Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdemme tyttöjen reissulle, vauva 2kk.

Vierailija
04.09.2015 |

Minulla on mieheni kanssa 2kk ikäinen vauva ja nyt jätän hänet viikoksi isälleen koska lähdemme tyttöjen kanssa viikoksi etelään bilettämään. Minkä ikäisen vauvan olet itse jättänyt isälleen hoitoon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi

Vierailija
2/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja huono aloitus. Kukaan ei usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:33"]

Typerä ja huono aloitus. Kukaan ei usko.

[/quote]Ei ole provo. Haluan jatkaa elämääni samanlaisena kuin ennen vauvaakin, en halua jumittua vain kotiin.

Vierailija
4/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa!

Vierailija
5/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei pitäisi lisääntyä. Vauva raukka :/

Vierailija
6/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "jättänyt lasta hoitoon isälleen", ihan samalla tavalla kuin "isä ei ole jättänyt lasta hoitoon minulle". Hoidetaan yhteisiä lapsia yhdessä. Meillä vauvat ovat olleet pulloruokittuja minusta riippumattomista syistä, joten on ollut ihan se ja sama kumpi meistä on ollut vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:35"]

Hyvää matkaa!

[/quote]Kiitos.

Vierailija
8/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyttöjen reissu laskettuna aikana. Pyysin sektion pari päivää ennen reissua, niin voin lähteä sitten bilettämään tyttöjen kanssa ja vauva jää isälle. Onhan se nyt kohtuullista kun olen joutunut olemaan ryyppäämättä koko raskausajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:33"]

Typerä ja huono aloitus. Kukaan ei usko.

[/quote]Ei ole provo. Haluan jatkaa elämääni samanlaisena kuin ennen vauvaakin, en halua jumittua vain kotiin.
[/quote]

Miksi teit vauvan edes? Minusta on äärimmäisen itsekästä ja typerää olettaa, että avuton lapsi sopeutuu aikuisten rytmiin eikä toisinpäin. Toivottavasti isä on järkityyppi.

Vierailija
10/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtisi niin kukaan ei olisi mitään helisemässä. Nyt vähän tasa-arvoa naiset !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:37"]Jos mies lähtisi niin kukaan ei olisi mitään helisemässä. Nyt vähän tasa-arvoa naiset !
[/quote]

Meillä onneksi mies tajusi olla lähtemättä kesken kriittisimmän vauva-ajan. Onhan tässä aikaa kun lapset on isompia.

Vierailija
12/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites amerikassa kun vauvat viedään jo kuusiviikkoisena hoitoo ja on aamusta iltaan. Tekevät pitkiä päiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:37"]

Jos mies lähtisi niin kukaan ei olisi mitään helisemässä. Nyt vähän tasa-arvoa naiset !

[/quote]

No ihan varmasti suurin osa ja kaikki normaalijärkiset olisivat helisemässä. Sellainen mies joka lähtee kavereiden kanssa viikoksi ryyppylomalle kun vauva on 2kk on ihan kaikkien mielestä todella luuseri ja huono isä.

Vierailija
14/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:42"]Mites amerikassa kun vauvat viedään jo kuusiviikkoisena hoitoo ja on aamusta iltaan. Tekevät pitkiä päiviä.
[/quote]

Joo, työ ja tyttöjen bilematkahan on ihan vertailukelpoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei menisi läpi? Itse olin kaverini polttareissa kun lapseni oli 3 kk ikäinen. Juhlin tosin rauhallisemmin kuin muu polttariporukka. Rintamaidot olin lypsänyt ennen polttareihin menoa ja mies hoiti vauvan syöttämiset tuttipullosta.

Vierailija
16/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 v lapsi pääsi isänsä kanssa mummolaan, minä menin 5 päivän päästä perässä.
Et ilmeisesti imetä? Palaatko jo töihin kuukauden päästä?

Vierailija
17/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:47"]Miksi ei menisi läpi? Itse olin kaverini polttareissa kun lapseni oli 3 kk ikäinen. Juhlin tosin rauhallisemmin kuin muu polttariporukka. Rintamaidot olin lypsänyt ennen polttareihin menoa ja mies hoiti vauvan syöttämiset tuttipullosta.
[/quote]

Yksi päivä on aika eri kuin viikko..

Vierailija
18/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:42"]Mites amerikassa kun vauvat viedään jo kuusiviikkoisena hoitoo ja on aamusta iltaan. Tekevät pitkiä päiviä.
[/quote]

Joo, työ ja tyttöjen bilematkahan on ihan vertailukelpoisia.
[/quote]

Eivät olekaan vertailukelpoisia koska työssäkäynti on vielä pahempi juttu vauvan kannalta. Tyttöjen reissu on kertaluontoinen juttu, työ jatkuvaa.

Vierailija
19/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:47"]Miksi ei menisi läpi? Itse olin kaverini polttareissa kun lapseni oli 3 kk ikäinen. Juhlin tosin rauhallisemmin kuin muu polttariporukka. Rintamaidot olin lypsänyt ennen polttareihin menoa ja mies hoiti vauvan syöttämiset tuttipullosta. [/quote] Yksi päivä on aika eri kuin viikko..

[/quote]

 

Missä mä kirjoitin että polttarit kestivät yhden päivän? Olivat kestoltaan pe-su. Okei, vähemmän kuin viikko mutta pois vauvan luota kuitenkin.

 

Olen myös joutunut sairaalaan yli viikoksi kun toinen lapsistani oli 1,5kk ikäinen. En saanut (enkä olisi edes kyennyt) tuolloin vauvaa hoitaa kun olin osan ajasta teho-osastolla.

Vierailija
20/21 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:42"]Mites amerikassa kun vauvat viedään jo kuusiviikkoisena hoitoo ja on aamusta iltaan. Tekevät pitkiä päiviä. [/quote] Joo, työ ja tyttöjen bilematkahan on ihan vertailukelpoisia.

[/quote]

Ei se vauva ymmärrä miksi se jätetään. On aivan yhtä julmaa vedota töihin kuin bilematkoihin, jos jättää vauvansa yksin. Jos itse saan joskus lapsia niin hoidan ne kouluikäiseksi kotona. Sairasta viedä jotain 9kk ikäistä vauvaa ulkopuoliselle hoitoon. Ne raha-asiat pitää olla kunnossa ennen raskauden suunnittelua, jotta voi olla lapsen kanssa kotona ainakin sen kolme vuotta.

Vähemmän se vauva tuosta ap:n lomamatkasta kärsii kuin jos vietäisiin 9kk ikäisenä pysyvästi hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi