Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen tulevaisuus on lapsella, joka ei harrasta mitään liikuntaa?

Vierailija
04.09.2015 |

ainoastaan koulun liikkatunnit.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkua voi, vaikka sitä ei erikseen  "harrasta"

Vierailija
2/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat liikunnalla? Jotain harrastustoimintaa tms?
Meillä ei ole lapsilla liikuntaharrastuksia mutta kyllä joka päivä pyöräilevät,hyppivät trampoliinilla ja leikkivät muuten pihalla. Se riittää ainakin tällä hetkellä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleekö koulumatkat? Onko muuten ulkona? Syökö suht terveellisesti? Ei ylipainoa? Jos kyllä näihin, niin ei varmaan mitään akuuttia hätää. Tärkeää ei ole ohjattu liikuntaharrastus vaan muuten terveet elämäntavat, johon sisältyy ainakin normaali arkiliikunta.

Vierailija
4/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin tuollainen lapsi koko kouluajan ja opiskeluaikana en liikkunut senkään vertaa kun koulun liikkatunnit oli vienyt kaiken liikunnanilon. Olen 172cm pitkä ja opiskeluaikoina painoin 55kg, nykyään ikää on jo 40+ ja painoakin 64kg, mutta nykyään harrastuksiin kuuluu viikoittain: useampi 5-8km juoksulenkki, kuntosaliharjoittelua kotona ja kaudesta riippuen melomista tai hiihtämistä. Verenpaine on 100/65 vaikka toiselta puolelta sukua olisi geeneissä verenpainetautiakin. Muutoinkin 40v tarkastuksessa tuli tavallista terveemmän paperit. Lapsuuden vietin nenä kiinni kirjoissa. :)

Vierailija
5/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti ihan hyvä ja liikunnallinen. Aikuisena löysin oman liikuntatyylini, johon EI sisälly mitään kilpailua tai hirveätä piiskaamista äärirajoille. Kroppani tykkää tehokkaasta vesiliikunnasta, korsettilihaksia vahvistavasta Pilates-tyyppisestä harjoittelusta ja ilomielisestä ryhmäliikunnasta (ei jaksaa-jaksaa aerobicciä, vaan mieluummin vaikka jotain "mummojumppaa", jossa ryhmäläiset osaavat nauraa itselleen), plus täsmäharjoitteita kotona jumppapallon ja -kuminauhan avulla.

Vierailija
6/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän koulutuksen ja työpaikan olen saanut, vaikka liikunta oli aikoinaan myrkkyä.

Vierailija
8/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tulevaisuus. Voi olla, että lapsesi pääsee aikuiseksi ilman että mikään nivel on mennyt kertaakaan sijoiltaan, että polvia tai olkapäitä on tarvinnut operoida, tai että mikään luu on murtunut tai lapselle tullut muita vammoja, joiden kanssa joutuu elämään loput 60 vuotta elämästään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istuu koko hereelläolemisen aikana tietokoneen ääressä, niin selkävaivoja ja häiriöitä aivotoiminnassa on luvassa. Kyllähän ihminen pitää liikkua, joko liikunnan tai työn muodossa.

Vierailija
10/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän pyöreähkö tyttö, joka rakastaa liikuntaa. En ole huolissani hänen pienestä pyöreydestä, olen varma että kesällä kerätyt kilot häviävät kun hänellä on kolme eri liikuntaharrastusta + vielä koulumatkat, koululiikunta ja perheen kanssa uimassa/lenkillä käyminen. Liikunnan vastapainoksi rakastaa syömistä. Onko muilla vastaavia lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä harvan lapsen tulevaisuudesta tietää etukäteen. Voi tulla sohvaperuna tai aktivinen aikuisharrastaja. Voi tulla terve, mutta voi saada kakkostyypin diabeteksen jo ennen 20 ikävuotta. Who knows? Ja parempikin niin.