Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä makeaa veisin kahvin kanssa mökkituliaisiksi (kaupasta)?

Vierailija
04.09.2015 |

Olen menossa mökille tänään ja vien jotain kahvin kanssa tarjottavaksi n. 6 hengelle. Vähän niinkui nyyttärit. Haluaisin viemisen kuitenkin olevan suht kevyttä, sillä en ajatellut ahtaa itseäni kovin pahasti (yritän laihtua). Toki välillä voi höllätä, mutta mulla se karkaa käsistä muuten, joten yritän pysyä kaidalla tiellä. Mitä hyvää ja suht kevyttä voisin siis viedä?? Pullahan itsessään on varmasti melko kevyttä, mutta olisko jotain muuta vaihtoehtoa? Kevyt pakastekakku?? Onko ne edes mistään kotoisin? Paniikki pukkaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kevyttä, mutta minä tykkään syödä suklaakonvehdin tai kaksi kahvin kanssa. Esim. Pussillinen käärepapreihin kiedottuja Geisha-suklaakonvehteja.

Vierailija
2/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsellesi riisikakku ja vie muille jotku leivokset. Et voi ahtaa niitä itse siis. Tai otat vain kuusi leivosta ja nautit omasikin hartaudella kunhan ylimääräisiä ei jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Taikayö kääretorttu (suklaa). Ei ole kyllä kevyt, mutta helppo kuljettaa ja on herkullinen ja sopiva määrä teidän porukalle.

Vierailija
4/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Lidliin. Siellä on xxl-kokoinen muffinsipaketti (6 kpl/pkt) 1,99€. Tai ainakin oli eilen.

Vierailija
5/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökakku.

Vierailija
6/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:01"]Jäätelökakku.
[/quote]

Joo tää on kätevä. Ei tuu kenelläkään ahdettua kun sulaa jo matkalla :D

Vierailija
7/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie keksipaketti ja vaikka pullaa, ota itse kahvin kanssa vain muutama keksi

Vierailija
8/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä tuoreet leivonnaset. Nam. Esim. mustikkamuffinsit hyviä!

Vierailija
9/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet harjoittamaan sellaista asiaa kuin ITSEKURI. Et tule hoikistumaan tai ainakaan pysymään hoikkana, jos suunnitelmissasi on loppuelämäsi vältellä herkkuja tuohon malliin.

Vierailija
10/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ihan oikeesti ongelmana se KOHTUUS. Syön kyllä herkkuja, mutta kun syön, homma karkaa lähes joka kerta käsistä. Olen vähän "kaikki tai ei mitään" ihminen. Jos joku on hyvää, otan sitä mieluusti PALJON. Pidän täydestä tunteesta, inhoan sitä jos jää nälkä. Niinpä syön paljon kevyttä.. Määrällisesti siis paljon, mutta kasviksia, salaattia/proteiinilähde. Niinpä ajattelin, että jos yrittäisin nyt vaan vältellä niitä herkkuja tai syödä pienen määrän oikeasti kevyttä/yhden konvehdin/keksin. Joku viineri ja leivos nyt ei vaan sovi mitenkään siihen jos aikoo laihtuakin. 

ap

Vierailija
11/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se yks ilta sinua romahduta, ostat mitä mieli tekee, mutta kohtuudella. Siis jokaiselle reilusti, muttei ylimääräistä.

Vierailija
12/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikoita, viinirypäleitä, 

Vierailija
13/13 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö leipoa? Nyt on marja-aika, marjapiirakan saa tehtyä kevyeänkin versiona. Täysjyvänä osa jauhoista, tulee muuten parempaakin! Sitten rahkaa, öljyä..mä teen aina "omasta päästä" ja aina onnistuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme