Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo tulossa yökylään huomenna

Vierailija
04.09.2015 |

Ruoka- asioita pähkäilen. Meillä syödään rasvatonta ja terveellistä ruokaa. Mummo on kuitenkin tottunut syömään rasvaista ruokaa. On voita ruokaan ja kermaa kahvin kanssa, juo punaista maitoa.

Voinko jotenkin auttaa häntä valitsemaan terveellisen syömisen meillä ollessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset ovat nykyään liian hoikkia. Osteoporoosikin iskee helpommin. Antakaa heidän syödä sitä mikä maistuu.

Vierailija
22/24 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pieni rasia voita, purkki punaista maitoa ja kermatölkki. Onko vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???

Vierailija
24/24 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo muutaman vuoden takainen keskustelu, mutta jospa nyt kuitenkin kommentoin ja voihan tämän joku lukeakin. Olen itse liki 70 vuotias mummu ja mone ruoat laittanut jälkikasvuilleni ja heidän lapsilleen, myös syönyt heidän valmistamiaan ruokia, jotka poikkeavat valmistamisistani ruoista.  

Olen sitä mieltä, että jokainen laittaa sellaista ruokaa kun laittaa ja sitä syödään mitä tarjotaan. Tietysti huomioiden mahdolliset allergiat, jotka on helposti hoidettavissa, vaikeammat allergiat hoituu vaikka tuoden mukana lapsen erityisruuan.

Lisäksi, tuskimpa kukaan ikäihminen puuttuu nuorten laittamaan ruokaan, olkoon se sitten "kevyttä terveellistä" tai mummon "vanhanajan terveellistä", joten nautitaan tarjoilusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan