Bookbeat - osaako joku auttaa?
Latasin itselleni bookbeatin, kun haluaisin kuunnella erään kirjan, jota olen tähän saakka lukenut, loppuun. Mutta kuinka pääsen bookbeatissa aloittamaan kuuntelun joltain tietyltä sivulta? E-Kirjan sivut eivät täsmää fyysisen kirjan kanssa.
Kommentit (5)
Kuunnellusta ei voi valita sivua, tosiaan arvioimalla vain. Jos on lukujen numerot.
Juu, olen lukenut paperikirjaa johonkin saakka ja haluaisin välillä kuunnella sitä eteenpäin ja välillä taas lukea paperikirjaa. Onko olemassa mitään äänikirjapalvelua, jossa olisi mahdollista mennä suoraan paperisen kirjan tietylle sivulle ja aloittaa kuuntelu siitä?
Vierailija kirjoitti:
Juu, olen lukenut paperikirjaa johonkin saakka ja haluaisin välillä kuunnella sitä eteenpäin ja välillä taas lukea paperikirjaa. Onko olemassa mitään äänikirjapalvelua, jossa olisi mahdollista mennä suoraan paperisen kirjan tietylle sivulle ja aloittaa kuuntelu siitä?
Ei liene, mutta Bookbeatissa se löytää nykyään suoraan oikean kohdan äänikirjan ja e-kirjan välillä.
Miksi et voi lukea paperikirjaa? Anna aivoillesi mahdollisuus kehittyä!
Oletko lukenut siis paperikirjaa? Jos kirja on vielä sinulla käsillä, niin lasket kuinka monta prosenttia kirjasta olet lukenut. Bookbeat näyttää prosentteina missä kohdassa äänikirja on. Ei se tietenkään täsmälleen samaan kohtaan mene, mutta suunnilleen.