Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tanssija - kysy jotain

Vierailija
03.09.2015 |

Suurin osa meistä työskentelee freelancerinä ja matkustaa produktioden parissa. Pieni osa kitkuttelee pienellä palkalla companyssä, eikä sielläkään vuotta tai paria kauempaa.

Loukkaantumisia tapahtuu jatkuvasti, eläköidymme nuorina. Täytyy hankkia toinen ammatti. Osa opettaa, koreografioi.. Osa haluaa elämältään jotain ihan muuta annettuaan tälle ensin 100% elämästään. Opiskellaan uusi ala, tai aletaan jotain ihan alusta omin päin. 

Töitä ei voi jättää työpaikalle, kun keho seuraa mukana minne meneekin. Ehkä ei uniin ja mielikuvitukseen.

Usein minulta kysytään painonhallinnasta ja kehonkuvasta. Dietistä ja treenistä. Se, miten alaa opiskellaan on myös yleinen kysymys. Ikä, sukupuoli, luominen ja sen "tuska".. Kysy, olisi kiva vähän pohtia ja vastata.

:)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pidät eniten työssäsi?

Millaista tanssia tykkäät katsella?

Mitä ajattelet Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta? (Esim. tuleeko oikea mielikuva siitä, mitä tanssi on.)

Vierailija
2/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pidät eniten työssäsi?

- Fyysisestä treenistä. Tietynlaisesta juurettomuudesta ja sen mukana tunteesta, että missä vain (?) voi olla kotonaan.

Millaista tanssia tykkäät katsella?

- Sellaista, missä itse olen huono, mutta liikkuja on taiturimainen! Voi olla enemmän tai vähemmän fyysistä. Toisaalta myös omien vahvuuksien näkeminen jonkun toisen tekemänä inspiroi. Jaa, ehkä mun vastaus vois olla "inspiroivaa". ;)

Mitä ajattelet Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta? (Esim. tuleeko oikea mielikuva siitä, mitä tanssi on.)

- En kovasti ole seurannut, ja sille riittää yleisöä, niin ei se ihan turha voi olla. Tanssi on käsitteenä niin laaja, että mielikuvaa tanssista on aika mahdoton luoda. Harmi, jos joku pistää sen boxiin yhden ohjelman perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi painoa pois. Käytätkö alkoholia?

Vierailija
4/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun BMI? 

Vierailija
5/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi painoa pois. Käytätkö alkoholia?

- Syömällä vähemmän kun kuluttaa. Hyvin harvoin, ehkä kaksi-neljä annosta vuodessa.

Vierailija
6/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syöt? Herkutteletko koskaan? Tunnetko monia syömishäiriöisiä tanssijoita?

Vierailija
7/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun BMI? 

- 17,1 näkyy olevan. 

Vierailija
8/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syömishäiriötä ollut? Millainen?

Onko ollut paljon seksikumppaneita? Oletko ollut monien työkavereidesi kanssa sängyssä ja suhteessa? Onko ylipäänsä fyysinen läheisyys, kuten yhden yön jutut, teille yleensä helppoa verrattuna taviksiin? Onko alalla paljon lesboja?

Vierailija
9/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Tanssija häipyi :D

Mustakin olisi kiva kuulla sun tanssijanurasta...

Itsekin olen tanssija, tosin en "työskentele" missään samassa paikassa enkä opeta.
Keikkailen ja esiinnyn soolona missä pyydetään, sekä Suomessa että ulkomailla.
Palkka nyt on niin ja näin... pientä mutta tarpeen! :D

Ja olisi muuten myös kiva kuulla tanssilajisi!

Vierailija
10/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:31"]Onko syömishäiriötä ollut? Millainen?

Onko ollut paljon seksikumppaneita? Oletko ollut monien työkavereidesi kanssa sängyssä ja suhteessa? Onko ylipäänsä fyysinen läheisyys, kuten yhden yön jutut, teille yleensä helppoa verrattuna taviksiin? Onko alalla paljon lesboja?
[/quote]

En ole ap, mutta annan tanssijana oman näkemykseni...
En usko, että seksielämämme, elämämme tai ajatuksemme "taviksista" eroaa millään tavalla... riippuu henk.koht. mieltymyksistä ja tyypistä niinkuin "taviksillakin".
Ja "taviksiahan" mekin ollaan :D
Itse en ymmärrä mitään yhden yön juttuja ja olen melko uskollinen... en voisi kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kuin vaimoni kanssa.
En kuitenkaan tuomitse ketään, kukin taplaa tyylillään ;)

Kysyit onko alalla paljon lesboja.
En osaa vastata muutakuin että itse olen lesbo ja kyseisellä alalla :D

Eivät kaikki lesbot mitään rekkakuskeja ole, ihan yhtä paljon heitä on myös balleriinojen/hiphoppareiden yms. joukossa.
Tai ainakin luulisin niin...

Vierailija
11/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syömishäiriötä ollut? Millainen?

- On ollut, anoreksia. Ei diagnoosia.

- Yli 5 alle 10. :D Yksi työkaveri. Fyysinen läheisyys on joka päiväistä ja ylittää yleensä ns. tavisten normit. Ei ole mitenkään epätavallista käydä hyvinkin iholle (muiden katsellessa tai jopa liittyessä mukaan) ihan työtilanteessakin. Tai lavalla. ;) Yhdenyön jutut on aivan tavallisia, ja lesboja on paljon. Suurin osa kaiketi kuitenkin bi-seksuaaleja.

Vierailija
12/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:36"]

No höh. Tanssija häipyi :D Mustakin olisi kiva kuulla sun tanssijanurasta... Itsekin olen tanssija, tosin en "työskentele" missään samassa paikassa enkä opeta. Keikkailen ja esiinnyn soolona missä pyydetään, sekä Suomessa että ulkomailla. Palkka nyt on niin ja näin... pientä mutta tarpeen! :D Ja olisi muuten myös kiva kuulla tanssilajisi!

[/quote]

:) :)

Nykytanssi!

Vierailija
13/15 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:31"]Onko syömishäiriötä ollut? Millainen?   Onko ollut paljon seksikumppaneita? Oletko ollut monien työkavereidesi kanssa sängyssä ja suhteessa? Onko ylipäänsä fyysinen läheisyys, kuten yhden yön jutut, teille yleensä helppoa verrattuna taviksiin? Onko alalla paljon lesboja? [/quote] En ole ap, mutta annan tanssijana oman näkemykseni... En usko, että seksielämämme, elämämme tai ajatuksemme "taviksista" eroaa millään tavalla... riippuu henk.koht. mieltymyksistä ja tyypistä niinkuin "taviksillakin". Ja "taviksiahan" mekin ollaan :D Itse en ymmärrä mitään yhden yön juttuja ja olen melko uskollinen... en voisi kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kuin vaimoni kanssa. En kuitenkaan tuomitse ketään, kukin taplaa tyylillään ;) Kysyit onko alalla paljon lesboja. En osaa vastata muutakuin että itse olen lesbo ja kyseisellä alalla :D Eivät kaikki lesbot mitään rekkakuskeja ole, ihan yhtä paljon heitä on myös balleriinojen/hiphoppareiden yms. joukossa. Tai ainakin luulisin niin...

[/quote]

Oho, tulipa eroavat vastaukset. :D Mutta kai tässäkin todiste siitä, miten ollaan ihan tavallisia; mielipiteitäja tarinoita on niin monta kun niiden kertojiakin. Toisaalta, en tiedä onko siinäkin sitten eroa, kun en ole kouluttautunut/työskennellyt Suomessa.

Vierailija
14/15 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on paljon helpompi työ sen kun tanssii on hupi samassa kun saa paljon enemmän rahaa kun muu ryöläinen ja joka ei ole työssä saa elää kittuuttaa.

Ja juua ryyppää ja mällää jos on Ammati mies tanssia sen kun hyvään hintaan opettaa ja jos on vaimo tai Naisystävä niin sen kun juhlii ja käy viereraissa niin. helppoa on Elämä!

Sama kaava kuin Olavi Virral, Juicel, Matti Nykäsel, Kari Tapion ja Tapio Rautavaaran niin Kaikki ootta saman tapaisia.

Sama kaava kulissien takana ei Koskaan oikeaa Normaalia elämää.

Kyllä mä sen verran oon joutunut seuraamaan.

Teissä on Loistava tulevaisuus Perusuomalaisissa!

Hyvää loppu elämää vaan

Tanssii Tähtien kanssa.

Vierailija
15/15 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyykö paikat kun tanssii. sulla on tietysti hyvä kunto.