Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ultrassa: taas tyttö :(

Vierailija
03.09.2015 |

Mies on ollut puhumatta koko päivän ja itselläkin aika masentunut fiilis. Anteeksi, mutta en vaan voi tälle mitään vaikka tiedän että ajattelen typerästi.

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1 poika, ja tämä seuraava on kuulemma tyttö. Myönnän, että olin hieman enemmän innoissani kuullessani sukupuolesta. En siksi, etten haluaisi poikaa, vaan siksi, että on kiva odottaa välillä jotain erilaista. Samalla tavalla sitä lasta hoitaa ja rakastaa, mutta ei raskausaikana ole kauheasti muuta ajatuksia vauvasta kuin miettiä minkä näköinen se on jne.

Musta on kiva, kun päässä pyörii vaihteeksi kuva pienestä tyttövauvasta :) Ei sen kummempaa. Pojan kuvittelisin enemmän esikoisemme näköiseksi eikä se tuntuisi ehkä yhtä "hohdokkaalta" ja jännältä. Ymmärrän sua, ap.

Vierailija
42/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme melkein viisi vuotta. Nyt olen raskaana emmekä ultrassa halunneet tietää sukupuolta. Pääasia että kauan toivottu lapsi on terve.
Tätä taustaa vasten aloittaja on todella kuvottava. Olette ilmeisesti saaneet perheemme liian helpolla kun on varaa valittaa sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:42"]

Vaihdetaan! Mulla toisinpäin.

[/quote]

Miksi tämä saa enemmän yläpeukkuja ja vähän alapeukkuja?! 
[/quote]

No oisko vaikka siksi että ehkä hänelle ei ole väliä?

Vierailija
44/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin aina näissä tilanteissa mietin, että miksi se sukupuoli on niin tärkeä. Itsellä on kaksi lasta. Osittain samanlaisia, osittain erilaisia. Erimerkkiset vermeet löytyy jalkojen välistä, mutta eipä se niin kovin paljoa arkeen vaikuta.

Vierailija
45/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä vähän tabu, mutta ap:n tavoin ajattelevat ovat kiittämättömiä pikkusieluja.

Vierailija
46/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te luulette, että se poika olisi tuonut mukanaan, mitä tyttö ei? Olisitte voineet opettaa hänet pissaamaan seisaaltaan?

Vierailija
47/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:57"]Tytöt on ärsyttäviä. Pikku prinsessat vinkuvat ja parkuvat kaikesta, nirsoilevat, nipottavat eikä mikään kelpaa. Ymmärrän hyvin.
[/quote]

Sitä voi kasvattaa ihan ihmisen prinsessan sijasta.

Vierailija
48/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:18"]

Tämä on ehkä vähän tabu, mutta ap:n tavoin ajattelevat ovat kiittämättömiä pikkusieluja.

[/quote]

Jep. Ja tässä vielä molemmat vanhemmat yhtälailla pettyneitä. 

Mä en oikeasti kykene ymmärtämään. Ultran tarkoitus on tutkia onko lapsi terve, sitten nää kitisee kun lapsi on sukupuoleltaan väärä. Voi oksetus. 

Vierailija
49/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:57"]

Tytöt on ärsyttäviä. Pikku prinsessat vinkuvat ja parkuvat kaikesta, nirsoilevat, nipottavat eikä mikään kelpaa. Ymmärrän hyvin.

[/quote]

Hah, joopa. 

Mun lapselle ei saisi edes maksamalla mekkoa päälle, prinsessavermeistä puhumattakaan. Näin hän on itse päättänyt jo vuosia sitten. 

-Poikamaisen tytön vanhempi. 

Vierailija
50/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Tytöstä voi tulla poikamainen, pojasta tyttömäinen. Ei ole taattua että se poika nyt olisi isin futiskaveri vaikka killuttimet olisikin jalkovälissä. 

Vierailija
51/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:24"]Mitä väliä? Tytöstä voi tulla poikamainen, pojasta tyttömäinen. Ei ole taattua että se poika nyt olisi isin futiskaveri vaikka killuttimet olisikin jalkovälissä. 
[/quote]

Ja se tyttö taas saattaisi haluta olla. Vaan mahtaako tuollainen sukupuolipakkomielteinen iskä tajuta sitä?

Vierailija
52/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että aloittaja, minä taas toivoisin sydämeni pohjasta tyttöä! :) Et todellakaan ole ainut joka alkuun pettyy sukupuoleen, mutta olet yksi niistä harvoista jotka sanovat sen ääneen. Uskon kuitenkin että lapsen synnyttyä pettymys katoaa ja rakastut lapseen, muutaman kuukauden päästä et vaihtaisi pienokaista mihinkään. Varmasti tunnet sekä tyttöjä että poikia joilla upea persoona, jolloin olet miettinyt että vanhemmat ovat varmasti ylpeitä lapsestaan. Muista että voit aina adoptoida pojan, mikäli sen kovasti haluat.

