Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tosikko pärjää deittimarkkinoilla?

Vierailija
22.03.2022 |

Todella usein näkee, että parisuhteessa arvostetaan eniten huumoria. Hyvä niin, mutta samalla tulee mietittyä miten itse löytäisi kumppanin ja uskaltaisiko ladata Tinderin. En ole hyvä kertomaan vitsejä tai tajua niitä, vaikka muut kertoisivat. Tilannekomiikassa ja populaarikomediassa sama juttu.

Muuten koen olevani ihan hyväntahtoinen, muita huomioiva ja monesta asiasta kiinnostunut (hetero)mies. Erityisesti pidän klassisesta musiikista ja taidehistoriasta. Naiselta toivoisin samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja halukkuutta keskustella tunteista, muilla seikoilla ei ole juuri merkitystä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiniekat ovat yksi rasittavimpia ihmistyyppejä, joten ainakaan se ei ole ongelma. 

Vierailija
2/9 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näytät ja mitä teet työksesi? Pituus, varallisuus? Missä asut? Minä olen 180 senttinen hauska seuramies eikä parisuhdetta itsestään huolehtivan naisen kanssa tunnu silti löytyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näytät ja mitä teet työksesi? Pituus, varallisuus? Missä asut? Minä olen 180 senttinen hauska seuramies eikä parisuhdetta itsestään huolehtivan naisen kanssa tunnu silti löytyvän.

Miksiköhän 🙄

Mutta ap, on totta että huumori on tärkeää. Ainakin mulle. Enkä tarkoita mitään jatkuvaa vitsailua ja omille jutuille hörötystä, vaan hyvin toteutettua sarkasmia, satiiria ja toisaalta kykyä nauraa omille puutteilleen. Usein ollaan huvituttu ihan vaan arkielämän absurdeista pikkujutuista.

Eksällä ei tuota kykyä ollut ja hänen kanssaan mä kuihduin silmissä, mutta toisaalta sama tyyppi oli kontrolloiva ja riidanhaluinen. Elämä ilman iloa on ihan kohtuutonta, mutta toisaalta samaa iloa saa myös tekemällä asioita joista pitää ja huomioimalla muita. Kun nuo kerran ovat hallussa niin hyvin saat samanhenkisen naisen kiinnostumaan. Ja heitä kyllä on, et varmasti ole ainoa laatuasi.

Vierailija
4/9 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Vastauksena kysymyksiin:

- Ei ole varallisuutta mutta toisaalta ei velkojakaan. Olen melko matalapalkkaisessa toimistotyössä tällä hetkellä, toimin sijaisena eli pesti on määräaikainen. Asun kaupungin laidalla pienkerrostalossa, lähellä on sekä muuta asutusta että metsää ja peltoja.

- Näytän aika tavalliselta. Käytän paksusankaisia silmälaseja ja vähän tylsiä vaatteita (nyt päällä on poolopaita ja farkut). Vatsaa on hieman. Olen keskipitkä.

Itselle tuollaisilla seikoilla ei ole kauheasti merkitystä, enkä usko että kovin monelle naisellekaan. Jos varallisuus on kynnyskysymys, niin tuskin sovimme yhteen.

Vierailija
5/9 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee käsitys, että vitsien kertominen on naisista toivottavaa? Ei todellakaan ole. Sen sijaan itse arvostan nokkeluutta ja tilannekomiikan tajua. Sekä älykkyyttä ja sivistystä, koska ilman niitä ei ymmärrä nyansseja.

Vierailija
6/9 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä kauheasti väliä? Et voi itse muuttua ja ne jotka pitävät huumoria tärkeänä eivät myöskään muutu.

Sinun sijassasi keskittyisin ihmisiin, jotka eivät korosta deitti-ilmoituksessa huumorin tärkeyttä.

Vierailija
7/9 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä totisilla torvensoittajilla ole mahdollisuuksia deittiviidakossa.

Vierailija
8/9 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se millainen olet. Tinder on täynnä mt-potilaita. En taida enää jaksaa tätä deittipelleilyä tässä iässä.

M46

Vierailija
9/9 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän parisuhteessa tulee kerrottua vitsejä. Joskus netissä tulee vastaan hyviä ja silloin näytämme niitä toisillemme kännykästä. En kuitenkaan usko että tuo peräänkuulutettu huumori tarkoittaa sitä, vaan kykyä suhtautua elämään positiivisesti ja välillä hassutella. Yleensä pareille muodostuu oma sisäpiirihuumori (kuten ystävyyssuhteissakin), jota ilman olisi vaikea kuvitella arkea.

Miten tosikkomaisuutesi näkyy, ap? Muuten kuin että et ymmärrä vitsejä. Osaatko esim. suhtautua huumorilla omiin mokiisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän