Hottis-Martta, 22, työskentelee rahoitusalalla
Hottis-Marta (22v.) siis kertoo työskentelevänsä rahoitusalalla. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla tarkemmin...
Kommentit (24)
Martta on todella huono sängyssä!
Nimimerkillä "kokemusta on"
Huvittava toi että "Martta on kiinnostunut mallintöistä ja pr-tehtävistä" vai miten se oli. Mäkin oon kiinnostunut astronautin töistä ja Korkeimman oikeuden neuvoksen tehtävistä, mutta en esittele itseäni niin ja oleta ihmisten ajattelevan niiden olevan mun oikeita töitä.. Voihan Marttaa kiinnostaa mallintyöt ja se on voinut otattaa itsestään pari kuvaakin, muttei se siitä mallia tee. Ja toi rahoitusala kyllä kuulostaa just pelkältä nätiltä nimeltä pikavippifirman asiakaspalvelulle. Kyllähän asiat saa aina kuulostamaan paremmilta kun ne esittää oikein. Yks kaveri kerran esitteli olevansa yhdellä lääkäriasemalla töissä, mutta jätti mainitsematta että siivoojana, ei lääkärinä tai hoitajana.. Sellasia halusin teille kertoa.
Martta käy psykoterapiassa, joten ongelmia hänelläkin on vaikka onki niin hemnetin leuhka. Näkeehän sen et jotain vikaa..
Hah, mä oikeesti kuvittelin että sillä olis joku "oikea" työ pankissa, mut taitaa tolla iällä ja koulutuksella olla pikavippifrma todennäköisempi :)