Minusta olisi niin ihanaa tehdä kaikkia tyttöjen juttuja, viedä tyttöä tämän halutessaan taitoluisteluun, seurata kehitystä, auttaa opiskeluissa ja tehdä vaikka mitä :) Uskon että persoonaan rakastutaan, ei pelkästään sukupuoleen. Onnea ja voimia, ole ylpeä lapsestasi :) Muista että moni vaihtaisi paikkaa kanssasi milloin vain. Pakko laittaa vielä muutama kaunis nimi:

Stella Isabella

Isla Emmiina

Nina Natalia

Liilian Juliaana

Aliina Juliaana

Jenny Emilia

Vierailija
53/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:15"]Me yritimme melkein viisi vuotta. Nyt olen raskaana emmekä ultrassa halunneet tietää sukupuolta. Pääasia että kauan toivottu lapsi on terve.
Tätä taustaa vasten aloittaja on todella kuvottava. Olette ilmeisesti saaneet perheemme liian helpolla kun on varaa valittaa sukupuolesta.
[/quote]
Hah. Ja olet sinäkin kiittämätön, kun et halua sairasta lasta vaikka jotkut eivät saa sitäkään. Huomaatko ironian? Ei ap sanonut, ettei halua tätä lasta tjsp. Sanoi vain, että harmittaa sukupuoli.

Sinullakin oisi paha mieli, jos lapsenne olisi sairas. Miksi tervettä lasta saa aina toivoa, muttei tiettyä sukupuolta? Ei sairas lapsi ole sen vähempiarvoinen kuin terve, eikä tyttö sen vähempiarvoinen kuin poika.

Vierailija
54/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies toivoi poikaa niin kovasti,että oli tulla hulluksi,kun meille syntyi toinen tyttö.Mikä valtava pettymys paistoi hänen naamaltaan,kun kätilö totesi sukupuolen.En olisi itse halunnut toista lasta,vaan jossain vaiheessa myönnyin miehen jatkuvaan jankutukseen.Riitelimme koko kotimatkan,kun tulimme laitokselta.Tytöt ovat minulle molemmat valtavan rakkaita,enkä pysty antamaan miehelle anteeksi,sitä että hän pitää poikalasta tärkeämpänä kuin tyttöä.Sitä kun ei itse saa valita,tuleeko tyttöjä,vai poikia,vai tuleeko lasta ollenkaan.

Vierailija
55/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:53"]

mä taas en ikinä haluais poikalasta :o

[/quote] yksi lapsi ja toivoin poikaa ja sain myös. Pojat on pienestä pitäen suurpiirteisiä eikä mitään vikisijöitä.

Vierailija
56/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:53"]

mä taas en ikinä haluais poikalasta :o

[/quote] yksi lapsi ja toivoin poikaa ja sain myös. Pojat on pienestä pitäen suurpiirteisiä eikä mitään vikisijöitä.

[/quote] täytyy todeta että tottakai tyttö olisi oikein hyvin kelvannut.

Vierailija
57/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:15"]Me yritimme melkein viisi vuotta. Nyt olen raskaana emmekä ultrassa halunneet tietää sukupuolta. Pääasia että kauan toivottu lapsi on terve.
[/quote]

Nämä ovat tämänhetkiset tunteeni. Aika rankkaa kuulla olevansa kuvottava yms. kun muutenkin tiedän etten saisi kokea näin ja tunnen syyllisyyttä pettymyksestäni. Ap

Vierailija
58/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikinä haluan lapsen, niin tytön ehdottomasti. Olisin todella pettynyt poikaan.

Vierailija
59/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä näistä ilkeistä kommenteista. Itsekkin toivoin niin kovasti poikaa viimeisimmästä, että itku oli lähellä. Minulle se oli kova paikka, miehelle ei. (ei ainakaan näyttänyt sitä) tämä on kyllä sellainen aihe mistä ei saisi puhua mutta minkä sille tunteilleen mahtaa. Meille syntyi sitten 3:s tyttö ja rakas tyttö onkin. Poikaa ei meille suotu ja se on vain nieltävä. Tiedän pari muuta perhettä jossa taas on itketty poikaa. Nämä on ihan inhimillisiä tunteita ja niissä ei ole mitään väärää. Rakkaita ne on kuitenkin, oli kumpaa sukupuolta tahansa.

Vierailija
60/207 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:44"]

Ei mitään vikaa... toivoimme vaan poikaa. Tiedän, että tämä olo menee ohi, mutta juuri nyt on pettynyt olo :( neljäs. Ap

[/quote]

Kuule varmaan oli kaikkien niiden muiden tyttärien etu, ajattele siltä kannalta. Kaun toivottu prinssi kukkoilemaan jonon hännille.. Ei hyvä!
[/quote]

Saatat hyvin olla oikeassa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan