Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän naisen meikki - jokin mättää

Vierailija
04.09.2015 |

Paakkanen on arvostettavassa iässä, enkä tarkoita arvostella ulkonäköä.

 

Mutta se meikki. Usein noita lehtikuvia oikein säikähtää. Mikä tää juttu oikein on?

 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Itse asiassa kun meikkiä katsoo, niin tulee fiilis, että kyllä siellä on osattu/osataan meikata. Tuo jonkun mainitsema näppäryys ja tarkka näkö on vain kadonnut. Silmissä sisänurkkaa ja alareunaa on korostettu vaalealla, ja tummaa väriä on huiskittu kulmaluulle saakka smoky eyes -hengessä. Häivytys ei vain luultavasti kunnolla enää onnistu, kun näkö hämärtää kontrastit, silmien tarkasta rajauksesta nyt puhumattakaan. Veikkaan, että Paakkaselta irtoaisi ihan toimivia juhlameikkivinkkejä monellekin, hän ei vain itse kykene enää hommaa käytännössä toteuttamaan. Cut her some slack. Rautainen muija, jonka tyyliin suomalaisten suosima nude ei iske. Ei tuo huulten väri esimerkiksi varsinaisesti allekirjoittanuttakaan viehätä, mutta nostan hattua naiselle, joka ikääntyneenäkin vaalii omia esteettisiä arvojaan; harva meistä tuskin samanikäisenä enää jaksaa tällätä itseään vastaavalla antaumuksella.   Go Kirsti! [/quote] Noissa meikkiVÄREISSÄhän ei mitään vikaa ole, ne sopivat Kirstille MUTTA tapa jolla ne on laitettu on suttuimen. Taitava meikkaaja saa mistä tahansa väreistä ja sävyistä hyvännäköiset.

[/quote]

Koita sitä sitten Kirstin iässä, kun näkö on heikentynty ja kädet tärisee...

Vierailija
22/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:52"]

Noin ne jotkut vanhat ihmiset meikkaa. Jotkut ei nää mimmosta jälkeä tekevät ja jotkut varmasti meikkaa samoin kuin viimeiset 40 vuotta mutta eivät tajua että jälki on ihan kamalaa. Osaksi koska eivät nää lopputulosta ja osaksi koska uskovat että näyttää samalta kuin 40v sitten vaikka käsistä olisi jo näppäryys kadonnut.

ja jotkut vaan haluaa kirkkaita huulipunia ja tummaa meikkiä kun neutraalit värit olis jotenkin tuhlausta. Mitä järkeä meikata jos ei se näy kunnolla... Eivätkä ole perillä meikkitrendeistä ja ajattelevat että kirkas huuli- ja poskipuna tuovat kasvoille väriä.

[/quote]

Paakkasella tuskin on, kosk ahän myös värjää hiuksia mustiksi, vaikka ihan taatusti tietää että 99% ihmisistä on sitä mieltä että se näyttää luonnottomalta hänen ikänsä takia.
[/quote]
Oho, en edes huomioinut hiuksia, kun eivät pahasti pompanneet silmille. Ilmeisesti kuulun tähän yhteen prosenttiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:06"]

7 jatkaa vielä... Tapasin kerran naisen, joka oli laittanut kulmakarvansa mustalla ripsivärillä. Hän oli siis jo aika iäkäs. Muukin meikki oli yhtä taidokkaasti tehty, aika erikoinen. Mutta ei siinä mitään, myin hänelle muistaakseni puuterin. Kun myy ja meikkaa työkseen niin näkee kaikenlaisia. Välillä haluaisin kysyä että mitäs jos laitettais sun naama ihan uusiksi mutta eihän niin voi tehdä.

nopeasti ne myös unohtuu, mutta tämä kulmatapaus on jäänyt mieleen. Hänellä oli myös alaluomelle piirretty "ripsiä" eyelinerilla. Voi olla että itse näytän +60v ihan samalta kun en suostu luopumaan meikeistäni... :)

[/quote]

Jos mä tuun vanhana sun asiakkaaksi, pliis fiksaa mut kuntoon ja anna iäkkäälle sopivat neuvot!

Vierailija
24/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]

Itse asiassa kun meikkiä katsoo, niin tulee fiilis, että kyllä siellä on osattu/osataan meikata. Tuo jonkun mainitsema näppäryys ja tarkka näkö on vain kadonnut. Silmissä sisänurkkaa ja alareunaa on korostettu vaalealla, ja tummaa väriä on huiskittu kulmaluulle saakka smoky eyes -hengessä. Häivytys ei vain luultavasti kunnolla enää onnistu, kun näkö hämärtää kontrastit, silmien tarkasta rajauksesta nyt puhumattakaan.

Veikkaan, että Paakkaselta irtoaisi ihan toimivia juhlameikkivinkkejä monellekin, hän ei vain itse kykene enää hommaa käytännössä toteuttamaan. Cut her some slack.

Rautainen muija, jonka tyyliin suomalaisten suosima nude ei iske. Ei tuo huulten väri esimerkiksi varsinaisesti allekirjoittanuttakaan viehätä, mutta nostan hattua naiselle, joka ikääntyneenäkin vaalii omia esteettisiä arvojaan; harva meistä tuskin samanikäisenä enää jaksaa tällätä itseään vastaavalla antaumuksella.

 

Go Kirsti!

[/quote]

En nyt puhuis esteettisyydestä tässä yhteydessä...

Vierailija
25/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:45"]

Paakkanen on arvostettavassa iässä, enkä tarkoita arvostella ulkonäköä.

 

Mutta se meikki. Usein noita lehtikuvia oikein säikähtää. Mikä tää juttu oikein on?

 

 

[/quote]

Jonkun pitäis uskaltaa sanoa Kirstille meikistä.

Mutta ei kukaan kuulemma uskaltanut sanoa Marimekossakaan sille mitään,

kun se dementikkona hölmöili...

Vierailija
26/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo huulipunan väri ja huulten yli rajaaminen ei sovi hänelle ollenkaan! Huulet näyttvät jotenkin muovisilta.

Hiukset kannattaisi värjätä ihan eri tavalla ja leikata lyhyemmksi niin että näyttävät paksummalta. Keskijakaus ei sovi hänelle ja väri on liian jyrkkä ja yksiulotteinen. Ymmärrän että tuo tyyli on hänen tavaramerkkinsä, mutta silti ei kannattaisi siihen jumahtaa. 

Hänellä on ihan hyvä kasvojen luust ja huulet eivät ole liian ohuet, ts. jos huulipunan väri arempi eri ja puna olisi vähän enemmän matta, huulet voisivat olla ihan hyvät.

Silmämeikki on muuten ok, mutta liian tummalla värillä ja paksusti ja suttuisesti toteutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mättää se vaalennus silmämeikin ulkopuolella. Se korostaa meikin mustuutta, kun alaluomi on täynnä vaaleaa.

Vierailija
28/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:52"] Noin ne jotkut vanhat ihmiset meikkaa. Jotkut ei nää mimmosta jälkeä tekevät ja jotkut varmasti meikkaa samoin kuin viimeiset 40 vuotta mutta eivät tajua että jälki on ihan kamalaa. Osaksi koska eivät nää lopputulosta ja osaksi koska uskovat että näyttää samalta kuin 40v sitten vaikka käsistä olisi jo näppäryys kadonnut. ja jotkut vaan haluaa kirkkaita huulipunia ja tummaa meikkiä kun neutraalit värit olis jotenkin tuhlausta. Mitä järkeä meikata jos ei se näy kunnolla... Eivätkä ole perillä meikkitrendeistä ja ajattelevat että kirkas huuli- ja poskipuna tuovat kasvoille väriä. [/quote] Paakkasella tuskin on, kosk ahän myös värjää hiuksia mustiksi, vaikka ihan taatusti tietää että 99% ihmisistä on sitä mieltä että se näyttää luonnottomalta hänen ikänsä takia. [/quote] Oho, en edes huomioinut hiuksia, kun eivät pahasti pompanneet silmille. Ilmeisesti kuulun tähän yhteen prosenttiin

[/quote]

Harmaita juuriakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on suorapuheinen tytär. Joka päivä tulee ohjeita, mikä sopii ja mikä ei vanhenevalle äidille!  :)

Vierailija
30/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta dramaattinen tyyli on mahtava, mutta voisi sen kyllä siistimminkin toteuttaa. Tummanruskeaan siirtyminen kylmän mustan luomivärin sijasta voisi myös auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, zoomasin lähemmäksi ja alkoi näyttää tosi pelottavalta. Kokeilkaapa

Vierailija
32/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tosi kauniit silmät ja niissä on myös lämmin katse.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:52"]

Noin ne jotkut vanhat ihmiset meikkaa. Jotkut ei nää mimmosta jälkeä tekevät ja jotkut varmasti meikkaa samoin kuin viimeiset 40 vuotta mutta eivät tajua että jälki on ihan kamalaa. Osaksi koska eivät nää lopputulosta ja osaksi koska uskovat että näyttää samalta kuin 40v sitten vaikka käsistä olisi jo näppäryys kadonnut.

ja jotkut vaan haluaa kirkkaita huulipunia ja tummaa meikkiä kun neutraalit värit olis jotenkin tuhlausta. Mitä järkeä meikata jos ei se näy kunnolla... Eivätkä ole perillä meikkitrendeistä ja ajattelevat että kirkas huuli- ja poskipuna tuovat kasvoille väriä.

[/quote] Tässä oli hyviä pointteja, nämä selittävät tuota ilmiötä. Tosin olen sitä mieltä, että puhuttaessa oikeasti jo vanhuksista, reippaan väriset poski- ja huulipunat tuovat kasvoille väriä. Eivät ehkä noin räikeät, mutta kuitenkin. Ja tumma silmämeikki ei mielestäni vanhusta pue. Esimerkiksi kuningatar-Ellulla on mielestäni seniorityyli hyvin hallussa meikkienkin osalta:

http://www.taloussanomat.fi/img.php?f=262px-EIIR-02.jpg&w=800

http://img.yle.fi/uutiset/ulkomaat/article6149428.ece/ALTERNATES/w960/LKS%20Kuningatar%20Elisabet%20II%20timanttijuhlat%2060-vuotisvaltakausijuhlat%2030.5.2012.jpg

http://is11.snstatic.fi/img/1920/1288752162783.jpg

Vierailija
34/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsti Paakkasella on aina ollut tuo tyyli,ei tarvitse olla dementikko,tuskin onkaan.Nämä nyt vain ovat niitä leidejä,kuten Lenitakin,että he meikkaavat omalla tavallaan ja tyyli säilyy loppuun asti.Tyylikkäin meikki on minun mielestäni Satu Tiivolalla.Hän on aina yhtä ihastuttava,ja sitten Jutta Zilliagus(tulikohan oikein)ja Kyllikki Forssel.Aira Samulin on mielestäni jotenkin muuttanut meikkiään,sopii mielestäni nykyinen tyyli ikäiselleen paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et vuonna 80 toi on ollu tosi hyvännäköinen ja in meikki ja Kirsti on aatellu sillon näyttävänsä tosi upeelta. Näkee varmaan peilistä nuoren version itsestään tai on sokaistunut peilikuvalleen, kun aika on kulunut.

Vierailija
36/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita Nokinenä

Vierailija
37/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, Alice Cooper-maski joutaisi vaihtua vähemmän räikeään ja kovaan meikkiin.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9DWFSpRZr6jgpMiXCIHb4WztkZFOMm56k12hAl4GJmQI5rBJy

 

 

Vierailija
38/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaaja toteuttaisi hänelle saman meikki-idean samoilla väreillä, niin se näyttäisi hyvältä. Omat kädet eivät enää taida olla tarpeeksi näppärät noin tumman meikin tekemiseen.

Mutta toisaalta arvostan, että jaksaa tuossa iässä kantaa edelleen omaa tyyliään. Jos pitää kirkkaasta huulipunasta, niin turha sitä on sitten mitään muuta käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi