Miksi täällä on niin paljon peniksen koko -keskusteluja?
Ja miten tuollaiset kuten tyyliin ”Pieni muna ja masennus” tai ”Kysy mitä vain mieheltä jolla ohut 15cm” ovat noin suosittuja. Luulisi, että aihe olisi jo käsitelty läpi mutta koko ajan tulee edelleen uusia viestejä kyseisiin ketjuihin. En voi käsittää.
Kommentit (128)
Kesä tulee ja yli 20 senttisen rupee kiinnostamaan.
Ketään ei kiinnosta 15cm
Äitee38 kirjoitti:
Haluan neuvoa nuorempia naisia siitä, että 15cm ei riitä.
Tätä palstaa lukiesssni ymmärsin, et 15 cm on liian pieni.
Gimma17 kirjoitti:
Äitee38 kirjoitti:
Tätä palstaa lukiesssni ymmärsin, et 15 cm on liian pieni.
Oikeasti. Hae apua ongelmiisi. Taas tänäkin aamuna olet käynyt kaivamassa kymmeniä ketjuja johon tuotat tuota samaa, 0-tason sisältöä. Ei tuo toimi edes trollauksena. Kirjoituksesi herättää ainoastaan sääliä sinua kohtaan.
Äitee38 kirjoitti:
Itsekin olen kertonut tyttärelleni, et 15cm ei riitä
Teini17 kirjoitti:
Kiihoittaa keskustella isoista ja naureskella 15cm tuhkapippeleille 🤣
Veit jalat suustani
Hoitsu moi kirjoitti:
Isoista keskustelu kiihoittaa.
15cm naurattaa aina 😁
Isohan se aina mielessä
Äitee38 kirjoitti:
Hyvä.
Olet esimerkillinen äiti.
Muistakaa, että tämä Asko joka jankuttaa tästä 15cm munasta on pahasti häiriintynyt. Hän on jo ainakin vuodesta 2006 asti kirjaillut erinäisille foorumeille näitä samoja tarinoita. Tekee näitä lukuisia eri keskusteluja tännekkin ja vastailee niihin itse milloin milläkin nimellä.
Hän on aikanaan itse kehuskellut foorumeilla omaavansa 20cm vehkeen. Oli sitten kuvan ja mittanauhan kanssa sitä todistellut. Mitan asteikko alkoi 4cm kohdalta ja silti ei mennyt likikään 20cm
Vierailija kirjoitti:
Mun 15 senttinen ei riittäny exälle.
Lähti viikon seurustelun jälkeen menee
Näin käy nykyään usein.
Joskus 90-luvulla 15cm saattoi jopa riittää eräille, mutta nykyään pitää olla se 20cm tai pidempi.
Koska mies ja miesten kalut ovat (miesten) mielestä tärkein asia maailmassa.
Onko täällä keskusteltu jo 15 senttisen riittämättömyydestä?
Miehelläni on liian pieni kalu. Hän on muutenkin pieni ja hintelä. Yhdynnässä en edes tunne sisälläni hänen vehjettään. Sain kerran vierasta, isokaluista miestä, olin aivan hurmiossa, kun hän työnteli pitkää ja paksua kaluaan pillussani. Koolla on tosiaan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on liian pieni kalu. Hän on muutenkin pieni ja hintelä. Yhdynnässä en edes tunne sisälläni hänen vehjettään. Sain kerran vierasta, isokaluista miestä, olin aivan hurmiossa, kun hän työnteli pitkää ja paksua kaluaan pillussani. Koolla on tosiaan väliä.
Et sees kiinnittänyt asioihin ollenkaan huomiota kun tapasitte? Osa naisista tarvitsee isomman kalun ja osalle pieni on liian iso. Tämä vastauksesi kertoo vain sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että aivosi on myös liian pienet ja pillusi on keskivertoa löysempi.
Kerta seksiä noin 15 senttisen kanssa riitti.
Ymmärsin heti että koolla on merkitystä.
15 senttinen ei tuntunut miltään, siis ei yhtään miltään.
Asiallinen keskustelu 15 cm kalun riittämättömyydestä on mielestäni hyvä asia.
Seurustelin pienen kalun omaavan miehen kanssa. Paneminen ei tuntunut miltään. Tein syrjähypyn ja sain isoa kalua. Iso penis tuntui niin hyvältä, että vaihdoin miestä. Nyt vasta nautin seksistä, kun saan isoa penistä.
Koska penis voi oikeasti olla liian pieni. Voi tissitkin olla liian pienet. Meidän pitäisi hyväksyä että kaikilla asioilla on väliä, niin ei tarvitsi kenenkään valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on väliä. Ulkonäöllä on merkitystä, kaikella on väliä. Kaikkin pitäisi hyväksyä se eikä jankuttaa tätä että "ei ole väliä"
Mun 15 senttinen ei riittäny exälle.
Lähti viikon seurustelun jälkeen menee