/59 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:44"]huonosta itsetunnosta tehdään liian helppo selitys tähän ongelmaan. Luultavasti kaupengeissa ei yksinkertaisesti ole sellaisia miehiä, jotka kiinnostuisivat koulutetuista tavisnaisista. Pelkäävät ehkä olevansa tyhmempiä kuin he, en tiedä. Maaseudulla on taas miehistä ylitarjontaa. Näitähän on tutkittu jo aikoja sitten. Kohtaanto-ongelma ei ratkea, kun kysyntä ja tarjonta samalla ns.tasolla ei kohtaa. 

[/quote]

Eipä nyt ihan noinkaan ;)

Itse olen esimerkki naisesta, jolla ulkoinen olemus on aina ollut riittävä (eli saan treffikutsuja usein, minua isketään usein eikä seurasta ole periaatteessa puutetta), mutta vakavimmista tapailuista olen tullut jätetyksi sopimattomuuden ja epävarmuuden takia. Miehet ovat suoraan sanoneet, etteivät jaksa seuraani koska olen pessimistinen ja huonoitsetuntoinen.

Eli itse ainakin tiedän hyvin, että itsevarmuus ON todella, todella tärkeää. Nykyisin ajattelen asioista eri tavalla ja käsitän, että hyvissä parisuhteissa kummatkin ovat itsevarmoja: ei ole kyse siitä, että pönkitetään toista vaan yhdessä kaksi itsestään varmaa rakentaa elämänsä yhdessä.

[/quote]itsensä syyllistäminen on naisen perisynti ja tiedän sen liian hyvin itsestäni! Jokaista muka ns.huonoitsetuntoista naista kohden pn taatusti sama määrä huonoitsetuntoisia miehiä, jotka monesti, kappaa vaan, pönkittävät sitä halventamalla naista muka huono itsetuntoiseksi! Siksi:huono itsetunto on vain yksi ns.muotiselitys, vähän narsismin tyyppinen muotitermi, jota heitellään aivan liian helposti ihmissuhdepuheeseen. Yksinkertaisesti ne miehet eivät sopineet Sinulle, ei toisin päin. Rakastava, luotettava ihminen kestää oman ja toisen heikkoudet ja vajavuudet, koska ne kuuluvat meidän ihmisten elämään! 

Vierailija
57/59 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 23:00"]

Vittu mitä paskaa tämä naisten valitus kun itse ette ikinä tee aloitteita vaan odotatte että se unelmamies tekee aloitteen. Ja tokihan femakot alapeukuttavat tämän totuuden viestintuojan koska totuus on liian vaikeata kestää.

[/quote]Itse kerran pyysin miestä drinkeille ja sanoin että haluan tarjota, vaan eipä lähtenyt. Tosin myöhemmin itse pyysi sitten...Että missä ne miehet sitten on jotka haluaa että nainen tekee aloitteita ja maksaa? Kun sitte ku tekee niin niin tekeekin väärin...Miehet on rasittavan herkkiä ja mt-potilaita niin ei niiden kanssa voi hengata.

Vierailija
58/59 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä hei. Olin eilen baarissa, ja tein tuttavuutta yhden miehen kanssa. Antoi sitten väärän numeron. (huomasin whatsapista numeron kuuluvan kuvan perusteella jollekin keski-ikäiselle naiselle.)

Tulipa taas paha mieli ja muistutus siitä, miten ei vain ole tarpeeksi viehättävä. 

Vierailija
59/59 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, kurjaaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi