The Voice of Finland: Senior 2022
Toukokuussa alkaa ihan uudenlainen The Voice of Finland -kausi.
The Voice of Finland: Seniorissa kuuluu vuosien saatossa karttunut elämänkokemus ja tulkinnan syvyys. Kilpailijoiden ikä vaihtelee 60–84-vuoteen ja heidät on valittu liki 200 hakemuksen joukosta.
The Voice of Finland: Seniorin punaisiin valmentajien tuoleihin istuvat pop-maailman kameleontti Ressu Redford, maailmantähti Tarja Turunen ja rock-legenda Michael Monroe.
The Voice of Finland: Senior eroaa muista TVOF-kausista siinä, että oman esityksensä jälkeen jokainen kilpailija saa palautetta.
Senior-kausi on totuttua TVOF-kautta lyhyempi. Se koostuu neljästä jaksosta.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bbaa1afb-81ce-4cee-a828-a9f814d…
Mielenkiintoista nähdä Ressu mukana.
Kommentit (531)
Vierailija kirjoitti:
Jaska Mäkynen lauloi hyvin, tietysti.
Mä en oo tosta kipaleesta ennen välittänyt, mutta nyt se oli just sellainen kuin pitääkin olla.
Mäkynen valitsi tositylsän kappaleen, harmi! Viimeksi kuulosti niin paljon paremmalta! Tää Erica veti nyt paremmin kuin aiemmin, mut ei oo mun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Mäkynen valitsi tositylsän kappaleen, harmi! Viimeksi kuulosti niin paljon paremmalta! Tää Erica veti nyt paremmin kuin aiemmin, mut ei oo mun suosikki.
Samaa mieltä, kappale ei sopinut Jaskalle ollenkaan. Siitä puuttui tunne, vaikka Jaska hyvin laulaakin. Mutta siitä jäi alkuperäisen versio karkea ja käsinkosketeltava tunne puuttumaan. Jaska oli viimeksi huikean hyvä, nyt vain tylsä.
Erica on aika karmea, tosin esiintyi nyt paremmin kuin viimeksi.
Gabriellas sång on todella ihana kappale, olen aina pitänyt siitä. Toddyn ääni ei vaan riitä siihen. Mutta sympaattinen kaveri hän on.
Jaska on suvereeni Tarjan joukkueesta, mutta vaikea sanoa kumpi näistä kahdesta naisesta on parempi. Ehkä kuitenkin tämä Piaf-tulkitsija.
Anneli lauloi ihanasti. Aivan oma tulkinta tästä Piafin upeasta laulusta.
Tuo Anneli oli valloittava, olisin laittanut hänet jatkoon.
Ressun joukkueen Anita on ehkä koko kisan paras laulaja.
Siis miksi tota Ericaa pidetään mukana? Hän huutaa, ei laula. Anneli oli ihana :)
Erika monkuu ja muuntelee ääntään kuin The voice of Finlandiin osallistuvat teinit.
Tarja valitsi itsensä ja niin väärin
Ihanan heleä ääni tällä vaalealla naisella.
Anitasta tulee ylimielinen vaikutelma "kyllä minä tiedän olevani hyvä laulaja".
Nolottaa tuo Tarjan käytös. "Sä oot meidän tyttö." Puhuisi kuten toiselle aikuiselle puhutaan. Todella epäkunniottavaa.
Anneli ois ollut oikea valinta jatkoon! Hänellä oikeasti riittää ääntä! Paljon parempi kuin erica, jonka pakko huutaa. Eihän ericakaan huono ole, mutta Anneliin verrattuna kuin karaokelaulaja opperalaulajaan verrattuna. Harmittaa vähäsen..
Jaska Mäkynen lauloi hyvin, tietysti.