Olen "ylemmän tason mies", mutta silti..
Vietän aikaani täällä AV:lla. En tajua itse itseäni enää. Olen korkeasti koulutettu, unelmieni työpaikassa, ok näköinen, huumorintajuinen jne jne, vaikka itse sanonkin. Voisin olla nytkin vaikkapa ravintolassa jonkun viehättävän neidon kanssa, mutta silti trollailen ja availen provoilevia keskusteluja täällä AV:lla! En käsitä mitä minulle on tapahtumassa. Onko paikalla muita vastaavassa tilanteessa olevia?
Kommentit (29)
Hankkikaa elämä¨, "ylemmän tason ihmiset".. et taida olla valtsikasta valmistunut tuollaisilla asenteilla?
No voi kamala! Mitä sillä on väliä. Rentoudu välillä ja nollaa aivot!
Kyllä täällä jonkun verran voi olla fiksua ja menestynyttä väkeä. Fiksuja ongelmaisia kyllä on monesti ja varmaan myös menestyvien miesten naisia, jotka on kotona.
Tähän jää koukkuun... Itse työskentelen aika hyvässä työpaikassa, keskijohdossa yksityisellä, ja olen ollut koukussa tähän palstaan jo vuodesta 2000 tai 2001. Ajoittain enemmän, ajoittain vähemmän, mutta helposti tulee tänne tultua. Tää on hauska paikka ja toisaalta hyödyllinenkin. Muistan, kun mulla oli joskus yksi hiustenhoitotuote, josta oli ohjeet hukassa ja laitin tänne kysymyksen -> 30 sekuntia ja vastaus tuli. Täältä saa neuvot joka arjen ongelmaan ja nopeammin kuin mistään muualta!
Hep, täällä. Yritän turvallisesti päästä kurkistamaan naisia askaruttaviin kysymyksiin AVlla. Olen alkanut pelkäämään ja taidan jatkaa yksineloa.
Ylemmän tason ihminen - oletko arjalainen :-D:-D:-D
Täällähän on koko kansan läpileikkaus, ja siksi kiinnostavaa! Pitää vaan muistaa ottaa huumorilla oikeassa kohtaa ja olla provosoitumatta. Ja sama koukkuuntumisaste kuin Tetriksessä :D
P.s. itsensä kuvaaminen "ylemmän tasoiseksi" on kyllä hyvin tyypillistä av-kamaa, joka kirjoitettu provokaatiomielessä, joten epäilen tätä provoksi ;)
Minä olen ruma ja vanha itse ja trollailen täällä päivät pitkät. Olen alemman tason ihminen. En ikinä ole kelvannut mihinkään. No, mainoskatko loppui, täytyy mennä.
Itse olen nuorempana ollut aika hot, mutta aina on verkkoliikenneharrastus tähän asti ollut osa elämää. Musta liian harvat suomalaiset aliarvostaa vieläkin nettikeskustelua.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:52"]
Itse olen nuorempana ollut aika hot, mutta aina on verkkoliikenneharrastus tähän asti ollut osa elämää. Musta liian harvat suomalaiset aliarvostaa vieläkin nettikeskustelua.
[/quote]
Korjaan: monet...
Kaltaiselleni maisterille tämä on ihan sopiva keskustelupaikka, mutta onko tällä lisensiaatteja, tohtoreita, toimitusjohtajia tai muita ylemmän tason diktaattoreita?
Itse spyatrian tohtorina sanon että on aivan normaalia olla ylempi tasoinen ja keskustella nettipalstoilla itselleen tärkeitä asioita. Monen asiantuntijan kuten minunkin mielestä internet voi hyvinkin korvata ihmiskontaktin.
Mikä ihmeen ylemmäntason! Koulutus lisää ymmärtämään sitäkin, että ei raha tai koulutus ihmisestä aina fiksumpaa tee eivätkä kaikki fiksut kouluja käy, kun osaavat muuttaa elämänsä rahaksi muutenkin! T. Korkeasti koulutettu ja silti ihan tavallinen pulliainen
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:01"]
Itse spyatrian tohtorina sanon että on aivan normaalia olla ylempi tasoinen ja keskustella nettipalstoilla itselleen tärkeitä asioita. Monen asiantuntijan kuten minunkin mielestä internet voi hyvinkin korvata ihmiskontaktin.
[/quote]
Spyatrian tohtori= kunnon stalkkaaja! :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:01"]
[/quote] Eihän verkkoelämä voi korvata elävää kumppania, mutta välillä on hyvä olla erossa live-elämän kumppanin kanssa kommunikoimasta, ja mä ainakin olen sitten täällä verkossa, ja mikäs täällä on ollessa. Joskus jopa jutut saavat nauramaankin. Ehkä välillä lipsahdan olemaan täällä himpun verran liikaakin, mutta ehtiihän sitä nyt jutella oman kumppaninsa kanssakin ihan tarpeeksi, ja ennen kuin tänne av:lle tulin, niin olen jutellutkin mieheni kanssa jo niin monet kerrat vuosikymmenten aikana, että nyt on viime ajat menneetkin jutuissamme jo muisteloiden puolelle, ja tämän päivän jutut ovat aika ajoin niukkoja, joten miksipä sitä ei sitten täällä selaisi näitä mietelmiä, mutta välillä ärsyttää noi provot ja puskista nimittelijät, mutta ei haittaa, kun anonyymejä kaikki tyyni.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:29"]
Vietän aikaani täällä AV:lla. En tajua itse itseäni enää. Olen korkeasti koulutettu, unelmieni työpaikassa, ok näköinen, huumorintajuinen jne jne, vaikka itse sanonkin. Voisin olla nytkin vaikkapa ravintolassa jonkun viehättävän neidon kanssa, mutta silti trollailen ja availen provoilevia keskusteluja täällä AV:lla! En käsitä mitä minulle on tapahtumassa. Onko paikalla muita vastaavassa tilanteessa olevia?
[/quote] Täällä sama! Oon nainen, joten voisin hengailla jonkun komistuksen kanssa ravintolassa, mutta ei. Täällä mä oon ja nauran näille jutuille. Tä on todella koukuttavaa. Nolottaa myös, enkä kyllä kertoisi osallistumisestani tälle palstalle muille missään tilanteesa. PS.olis kiva tavata ;D
Ylemmän tason nainen ilmoittautuu (hävettää).