Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki nuoret naiset on pissiksiä?

Vierailija
04.09.2015 |

Tekoripset, ärsyttävä ääni, rakennekynnet jne. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä kertaalleen tarkastaa esimerkiksi tietosanakirjasta tai kielitoimiston verkkosivuilta määritelmä sanalle "kaikki". Samalla vaivalla katsot myös sanat "typerä" ja "yleistys".

Vierailija
2/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIRTSATIENTULEHDUSEPIDEMIA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]VIRTSATIENTULEHDUSEPIDEMIA
[/quote]
Missä?

Vierailija
4/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]VIRTSATIENTULEHDUSEPIDEMIA
[/quote]
Missä?
[/quote]
Espoon Sotkassa.

Vierailija
5/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]VIRTSATIENTULEHDUSEPIDEMIA
[/quote]
Missä?
[/quote]
Espoon Sotkassa.
[/quote]
*Soukassa

Vierailija
6/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole Espoossa käynytkään, espoolaiset eivät ole pissistyylisiä vaan pukeutuvat fiksusti eivätkä harrasta mitään feikkitissejä, feikkiripsiä, feikkihiuksiä eikä feikkilaukkuja. Kuvaamasi naiset löytyy Itä-Helsingistä ja joistakin Vantaan lähiöistä jotka junanradan varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin täällä ihan samaa joku aika sitten, oltuani Weekend-festareilla. Ok, muutamia poikkeuksia oli, mutta oman tyttäreni lisäksi näin kahden päivän aikana ehkä parisenkymmentä lyhyttukkaista, jolla ei olisi ollut irtoripsiä/ripsenpidennyksiä.

Kommenteissa osa oli samaa mieltä ja osa kiirehti korostamaan, miten poikkeustilanne tuollainen festari on. No joo on vaatteiden ja meikkien osalta, muttei kukaan hommaa pitkää, värjättyä kuontaloa ja ripsenpidennyksiä VAIN festareita varten.

Eli nykyään on nuorilla naisilla mielestäni todella kapea kuvitelma siitä, millainen nainen on kaunis ja seksikäs. Kaikki vaikuttavat jossakin määrin klooneilta.

Eikö olisi parempi erottua persoonallisesti? Vai koetteko, että miehet eivät osaa sellaista arvostaa?

En nyt hae tappelua, enkä kutsu ketään pissikseksi (toisin kuin ap provosoivassa aloituksessaan), vaan kysyn ihan aidosti keski-ikäisen hämmästyksellä, että onko tuossa samankalstaisuuden ihannoissa järkeä?

Vierailija
8/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä tekopyhyyttä ja itsensä ylentämistä... Kuulehan ap pissis, älä vaivaa pientä pissispäätäsi tuollaisilla vaan hanki elämä :D

Vierailija
10/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat käyneet tyhmemmiksi kuin ennen. Vielä 20 vuotta sitten saattoi törmätä täysjärkisiin miehiin, nykyään on se lähes mahdotonta. Ne on kaikki jotain pornorunkkareita tai muuten poispilattuja, joille ei kelpaa normaali nainen enää ollenkaan. Sukupuutto uhkaa tällä vauhdilla, tai sitten kaikkien tyttöjen pitää alkaa typeriksi pissiksiksi. Ulkomailta voisi vielä löytyä normaaleja miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en näytä kloonilta, vaikka juhliessani laitan päähäni pidennykset ja tekoripset. Arkisinkin tykkään panostaa ulkonäköön, mutten jaksa laittaa mitään feikkijuttuja silloin. Yritän pitää oman tyylini ja tykkään erottua muista edukseni, varmaan silti olisin teidän silmiinne juuri se pissis.. :D N22

Vierailija
12/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:04"]

Ihmettelin täällä ihan samaa joku aika sitten, oltuani Weekend-festareilla. Ok, muutamia poikkeuksia oli, mutta oman tyttäreni lisäksi näin kahden päivän aikana ehkä parisenkymmentä lyhyttukkaista, jolla ei olisi ollut irtoripsiä/ripsenpidennyksiä.

