Hyvä perusripsiväri?
Mitä suosittelette? Onko max factor masterpiece tai masterpiece max ok? Entä
Muita?
Kommentit (22)
Nämä ovat aina sellaisia juttuja, että lähes jokaisella on oma suosikkinsa... :) Mutta itse en luovu Max Factorin False Lash Effect Fusion -ripsarista (violetti putkilo), nimensä mukaisesti sillä saa tosi näyttävän mutta siistin lopputuloksen.
Lumenen ripsareita en suosittele.
Just kun pääsin sanomaan, että jokaisella on oma suosikkinsa, kakkonen suositteli samaa kuin mä. :>
- 3
Maybellinen Rocket volume ja nyt ostin kun tarjouksessa oli, niin Lash sensational. Vedenkestävänä. Toimii.
Minä käytän Lumene Natural coden sitä turkoosissa purkissa olevaa ripsaria. Vedenkestävä, kestäisi varmaan kyllä ydinpomminkin... Pitää ripset kaarevina, pidentää ja tuuheuttaa ainakin itselläni hyvin.
Poispesu on vähän työläämpää, mutta oikealla poistoaineella lähtee hankaamatta.
Oon käyttänyt pitkään Max Factorin False Lash Effectiä, mutta kerran otin Hulluilta päiviltä testiin Masterpiece Maxin ja olen siirtynyt kokonaan siihen. FLE antaa hyvin volyymiä, MM myös, mutta pidentää ehkä hieman enemmän antaen "elegantimman" ripsilookin.
Paras ikinä on Isadoran Build-Up extra volume mascara vedenkestävänä. Oon kans koettanut KAIKKEE aina apteekkikamasta Dioriin, ja tää on ylivoimanen ykkönen!
Mary Kayn on ainakin ihan kakka. Lumenen kaikki vaihtoehdot ovat hyviä! Varisee Varisee vaan Meeri keit.
Lash effektiä voisin vilkaista. Lumenesta en olevitsekään tykännyt paitsi natural coden eräästä ripsarista, jota ei taida enää olla myynnissä. Ap
Ostin juuri kokeilumielessä Isadora Volume lash styler-merkkisen ja vaikuttaa hyvältä. Levittyy hyvin eikä paakkuunnu, ei tahraa (ko. ei ole kyllä vedenkestävää), erottelee ja pidentää kivasti. Silmälääkärien testaama eikä ärsytä silmiä. Tuo oli tärkeä seikka, koska viime aikoina silmät ovat ärsyyntyneet helposti.
Itse olen tykästynyt lumenen blueberry wild curl waterproof maskaraan. Turkoosi purkki. Välillä hairahdan ostamaan jotain muuta, mutta aina palaan tähän. Muista kokeilemistani tuntuu tulevan tuhruisempi lopputulos.
Tekee siistit ja paakuttomat ripset. Ei varise ja ripset pitää taivutuksen jälkeen hyvin muotonsa. Ei ole mitään kovin tuuheuttavaa/anna massiivisia ripsiä. Vaatii siis ehkä vähän tuuheutta omasta takaa. Omiin vahvoihin, mutta aika suoriin ja lyhyisiin ihan paras. Olen kokeillut vain markettituotteita ja kanebon 38°.
Pesuun ei tietenkään sitten riitä pelkkä vesi.
False lash effect mullakin, sain anopilta vedenpitävän ja tykkäsin ripsarista mutta halusin normin koska tätä oli vaikea pestä pois meikinpoistoaineellakaan.
Nyt violetti putkilo tuota samaa ja ihan ykkönen on.
Saa tosi näyttävät ripset ja kerroksia saa lisättyä ilman että paakkuuntuu.
Riippuu paljon sun ripsistä mikä on sulle hyvä. Henkilökohtaisesti pidän Loreal Paris ripsareista. Nyt olen käyttänyt pitkään Voluminous - Million lashes ripsaria:
http://www.lorealparis.ca/cosmetics/eyes/voluminous-million-lashes/carbon-black.aspx
Veden kestävistä ripsareistakin olen löytänyt ehdottoman suosikkini, jota käytän toisinaan arjessakin. Loreal Parisilla on sellasia double ripsareita, joissa on siis molemmissa päissä ripsiväri, toisessa valkoinen jolla ripsiä pidennetään ja toisessa musta. Joka tapauksessa näistä ripsareista se punainen on aivan mahtava keksintö. Se on sen verran vedenkestävä, että ei suttaannu itkusta tai sateesta eikä leviä ollenkaan. Mutta sen poistaminen ei myöskään tarvitse mitään muuta kuin vettä, se lähtee sellaisina "kökköinä" ihan tavallisessa vesipesussa kun on parikymmentä sekuntia ollut kunnolla veden kanssa kosketuksissa.
Sensai 38 ( ent. Kanebo ) ripsari josta valittavana joko volyymi tai pidentävä. Lähtee 38-asteisella vedellä eikä varise. Mulla työpäivä kestää 10h ja pysyy hyvänä koko sen ajan. Maksaa 29e mutta on sen väärti ja säästäähän siinä kun ei tarvitse silmämeikinpuhdistusainetta. Tietty jos rajaukset on vedenkestävät ni tarvii mut sitä menee silti vähemmän. Sopii herkille silmille.
Ennen tuhlasin rahani Lancomen ripsareihin, mutta suosikiksi on noussut yllättäen Yves Rocherin Sexy Pulp Ultra Volume.
Max factor false lash effect. Olen testannut kaikki mahdolliset kalleimpia myöden ja tuohon samaan palaan aina.