Jos mies sanoo ettei ole ''sen perässä'', mitä ajattelette?
Eräs tapailemani mies sanoi, että haluaa minun tietävän, ettei ole ''sen perässä''. Jostain syystä olen silti skeptinen: miksi se piti varta vasten sanoa? Miksi hän halusi kertoa sen minulle?
Kommentit (35)
Ne on just nuo, jotka sanovat ettei ole sen perässä, jotka sitten heti ovat sitä vonkaamassa. :D Kai tollaset miehet luulee että annat helpommin jos vakuuttavat etteivät ole sen perässä. Jos mies ei oikeasti ole sen perässä, niin ei koe tarpeelliseksi mainostaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:56"]
No just sen perässä se on.
[/quote]
Tämä tuli kieltämättä itselläkin mieleen. Toisaalta hän ei ole yhtään sellainen pelimies...
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:56"]
[/quote]
Tätä minäkin.
Höh, taidan sitten ottaa etäisyyttä nyt heti alkuun :(
ap
Ajattelemme että mies silloin juuri on sen perässä.
Turhaa valheellista mielistelyä. Aina se pillu mielessä on, varsinkin suhteen alussa, vaikka olisikin tosissaan.
Terveisin yks mies.
No mulla yks mies sanoi noin kun mä itse olin antanut kuvan että uskoin sen olevan kunnon pelimies. Tai sanoin jotain siihen suuntaan. Sit hän halusi selventää että ei ole monen naisen mies. Mut jos se ihan ilman epäilyjä ja kysymistä ton täksäyttää nii sit pitäis ehkä miettiä että miksi. :)
Tai sitten arvioit miestä muun kuin tuon kommentin perusteella? Kyllä sinulle ne motiivit vielä selviää.
Siis ilmeisesti hän halusi ilmaista että on vakavissaan minun kanssa, mutta tuo tapa jolla sen ilmaisi pisti mietityttämään.
ap
Voihan se olla vaan hänen tapansa ilmaista, että haluaa muutakin kuin vain sitä. Tämä tuli minulle miehenä mieleen. Ellei ole aseksuaali, niin onhan se selvää, että haluaa myös sitä, mutta tuolla hän halusi ehkä painottaa olevansa tosissaan kanssasi, eikä pelkästään pillun perässä. Olet kakara, jos teet toimintasuunnitelman hänen suhteensa täältä saamillasi neuvoilla. Kukaan täällä ei tunne sitä miestä, eikä tiedä mitä mies oikeasti tarkoittaa, sen tietää vain kyseinen mies itse. Jos et ymmärrä mitä hän haluaa, voi olla että teidän kannattaa, hui kauhistus, keskustella asiasta.
Kaikki normaalit heteromiehet ovat "sen perässä". Se vaihtelee mikä muu sen lisäksi kiinnostaa, jos kiinnostaa.
Ehkä mies on lukenut liikaa av-palstaa, traumatisoitunut kaikista näistä "onkohan se mies vain sen perässä" jutuista ja erehtyi luulemaan että asian sanominen suoraan muka jotenkin auttaisi.
t. normaali heteromies
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:13"]
Ei seiso
[/quote]Tai pieni muna
Jos Ap on todella ruma mutta hyvin rikas niin ehkä mies on oikeassakin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"]
[/quote]
Olen ihan tavallisen näköinen opiskelija :D
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:19"]
[/quote]
Olen ihan tavallisen näköinen opiskelija :D
ap
[/quote]
Sitten se oli kömpelö tapa yrittää nostaa itsensä korkeammalla jalustalle kuin muut miehet. Kaikki me halutaan sitä ihan tavallisen näköisiltä opiskelijoilta...
Ei seiso tai on luonteelta sellanen et koettaa ikäänkuin olla " hei mä olen mies muista se kun oot nainen ja miehet on kuitenki miehii" tyyppinen. Parasta olis kai vähän kiusata että tosiaan on kuullu miehen olevan aseksuaali.