Ottaisitko sen Kymenlaakson linnan, jos saisit ilmaiseksi?
Kommentit (9)
Ei mulla olis varaa maksaa sen lämmityskuluja ja muita juoksevia kuluja sekä kiinteistöveroa.
Kyseinen kartano sijaitsee Karhulan keskustan laidalla, toisella puolella Lidl ja S-market, toisella Jumalniemen kauppakeskus ja Citymarket.
Kyllä minä ilmaiseksi ottaisin, kai sen saisi sitten johonkin hintaan (alempaan kuin tuohon jutussa mainittuun 1,3 miljoonaan euroon) myytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ilmaiseksi ottaisin, kai sen saisi sitten johonkin hintaan (alempaan kuin tuohon jutussa mainittuun 1,3 miljoonaan euroon) myytyä.
Ja sitten roikkuisit muutaman vuoden löysässä hirressä odottaen milloin uusi omistaja ilmoittaa että on löytynyt hometta tms ja pistää korjauslaskun tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten roikkuisit muutaman vuoden löysässä hirressä odottaen milloin uusi omistaja ilmoittaa että on löytynyt hometta tms ja pistää korjauslaskun tulemaan.
Kyllähän siinä muutama vuosi ihan mukavasti menisi, samaan tapaan kuin aidan seipäänä.
Paikka nielee tyhjilläänkin rahaa kuin hevonen ja tähän päälle aivan varmasti tulee museovirasto kieltämään jos haluat vaihtaa vaikka jalkalistat...
Vierailija kirjoitti:
Paikka nielee tyhjilläänkin rahaa kuin hevonen ja tähän päälle aivan varmasti tulee museovirasto kieltämään jos haluat vaihtaa vaikka jalkalistat...
Toivottavasti tuleekin. Niin paljon rakennushistoriaa on mennyt roskalavoille ihan kuntien ja kaupunkien turuntaudin vuoksi ja nykyään myös instaa liikaa selaavien takia jotka haluaa repiä vanhan pois vaan siksi kun se ei vastaa sen hetkistä sisustusvillitystä.
Todellakin! Ja sitten joutuisin järkyttäviin talousvaikeuksiin kun yrittäisin pitää pytinkiä pystyssä