Täällä on kissa,
Joka pyörähtää selälleen silloin kun haluaa huomiota. Ja se tapahtuu monesti! Millaisia kissoja siellä on?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kolme ihanaa löytökissaa jotka suurella rakkaudella ja huolenpidolla on kesyyntyneet ja kotiutuneet. Kaikki omanlaisia persoonia. Kaksi hurisee just vieressä, yksi tarkkailee pihaa ikkunalla.
Tämä on hieno kuulla, onnea teille kaikille!
Lisättäköön aloitukseen vielä, että kyseinen kiisu tykkää kun häntä silitellään jalalla silloin kun on kellistynyt
Mulla kissa joka nukkumaan mennessään naukaisee ja jos en vastaa mitään, niin naukaisee kohta kovemmin. Naukuu niin pitkään että vastaan ja sanon hyvää yötä, sitten naukuminen loppuu ja katti käy nukkumaan. Ihana melkein 13 vuotias katti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kissa joka nukkumaan mennessään naukaisee ja jos en vastaa mitään, niin naukaisee kohta kovemmin. Naukuu niin pitkään että vastaan ja sanon hyvää yötä, sitten naukuminen loppuu ja katti käy nukkumaan. Ihana melkein 13 vuotias katti.
Eikä, iha loistava :D
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa tuli kanssa kylppärin ovelle naukumaan kun olin iltapesulla, vauhditti toimia. Rauhoittu kun sanoin että ihan kohta mennään nukkumaan.
Vetelee avotassulla naamalle ja antaa kiertarin niinkuin chuck norris, ei paljon selittelyjä kuuntele miksi olin koko päivän poissa kotoa.
Vessan oven alla on sellainen rako, mistä mahtuu kissan tassu. En tajua miks on niin viihdyttävää kun kissan tassu tulee käpeltään sieltä alta
Vierailija kirjoitti:
Vessan oven alla on sellainen rako, mistä mahtuu kissan tassu. En tajua miks on niin viihdyttävää kun kissan tassu tulee käpeltään sieltä alta
...mutta auta armias, jos erehdyt koskemaan sitä sormella. Auts, itku tulee, kun ne piikkikynnet pureutuu sormilihaan!
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa vessareissulle mukaan, sitä enemmän jos ovi on kiinni. Kissan omistaja ei voi nauttia yksityisyydestä edes vessassa. Jätä ovi raolleen niin se ei tule perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mutta auta armias, jos erehdyt koskemaan sitä sormella. Auts, itku tulee, kun ne piikkikynnet pureutuu sormilihaan!
Tuo :D mutta jos roikuttaa hupparinnarua siinä, huvi moninkertaistuu
Kun menimme saunaa ovia ei saanut painaa kiinni.
Kun heitimme pari kertaa vettä kiukaalle avautui oitis kylppärin ovi ja kissa pujotteli itsensä saunan oven alta lauteille. Rohkeana ensin ylälauteelle, siitä alemmaksi ja aika pian hyppäsi alemman lauteen kautta ulos. Nopea saunoja hän.
Vierailija kirjoitti:
Kun menimme saunaa ovia ei saanut painaa kiinni.
Kun heitimme pari kertaa vettä kiukaalle avautui oitis kylppärin ovi ja kissa pujotteli itsensä saunan oven alta lauteille. Rohkeana ensin ylälauteelle, siitä alemmaksi ja aika pian hyppäsi alemman lauteen kautta ulos. Nopea saunoja hän.
Täälläki on saunova kissa, tykkää varsinkin lämmitysvaiheessa makoilla keskilauteilla
Vierailija kirjoitti:
Kolme ihanaa löytökissaa jotka suurella rakkaudella ja huolenpidolla on kesyyntyneet ja kotiutuneet. Kaikki omanlaisia persoonia. Kaksi hurisee just vieressä, yksi tarkkailee pihaa ikkunalla.
Vai että oikein löytökissaa? Olet siis vapaana kuljeskelevia kissoja kaapannut itsellesi? Hyi helvetti mitä toimintaa.
Onko videoita tänne? Iltaviihdettä.
Tämmöinen.
Ihanaa, hyvän mielen kissakeskustelu!
Täällä kissa on ikkunan takana. Naapurin kissa on ottanut tavakseen tulla istumaan terassillemme, josta se tuijottaa suoraan olohuoneen ikkunasta sisään. Siinä se kyylää meitä ties kuinka kauan kunnes lopulta hipsii matkoihinsa. Mietin pitäisikö kutsua kylään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, hyvän mielen kissakeskustelu!
Täällä kissa on ikkunan takana. Naapurin kissa on ottanut tavakseen tulla istumaan terassillemme, josta se tuijottaa suoraan olohuoneen ikkunasta sisään. Siinä se kyylää meitä ties kuinka kauan kunnes lopulta hipsii matkoihinsa. Mietin pitäisikö kutsua kylään.
Aika hauska :D yleensä ne tuijottaa ikkunasta ulos eikä toisin päin