Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Olisiko turn off, jos mies kirjoittaisi sinulle runoja, joita pitäisit oikeasti hyvinä?

Vierailija
22.03.2022 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi turn off? Ihana mies tuollainen <3

Vierailija
22/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no jos todella olisivat hyviä hänenkin mielestään. Sain aikanaan hiukan eroottisia runoja yhdeltä mieheltä ja en kyllä tykännyt lukea nänneistäni, se oli vaivaannuttavaa. Kuten myös leikkiä, että ne olisivat olleet mieleisiä… Noin muuten rakastan runojen lukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat hyviä runoja, olisin mielissäni.

Toisaalta romanttiset runot voisivat aiheuttaa vaivautuneena olon, että olenko niiden arvoinen. Miettisin, milloin kirjoittaja tajuaa, että olen ihan tavallinen ihminen.

Huumorirunot taas voivat olla vaarallisia, jos huumorintaju ei ole molemmilla samanlainen. Se, mikä on kirjoittajan mielestä hauska, voi olla lukijan mielestä loukkaava.

Vierailija
24/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys. Mitä haittaa hyvien runojen kirjoittamisesta on? Miksi se olisi turn off?

Tai voisihan se olla, jos runoissa esimerkiksi haukuttaisiin minua.

Vierailija
25/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi äijiä, jotka osaavat tehdä runoja.

Vierailija
26/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä. Yksi alkoholisoitunut deitti kirjoitteli mulle runoja..ei sytyttänyt. Oli niin taiteilijaa että oksat pois

S.H.?

Vierailija
27/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa kirjallinen itse tehty tuotos olisi mieluisa.

Kelpaako I N C E L in roolissa provoiltu aloitus av:lla?

Vierailija
28/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Runeberginkään jalkoihin kaikki naiset lakosivat.

Vierailija
29/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimies ei ole tunneherkkä. Paitsi tietenkin jos on paksu lompakko ja korkea sosiaalinen status, niin tunteellinenkin mies voi olla miehekäs naisten mielestä.

Vierailija
30/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tosi vähän runoja, joita pidän oikeasti hyvinä, joten on aika pieni todennäköisyys, että kukaan random pöytälaatikkokirjoittelija yltäisi niillä minua miellyttämään. En kehottaisi kokeilemaan, ellei kuulija/lukija tunnustaudu intohimoiseksi runouden ystäväksi.

Vierailija
31/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tosimies ei ole tunneherkkä. Paitsi tietenkin jos on paksu lompakko ja korkea sosiaalinen status, niin tunteellinenkin mies voi olla miehekäs naisten mielestä.

Tämä nyt ei pidä paikkaansa ollenkaan.

Vierailija
32/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tykännyt runoista enkä pysty kuvittelemaan tilannetta, että pitäisin runoja hyvinä. Luulen, että runoileva mies olisi minulle liian herkkä, mutta ihminen on niin paljon muutakin kuin yksi harrastus.

Eikö biisien lyriikat ole mielestäsi runoja, kai sentään musiikkia kuuntelet?

Toimivat vain yhdessä, eivät erikseen ja siinä tapauksessa puhutaan sanoista ja sanoittajasta, ei runosta ja runoilijasta. En kiinnitä sanoihin paljoakaan huomiota, kun kuuntelen musiikkia, voin hyvin kuunnella kielellä, jota en ymmärrä.

Vierailija
33/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena poikaystävä, joka kirjoitti minulle runoja. Hän itse oli sitä mieltä, että ne olivat loistavia. Minulle ne olivat lähinnä kiusallisia. Kerran kirjoitin sitten itse yhden runon hänelle. Hän suuttui, eikä kirjoittanut enää runoja. Terveisiä vaan sinne.