NYT ÄRSYTTÄÄ! MUTSI ON RASITTAVA!!
Mutsi on rasittava tiukkapipo, en saa tehä mitää!! En saanu lähtee tänää bileisii ku piti kuulemma siivota, kaikki muut kaverit meni. Nukkumaa pitää mennä viimeistää yheksältä, kännykät yöks pois, ärsyttää ku kaverit chattailee ja jään ulkopuolelle. En saa meikata tai ostaa hienoja vaatteita.
Näytän nää kommentit mutsille, kertokaa sille et se on tiukkapipo!!
T: 13v
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Justjust :D
Mitä??
Suosittelisin sinua puhumaan asioista äitisi kanssa, hänen haukkumisensa netissä ei auta näet asiaa ollenkaan. Toisaalta, voin omasta kokemuksestani sanoa, että ei siellä kaupungilla kannata enää yömyöhään liikkua. Paremmin jaksat sitten koulussakin, kun olet iltaisin tarpeeksi aikaisin kotona ja nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin sinua puhumaan asioista äitisi kanssa, hänen haukkumisensa netissä ei auta näet asiaa ollenkaan. Toisaalta, voin omasta kokemuksestani sanoa, että ei siellä kaupungilla kannata enää yömyöhään liikkua. Paremmin jaksat sitten koulussakin, kun olet iltaisin tarpeeksi aikaisin kotona ja nukkumassa.
Musta tuntuu ettei mutsi haluu keskustella... sitäpaitsi KAIKKI mun kaverit saa olla vaikka koko yön ulkona, eikä niien vanhemmat sano mitään!! Jään tosi ulkopuoliseks ja ei oo yhtää kivaa kuunnella ku kaverit kertaa edellis illan/yön tapahtumii ja mä en tajua siitä mitää! Ei ne ees jaksa selittää mulle...
Anteeksi, musta tuntuu et liiottelen asioita jonkun verran mutta silti! Auttaa kiltit! ap
Sun ikäisenä ei luuhata ulkona koko yötä, äitis on oikeassa. T: 16v ja 14veen äiti + pari muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäisenä ei luuhata ulkona koko yötä, äitis on oikeassa. T: 16v ja 14veen äiti + pari muuta.
No en mä nyt ihan koko yötä aikoiskaa olla, mut joskus kymmenen tai yhdentoist aikaan kotiintulo ois hyvä. Ja mun mielest mutsi ei oo oikeessa! Hävettää aina kun joudun menee viikonloppusin sen kaa shoppailee, ja sit nään samal jotaa mun kavereita. Must tuntuu et mun kaveritkaa ei tykkää mutsista, ku ei ne haluu esim ikin tulla meille :(
Eine oo sun kavereitas jos hyväksyy sut vaan bilettämisellä
No nukkumaanmenoaika on vähän turhan aikainen ja kotiintulo kanssa. Tai toki arkena on ihan järkeväkin juttu.
Mä oon 15-vuotiaan tiukkismutsi, ei sekään mihinkään bileisiin mene. Tai siis, jos tunnen vanhemmat ja tiedän, että joku aikuinen on paikalla, niin sitten kyllä. Ja meillä saa järjestää bileitä kun itse oon kotona. No okei ne "bileet" on sitä että enintään 5 kaveria tulee ja ne valtaa talomme yläkerran, syövät mässyä ja juovat limpparia ja pitävät jumalatonta meteliä (jonka hiljennän viim. klo 23...) ja mitä nyt tekevätkään. Alkoholista, kyllä mä tiedän että nuoret kokeilee. (Olen töissä lasten ja nuorten kanssa.) Ja olen tehnyt selväksi sen että tiiän. Ja olen sanonut teinilleni, että luotan häneen niin kauan kun on syytä luottaa. Jos hölmöilee ja jää kiinni, luotto menee. Yksinkertaista.
No voisit äidillesi ehdottaa, että josko sen puhelimen nyt sais viikonloppuisin ja lomilla pitää itsellään öisinkin.
Ja turhaan sä häpeät mutsiasi. Joku kaveri voi olla kateellinen siitä että sä käyt äidin kanssa shoppailemassa.
Justjust :D