Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän naisen meikki - jokin mättää

Vierailija
04.09.2015 |

Paakkanen on arvostettavassa iässä, enkä tarkoita arvostella ulkonäköä.

 

Mutta se meikki. Usein noita lehtikuvia oikein säikähtää. Mikä tää juttu oikein on?

 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjeatas :D En tiedä, ehkä on näkö jo sen verran heikko ettei erota esimerkiksi tuon silmämeikin sottuisuutta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi joku bloggaaja?

Vierailija
4/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella ryppyinen jo, niin tumma silmämeikki näyttää tuolta, lisäksi tuo tuksu huulipuna :D

Noin vanhalle sopisi hieman vaaleampi silmämeikki

Vierailija
5/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki näyttää kasarilta. Jumahtanut?

Vierailija
6/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne jotkut vanhat ihmiset meikkaa. Jotkut ei nää mimmosta jälkeä tekevät ja jotkut varmasti meikkaa samoin kuin viimeiset 40 vuotta mutta eivät tajua että jälki on ihan kamalaa. Osaksi koska eivät nää lopputulosta ja osaksi koska uskovat että näyttää samalta kuin 40v sitten vaikka käsistä olisi jo näppäryys kadonnut.

ja jotkut vaan haluaa kirkkaita huulipunia ja tummaa meikkiä kun neutraalit värit olis jotenkin tuhlausta. Mitä järkeä meikata jos ei se näy kunnolla... Eivätkä ole perillä meikkitrendeistä ja ajattelevat että kirkas huuli- ja poskipuna tuovat kasvoille väriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:48"]

Onks toi joku bloggaaja?

[/quote]

Lol, ei kun life of siljan äiti...

Vierailija
8/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:52"]

Noin ne jotkut vanhat ihmiset meikkaa. Jotkut ei nää mimmosta jälkeä tekevät ja jotkut varmasti meikkaa samoin kuin viimeiset 40 vuotta mutta eivät tajua että jälki on ihan kamalaa. Osaksi koska eivät nää lopputulosta ja osaksi koska uskovat että näyttää samalta kuin 40v sitten vaikka käsistä olisi jo näppäryys kadonnut.

ja jotkut vaan haluaa kirkkaita huulipunia ja tummaa meikkiä kun neutraalit värit olis jotenkin tuhlausta. Mitä järkeä meikata jos ei se näy kunnolla... Eivätkä ole perillä meikkitrendeistä ja ajattelevat että kirkas huuli- ja poskipuna tuovat kasvoille väriä.

[/quote]

Tumma meikki... luomiväriä sudittu minne sattuu, kulmakarvoissakin näköjään osittain kerros

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:52"]

Noin ne jotkut vanhat ihmiset meikkaa. Jotkut ei nää mimmosta jälkeä tekevät ja jotkut varmasti meikkaa samoin kuin viimeiset 40 vuotta mutta eivät tajua että jälki on ihan kamalaa. Osaksi koska eivät nää lopputulosta ja osaksi koska uskovat että näyttää samalta kuin 40v sitten vaikka käsistä olisi jo näppäryys kadonnut.

ja jotkut vaan haluaa kirkkaita huulipunia ja tummaa meikkiä kun neutraalit värit olis jotenkin tuhlausta. Mitä järkeä meikata jos ei se näy kunnolla... Eivätkä ole perillä meikkitrendeistä ja ajattelevat että kirkas huuli- ja poskipuna tuovat kasvoille väriä.

[/quote]

Toisaalta ei kaikkien tyyli vaan ole se luonnolinen, vaikka se olisi kuinka muotia.

Paakkasella tuskin on, kosk ahän myös värjää hiuksia mustiksi, vaikka ihan taatusti tietää että 99% ihmisistä on sitä mieltä että se näyttää luonnottomalta hänen ikänsä takia. Hän on kuitenkin valinnut haluta näyttää tuollaiselta dramaattiselta ja taiteelliselta, niin meikin kuin vaatteiden kuin tukankin suhteen, ja se hänelle suotakoon.

Vierailija
10/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:48"]

Onks toi joku bloggaaja?

[/quote]

Lol, ei kun life of siljan äiti...
[/quote]
Kiitti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälyttäkää Raili Hulkkonen apuun ja äkkiä.

