Olen "ylemmän tason mies", mutta silti..
Vietän aikaani täällä AV:lla. En tajua itse itseäni enää. Olen korkeasti koulutettu, unelmieni työpaikassa, ok näköinen, huumorintajuinen jne jne, vaikka itse sanonkin. Voisin olla nytkin vaikkapa ravintolassa jonkun viehättävän neidon kanssa, mutta silti trollailen ja availen provoilevia keskusteluja täällä AV:lla! En käsitä mitä minulle on tapahtumassa. Onko paikalla muita vastaavassa tilanteessa olevia?
Kommentit (29)
Jos mietitään vähän, niin ei nettikeskustelun kaltaista tilannetta voi synnyttää normaalielämässä. Koska ei löydy heti aihepiiristä kiinnostuntta yleisöä, jotka voivat lausua näkemyksen pienellä viiveharkinnallakin. Sen takia verkkokeskustelu on ainutlaatuista. Toki nettikeskustelu on identiteettihäiriintynyttä. Henkilöt, joita ei normaalielämässä olemuksensa vuoksi kuunneltaisi saavat helpommin kohtalaisen suunvuoron. Toisaalta se voi olla hyväkin asia.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:29"]
Vietän aikaani täällä AV:lla. En tajua itse itseäni enää. Olen korkeasti koulutettu, unelmieni työpaikassa, ok näköinen, huumorintajuinen jne jne, vaikka itse sanonkin. Voisin olla nytkin vaikkapa ravintolassa jonkun viehättävän neidon kanssa, mutta silti trollailen ja availen provoilevia keskusteluja täällä AV:lla! En käsitä mitä minulle on tapahtumassa. Onko paikalla muita vastaavassa tilanteessa olevia?
[/quote]
lol
Offtopic: kun eksyin ensimmmäistä kertaa Laasasen blogiin, luulin hänen tittelikseen ilmoittaman lyhenteen "YTM" tarkoittavan "ylemmän tason miestä".
Yksinäinen miesmaisteri täälläkin ja ihmettelee enkö muuta keksi.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 23:36"]
Offtopic: kun eksyin ensimmmäistä kertaa Laasasen blogiin, luulin hänen tittelikseen ilmoittaman lyhenteen "YTM" tarkoittavan "ylemmän tason miestä".
[/quote]
Siitä se varmaan on termin keksinytkin :)
Mä keksisin paljonkin muuta, kuin olla täällä. Selailen Tinderiä ja klikkailen matcheja :D
Just. Vai että "ylemmän tason" mies :D
Sama täällä. Olen ollut palstalla vuodesta 2001. Mulla on vaativa ja stressaava työ ja tämä palastailu on yksi harvoista keinoista unohtaa päivän stressi ja murheet. Parempi tämä on kuin alkoholi! Sitä paitsi olen oppinut paljon naisten mielenliikkeistä ja ajatusmaailmasta.