MILLOIN OLET NÄHNYT MIEHESI ITKEVÄN?
Kommentit (36)
Kun koiralle diagnosoitiin alle 3kk elinaikaa
Kesällä häissämme. Luulisin että onnesta ;)
Kolme kertaa 25 vuoden aikana: ensimmäistä en kerro, mutta toisen kerran oman isoäitini hautajaisissa (!!) ja kolmannen kerran kun kuuli että syöpäni ei ole levinnyt vaan olen käytännössä terve
Parisuhteessa oli vaikea tilanne. Istuimme ja keskustelimme suhteestamme meidän sängyllämme yhtä mittaan reilu 3 tuntia. Käytiin läpi parisuhteessamme koettuja ihania ja huonoja hetkiä. Olin eron partaalla. Eron ajatteleminen oli hänelle niin vaikeaa, että itki väkisin. Päätimme jatkaa. Vaikea päästää irti <3
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:33"]Parisuhteessa oli vaikea tilanne. Istuimme ja keskustelimme suhteestamme meidän sängyllämme yhtä mittaan reilu 3 tuntia. Käytiin läpi parisuhteessamme koettuja ihania ja huonoja hetkiä. Olin eron partaalla. Eron ajatteleminen oli hänelle niin vaikeaa, että itki väkisin. Päätimme jatkaa. Vaikea päästää irti <3
[/quote]
Viime keväänä siis!
Viimeksi n. 5 viikkoa sitten, vika yö mikä vietettiin yhdessä ennen aborttia.
Kun kuulimme diagnoosin tyttäremme syövästä, itkimme yhdessä.
Lastemme syntyessä. Kerran poikamme vaikean kasvukauden väsyttämänä.
Itki silloin kun ei saanut yhteyttä lapseensa, se oli matkustanut yksin lentokoneella Amerikkaan äitinsä luo. Ei yhtään tiennyt, oliko mitään sattunut koska kumpikaan heistä ei ilmoittanut kahteen viikkoon mitään. Aika epäreilua mun mielestä.
Sit itki meidän mennessä naimisiin.
Ja silloin, kun meinattiin erota, sen vuoksi että muutin väliaikaisesti toiseen maahan. Ei erottu, onneksi, vaan mentiin kihloihin.
En koskaan. Yhdessä tosin vasta 6vuotta, eikä mitään dramaattista ole tapahtunut. Ei hautajaisia, ei eroaikeita tai sairauksia.
Itse taas itken pari kolme neljä kertaa kuukaudessa. Yritän aina salata sitä mieheltä, mutta kyllä se varmaan välillä on huomannut. Itken helposti kun elokuvassa tai sarjassa on tunteikas kohta. Samoin näen painajaisia lapsuuden asioista ja herään itkien. Mies on onneksi sikeäuninen.
Ei juurikaan itke mutta herkistynyt kun lapset syntyneet ja kun meillä molemmilla epäilty syöpää muttei ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 22:39"]Viimeksi n. 5 viikkoa sitten, vika yö mikä vietettiin yhdessä ennen aborttia.
[/quote]
Miksi alapeukku??
Jokunen viikko sitten parhaan kaverinsa hautajaisissa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 20:47"]
Kun tytär syntyi.
[/quote]
Tai sitten laski menetettyjä rahoja.
t. ratikkakuski
Sama täällä. Mies itki synnytyssalissa onnesta. :)
[/quote]