Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että Tampereen terveyspalvelut on perseestä!

Vierailija
04.09.2015 |

Soitin äsken ajanvaraukseen ja kerroin mahdollisimman lyhyesti mikä vaivaa, etten veisi liikaa heidän kullanarvoista aikaansa, niin hoitaja huokasi oikein raskaasti ja ärsyyntyneen kuuloisesti. Vastaili yhtä töykeästi kuin joka kerta kun sinne joutuu soittamaan. Antoi sentään ajan, kun lääkäri oli itse käskenyt varata seurantaa. Hitto että ottaa päähän. Ihan niin kuin olisin heille vain vaivaksi, vaikka heidät on palkattu sinne kaupunkilaisia varten ja aikojen antaminen on heidän TYÖTÄÄN!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri huusi joskus, että tänne ei tulla enää koskaan vastaavassa vatsakiputilanteessa.

Toisella kertaa olin saanut keskenmenon. Makasin tunteja paareilla käytävässä. Kukaan ei tullut kysymään tai sanomaan mitään. Lähdin kotiin.

Nämä Hatanpäällä.

Taysissa olin raskausaikana toisella kolmanneksella munuaiskivien takia. Kävelin käytävää tunteja, tunteja, tunteja kivuissa. Noin 12 tuntia myöhemmin olin päässyt osastolle ja sain lopulta kipulääkeruiskeen.

Hammaslääkärissä hoidettu viereistä hammasta. Tämä sekä äidilläni että minulla Treen naapurikunnassa. 

Jne jne jne.

Vierailija
22/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa päivystyksessä (en ole varma onko koko "kaupunginsairaalan" päivystystä enää) yksi niin selkeän pershäröinen tapaus (miksi ne kauheimmat on tosiaan aina näitä yli 50-vuotiaita??) että ihan hirvittää miten joku arempi ihminen pärjää sellaisen lohikäärmeen kanssa. Uskomattoman hirveää se käytös, yrittää selkeästi provosoida menettämään maltin, vähättelee, tivaa, tiuskii. Kaksi kertaa olen tuohon hulluun törmännyt, kun vuosien varrella kolme kertaa joutunut kyseisessä päivystyksessä käymään. Huono tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onnistuisikin pääsemään päivystykseen niin siellä ei välttämättä hoideta kunnolla. Kokemusta on... ei huomattu kuvista murtumaa, joka olisi pitänyt hoitaa (ehkä koko kuvia ei siis edes katsottu?). Toinen lääkäri toisessa paikassa katsoi kuvan ja huomasi murtuman heti.

Vierailija
24/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin Tampereen Pihlajalinnaan tunnin päästä siitä kun olin soittanut. En ymmärrä mikä ongelma tässä on?

Vierailija
25/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen ei päässyt, vaikka oli munuaisaltaan tulehdus ja 40 asteen kuume. Aina sitä ihmisellä voi vähän kuumetta olla, oli syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi