Olen kissa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (70)
Suunnitteletteko oikeasti maaimanvalloitusta?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:18"]Miau miau? Mau purr kurnauskis
[/quote]Purrrrrnau miu mour njau
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:22"]Oletko uros vai naaras?
[/quote]naaras
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:28"]Mitä kuuluu?
[/quote]hyvää kuuluu.
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:37"]Minkä värinen olet
[/quote]olen harmaa
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:38"]Onko sinulla eriväriset silmät?
[/quote]ei ole
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:38"]Pidätkö kuivasta huumorista?
[/quote]on se sentään parempaa kuin märkä.
-kissa
Miten te osaatte kakata ilman että ikinä jää jööti kiinni tai edes "rekkamiehen pastilleja" karvaiseen peppuunne? Se on aina siisti ja muutenkin vaikka piehtaroitte välillä esim hiekassa niin hetkenpäästä olette taas siistejä. Mysteerio! Jos minulla olisi niin karvainen perse kuin kissalla menisi joka kakkauskerralla ainakin rullallinen paperia.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:56"]Onko sut leikattu?
[/quote]on
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:57"]Suunnitteletteko oikeasti maaimanvalloitusta?
[/quote]sinä et ole kuullut sitten mitään
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:00"]Miten te osaatte kakata ilman että ikinä jää jööti kiinni tai edes "rekkamiehen pastilleja" karvaiseen peppuunne? Se on aina siisti ja muutenkin vaikka piehtaroitte välillä esim hiekassa niin hetkenpäästä olette taas siistejä. Mysteerio! Jos minulla olisi niin karvainen perse kuin kissalla menisi joka kakkauskerralla ainakin rullallinen paperia.
[/quote]kissojen salaista teknologiaa
-kissa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:00"]Miten te osaatte kakata ilman että ikinä jää jööti kiinni tai edes "rekkamiehen pastilleja" karvaiseen peppuunne? Se on aina siisti ja muutenkin vaikka piehtaroitte välillä esim hiekassa niin hetkenpäästä olette taas siistejä. Mysteerio! Jos minulla olisi niin karvainen perse kuin kissalla menisi joka kakkauskerralla ainakin rullallinen paperia. [/quote]kissojen salaista teknologiaa -kissa
[/quote]
Ettekö myisi lisenssiä?
-rekkamies
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:00"]Miten te osaatte kakata ilman että ikinä jää jööti kiinni tai edes "rekkamiehen pastilleja" karvaiseen peppuunne? Se on aina siisti ja muutenkin vaikka piehtaroitte välillä esim hiekassa niin hetkenpäästä olette taas siistejä. Mysteerio! Jos minulla olisi niin karvainen perse kuin kissalla menisi joka kakkauskerralla ainakin rullallinen paperia. [/quote]kissojen salaista teknologiaa -kissa
[/quote]
Ettekö myisi lisenssiä?
-rekkamies
[/quote]emme valitettavasti
-kissa
Tykkääkö mun kissa musta vai kiehnääkö se jalkaa ja keimailee vaan ruoan ja asunnon takia? m40+
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:06"]Tykkääkö mun kissa musta vai kiehnääkö se jalkaa ja keimailee vaan ruoan ja asunnon takia? m40+
[/quote]oikeastaan se tykkää sinusta juuri ruuan ja asunnon takia.
Kohtopäätös: kissasi tykkää sinusta
-kissa
Minkä värinen olet