Kommenteissa osa oli samaa mieltä ja osa kiirehti korostamaan, miten poikkeustilanne tuollainen festari on. No joo on vaatteiden ja meikkien osalta, muttei kukaan hommaa pitkää, värjättyä kuontaloa ja ripsenpidennyksiä VAIN festareita varten.

Eli nykyään on nuorilla naisilla mielestäni todella kapea kuvitelma siitä, millainen nainen on kaunis ja seksikäs. Kaikki vaikuttavat jossakin määrin klooneilta.

Eikö olisi parempi erottua persoonallisesti? Vai koetteko, että miehet eivät osaa sellaista arvostaa?

En nyt hae tappelua, enkä kutsu ketään pissikseksi (toisin kuin ap provosoivassa aloituksessaan), vaan kysyn ihan aidosti keski-ikäisen hämmästyksellä, että onko tuossa samankalstaisuuden ihannoissa järkeä?

[/quote]

Ihmiset ovat kautta aikoin tykänneet koristaa vartaloaan erilaisin naamamaalein tai lävistyksin. Tällä hetkellä muodissa ovat hiusten- ja ripsienpidennykset. Nuoret tytöt ja naiset nyt ovat siinä iässä, kun eniten tykätään kokeilla kaikkea uutta ja on aikaa sekä halua panostaa ulkonäköönsä. Ihmiset ovat laumaeläimiä, joten tällaiset trendit nyt näkyvät ihmisten ilmoilla käveltäessä.

Jos nämä nuoret naiset tykkäävät nykyisten trendin mukaisista kauneusihanteista, niin miksi pitäisi ruveta yhtäkkiä tykkäämään jostain persoonallisemmasta? Mitä väliä sillä on, että näyttää samalta kuin kaikki muut? Harva ihmisistä haluaa erottua joukosta ja samassa ystäväpiirissä yleensä halutaankin olla samanlaisia myös ulkonällisesti. Liikkuvathan hipitkin yleensä niissä omissa piirreissään, joten miksei myös nämä pidennyksiä harrastavat.

Ja mitä tulee miehiin, niin se lyhythiuksinen persoonallinen ei-pidennyksiä-harrastaca nainen nyt kiinnostaa lähinnä ehkä niitä toisia "hippimiehiä". Nämä ripsiään pidentävät taas tuskin tykkäävät niistä hippimiehistä, joten saavat juuri ne sopivat miehet itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:17"]

Miehet ovat käyneet tyhmemmiksi kuin ennen. Vielä 20 vuotta sitten saattoi törmätä täysjärkisiin miehiin, nykyään on se lähes mahdotonta. Ne on kaikki jotain pornorunkkareita tai muuten poispilattuja, joille ei kelpaa normaali nainen enää ollenkaan. Sukupuutto uhkaa tällä vauhdilla, tai sitten kaikkien tyttöjen pitää alkaa typeriksi pissiksiksi. Ulkomailta voisi vielä löytyä normaaleja miehiä.

[/quote]

Ja kuka on nämä nykyajan miehet kasvattanut? Ovatko kenties heidän äitinsä tykänneet laittautua ja näin opettaneet pojilleen, että naisen kuuluu laittautua kauniiksi?

Vierailija
14/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8, minulla on pitkät hiukset, mutta en ole eläessäni käyttänyt hiuslisäkkeitä (kuten en myöskään tekoripsiä tai -kynsiä, silikoneista puhumattakaan!!).

Mitä tulee aloitukseen, niin itse olin ainakin tuon ikäisenä täysi nössö ja juntti. Kiusattu reppana, pukeuduin verkkareihin ja kummelipaitoihin. Miksikö minunkaltaisiani ei sitten näy missään? No olisiko siksi että me ollaan (olin) kotona neljän seinän sisällä, kun ei kuuluta siihen suosittuun massaan ja täten meitä (minua) hyljeksittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ollut tekoripsiä eikä rakennekynsiä. Ärsyttävä ääni mulla kyllä on!

Vierailija
16/16 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittuna nukkuisit sikeämmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi