Näin " hyvin" Leaf kohtelee asiakkaitaan!
Ostin kaksi pussia Leafin makeisia joissa päiväystä riitti vielä pitkälle ensi vuoteen. Makeiset olivat kuitenkin ihan kovia (piti olla pehmeitä). Leafin kotisivuilla ohjeistettiin lähettämään tuotteet ja saatekirje heille. Näin toiminkin ja ensimmäinen yllätys tuli kun ilmeni, että asiakkaan pitää itse maksaa postikulut asiakaspalautuksesta. No, minä sitten maksoin ne (kevyempi maxikirje).
Tänään sitten tuli vastaus. Yleiskirje jossa pahoiteltiin, että olen pettynyt heidän tuotteisiin ja lupaus korjata tuotteessa MAHDOLLISESTI oleva virhe. Lisänä tuli 5 euron ostohyvityslappu R-kioskille!
Maksoin tuotteista yhteensä 4,98 + pk:t 3,70 ja sain hyvitykseksi 5 euroa lafkaan jossa en koskaan asioi! Jään siis tappiolle 3,62 euroa vaikka jostain syystä eksyisin R-kioskille vain siksi, että heidän tuotteissaan on joku valmistusvirhe.
Taidan siirtyä kokonaan käyttämään toisen firman tuotteita....
Kommentit (16)
Odotitko isoa laatikollista Leaf-tuotteita?
Saithan korvauksen siitä, mitä sinulla on tuotteita ostaessa mennyt. Minusta ihan hyvä korvaus.
Vierailija:
Enpä olisi jaksanut nähdä vaivaa moisesta ja lähetellä karkkeja takaisin... Odotitko satasen karkkilahjakorttia?
Yleensä firmoille kannattaa lähettää virheelliset tuotteet takas! Sieltä tulee kunnon hyvitykset....leaf on näköjään poikkeus :(
Päällepäin näytti kuin olisi kerran pureskeltu ja päällä jotain todella pahan makuista mömmöä (esim. palanutta sokeria tai jotain).
Ei tullut mitään vastausta palautteeseen. Aikaa on kulunut jo 2kk.
Vaihdetaan valmistajaa!!!!!!!!!!
Minusta ap on ihan aiheesta tuohtunut.
tuotteiden takia!
Mielestäni valmistajalla on korvausvastuu asiakkaalle aiheutuneista turhista kuluista!
-ap
mutta sellainen joka tosiaan tuntuu hyvitykseltä...ja toi oli jo törkeetä...pistä lisää palautetta!!!!
Ostin joltain huoltoasemalta matkalla patukan. Oli ihan harmaan valkoinen päältä, vaikka päiväystäkin oli runsaasti jäljellä. Lähetin puolet patukasta ja kirjeen firmaan. Tuli takaisin pari levyä samaa merkkiä ja pahoittelukirje.
Kyllä minä ainakin näin tuon vaivan, koska tuo patukka olisi ollut mun loppumatkan kohokohta, kun ipana vihdoinkin nukahti ja pääsin rauhassa ajamaan, ja nauttiman patukasta ... pah. Eli en ottanut riskiä pysähtyä uudelleen ja ipana olisi mahdollisesti herännyt.
Varmaankin normaalitilanteessa olisin vaan nakannut patukan lopun roskikseen ja manaillut mielessäni.
Oli kyse pienestä tai suuresta summasta, kotiäidistä tai uraäidistä!
Tässä maassa tapahtuu pikkusen suurempiakin virheitä, kun jotkut karkkien valmistusvirheet. Voi h*****i meitä on moneen junaan! Kyllä huomaa, että elämä on tainnut olla ap:lle vähän liian helppoo. Enpä moisesta kehtaisi kuuluttaa suureen ääneen...
n minäkin n. kuukauden kuluttua lähettämästäni, ihan tyytyväinen olin. tosin odotin jotain kivaa leaf pakettia, mutta ovat ilmeisesti tälläseen siirtyneet, kyllähän 5 eurolla aika paljon karkkia ostelee... tosin r-kioskilta vähempi :(
Siksi minäkin palautteen annoin, että ovat edes tietoisia, että tälläinen erä on liikkeellä.
Useimmat kuitenkin varmasti vaan jättää seuraavalla kerralla ko tuotteen ostamatta... Eli käytännössähän firma vaan hyötyy jos joku viitsii laittaa palautetta. Tosin minä en tuohon firmaan ainakaan enää viitsi.
-ap
että suklaa on jossain vaiheessa ollut liian lämpimässä /kylmässä. Ei sinänsä valmistajan vika, mutta hyvä että sait korvauksen.
Kaikesta ihmiset jaksaakin valittaa.
Itse valitan jos siihen on oikeasti aihetta ja hyvät korvaukset olen aina saanut.
itse olen lähettänyt 4-5 karkkia ja saanut hyvin vastikkeita leafilta...
viimeksi 10 ¿ arvoisen setelin
Ja lähetin koko pussit koska niin he pyysivät tekemään.
-ap
Valitin minäkin kerran. Ostin Finnwearin puseron joka purkautui ekassa pesussa suunnilleen kaikista mahdollisista saumoista. LÄhetin paidan valituskirjeen saattelemana valmistajalle (juu, itse maksoin postikulut). Postissa tuli palautuksena ehjä pusero (siinä ostamassani oli tosiaan ollut joku neulosvika tms.) ja KAHDET AIVAN JÄRKYT MUMMOMALLISET FINNWEARIN ALUSHOUSUT KOKOA XXL. Kyllä mua nauratti ne kalsarit. No, nekin sitten joku osti huutiksessa :-)
Enpä olisi jaksanut nähdä vaivaa moisesta ja lähetellä karkkeja takaisin... Odotitko satasen karkkilahjakorttia?