Vierailija
12/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa vielä... Tapasin kerran naisen, joka oli laittanut kulmakarvansa mustalla ripsivärillä. Hän oli siis jo aika iäkäs. Muukin meikki oli yhtä taidokkaasti tehty, aika erikoinen. Mutta ei siinä mitään, myin hänelle muistaakseni puuterin. Kun myy ja meikkaa työkseen niin näkee kaikenlaisia. Välillä haluaisin kysyä että mitäs jos laitettais sun naama ihan uusiksi mutta eihän niin voi tehdä.

nopeasti ne myös unohtuu, mutta tämä kulmatapaus on jäänyt mieleen. Hänellä oli myös alaluomelle piirretty "ripsiä" eyelinerilla. Voi olla että itse näytän +60v ihan samalta kun en suostu luopumaan meikeistäni... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rouva Paakkanen on ollut suttuisesti meikattu jo Marimekon aikaankin. Silloin satuin mainitsemaan asiasta yhdelle työkaverilleni ja ihmettelin, miksi hän ei käytä ammattilaisten palveluja, kun ei ole puutetta pienestä eikä isosta rahasta. Sain melkoisen läksytyksen. Rouva P. on kuulemma sellaisessa asemassa, ettei hänen tarvitse välittää, vaikka silmämeikki on suttuinen jne. En hyväksynyt tuota asemaan vetoamista silloin enkä hyväksy nytkään. Päin vastoin, jos on asema, niin silloinhan pitäisi olla hyvänä esikuvana meille maanmatosille. Mutta kun ei, niin ei.

Vierailija
14/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo musta tukka on kamala, ihan luonnoton noin vanhalla. Milla magia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämän naisen meikki - kaikki mättää"

Vierailija
16/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kun meikkiä katsoo, niin tulee fiilis, että kyllä siellä on osattu/osataan meikata. Tuo jonkun mainitsema näppäryys ja tarkka näkö on vain kadonnut. Silmissä sisänurkkaa ja alareunaa on korostettu vaalealla, ja tummaa väriä on huiskittu kulmaluulle saakka smoky eyes -hengessä. Häivytys ei vain luultavasti kunnolla enää onnistu, kun näkö hämärtää kontrastit, silmien tarkasta rajauksesta nyt puhumattakaan.

Veikkaan, että Paakkaselta irtoaisi ihan toimivia juhlameikkivinkkejä monellekin, hän ei vain itse kykene enää hommaa käytännössä toteuttamaan. Cut her some slack.

Rautainen muija, jonka tyyliin suomalaisten suosima nude ei iske. Ei tuo huulten väri esimerkiksi varsinaisesti allekirjoittanuttakaan viehätä, mutta nostan hattua naiselle, joka ikääntyneenäkin vaalii omia esteettisiä arvojaan; harva meistä tuskin samanikäisenä enää jaksaa tällätä itseään vastaavalla antaumuksella.

 

Go Kirsti!

Vierailija
17/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:17"]Itse asiassa kun meikkiä katsoo, niin tulee fiilis, että kyllä siellä on osattu/osataan meikata. Tuo jonkun mainitsema näppäryys ja tarkka näkö on vain kadonnut. Silmissä sisänurkkaa ja alareunaa on korostettu vaalealla, ja tummaa väriä on huiskittu kulmaluulle saakka smoky eyes -hengessä. Häivytys ei vain luultavasti kunnolla enää onnistu, kun näkö hämärtää kontrastit, silmien tarkasta rajauksesta nyt puhumattakaan.

Veikkaan, että Paakkaselta irtoaisi ihan toimivia juhlameikkivinkkejä monellekin, hän ei vain itse kykene enää hommaa käytännössä toteuttamaan. Cut her some slack.

Rautainen muija, jonka tyyliin suomalaisten suosima nude ei iske. Ei tuo huulten väri esimerkiksi varsinaisesti allekirjoittanuttakaan viehätä, mutta nostan hattua naiselle, joka ikääntyneenäkin vaalii omia esteettisiä arvojaan; harva meistä tuskin samanikäisenä enää jaksaa tällätä itseään vastaavalla antaumuksella.

 

Go Kirsti!
[/quote]

Noissa meikkiVÄREISSÄhän ei mitään vikaa ole, ne sopivat Kirstille MUTTA tapa jolla ne on laitettu on suttuimen. Taitava meikkaaja saa mistä tahansa väreistä ja sävyistä hyvännäköiset.

Vierailija
19/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:01"]

Hälyttäkää Raili Hulkkonen apuun ja äkkiä.

[/quote]

Ei Raili Hulkkosta! Hän(kään) ei elä tässä päivässä, vaan on jämähtänyt jonnekin.

Paakkanen näyttää jämähtäneen 70-80-luvulle.

Vierailija
20/38 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat niin raikkaita ja kauniita, että meikki vain pilaa sen. Samoin vanhemmat ihmiset, he ovat niin kauniita ja arvokkaita, että se ajan patina on jotain, mihin kajoaminen vain huonontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi