Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tosi surullinen. Antakaa neuvoja miten voisin piristää itseäni

Vierailija
03.09.2015 |

Olen tosi surullinen. Mies johon rakastuin ei tunne samoin minua kohtaan. :( Miten olette selvinneet surullisista ajoista? Miten voisin piristää itseäni

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri jätetyksi monivuotisesta suhteesta toisen naisen takia. Olen puhunut tästä kaikille ja ystävät ovat kannatelleet. Lisäksi olen pakottanut itseni rutiineihin eli syön tiettyyn aikaan ja liikun lenkkeillen. Vointiani huononsi kovasti lukea fb-kirjoituksia exäni uudesta onnesta, mutta nyt en enää niitä lue. Täältä av-palstaltakin olen saanut vertaistukea.

Vierailija
2/5 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:38"]Tulin juuri jätetyksi monivuotisesta suhteesta toisen naisen takia. Olen puhunut tästä kaikille ja ystävät ovat kannatelleet. Lisäksi olen pakottanut itseni rutiineihin eli syön tiettyyn aikaan ja liikun lenkkeillen. Vointiani huononsi kovasti lukea fb-kirjoituksia exäni uudesta onnesta, mutta nyt en enää niitä lue. Täältä av-palstaltakin olen saanut vertaistukea.
[/quote]

Olen pahoillani puolestasi. Fb on kyllä vihoviimeinen paikka, täynnä häitä ja vauvoja ja onnen hehkutusta :( on sitä tutkittukin että fb pahentaa masennusta. pysytään me pois sieltä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin kavereille, aloitin uusia harrastuksia, opiskelin, muutin

Vierailija
4/5 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:52"]Puhuin kavereille, aloitin uusia harrastuksia, opiskelin, muutin
[/quote]

Miten sinulla riittää energiaa? Tuntuu että jaksan juuri ja juuri tavata ihan läheisimpiä ystäviä. Ap

Vierailija
5/5 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai asia kerrallaan
Viikon päästä jaksat jotain
Hanki uusia unelmia