Nainen! Olisiko turn off, jos mies kirjoittaisi sinulle runoja, joita pitäisit oikeasti hyvinä?
Kommentit (33)
Jos kirjoittaisi oikeasti hyviä, ei mitään kopioituja niin olisi turn on. Runollinen makuni on vaativa, joten pitäisi olla melkoinen Runeberg.
Olisihan tuo aikamoinen turn on <3
Kotkeasti koulutetut tykkäävät, kun luulevat olevansa, ah, niin sivistyneitä.
Melkein mikä tahansa kirjallinen itse tehty tuotos olisi mieluisa.
En pidä runoista, joten ei kiitos.
En ole ikinä tykännyt runoista enkä pysty kuvittelemaan tilannetta, että pitäisin runoja hyvinä. Luulen, että runoileva mies olisi minulle liian herkkä, mutta ihminen on niin paljon muutakin kuin yksi harrastus.
En pidä. Yksi alkoholisoitunut deitti kirjoitteli mulle runoja..ei sytyttänyt. Oli niin taiteilijaa että oksat pois
Housuissas sulla on turn off, lakkaa spämmäämästä tuota turn off paskaa, vanhanaikaistakin vieläpä
Juice, Veksi Salmi, Heikki Salo jne ovat runoilijoita, ja taitaapa olla Zelenskikin. Eipä nuo kovin turn off ole olleet kenenkään mielestä.
Ja tässä runo:
Pesukoneen päivä
Ympäri, ympäri taas
Missä on ämpäri
Annatko mulle anteeksi
Että lapset söin
Oli nälkä
Kulkukissa
Jos ei tolla irtoa, niin ei sitten millään
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä runo:
Pesukoneen päivä
Ympäri, ympäri taas
Missä on ämpäri
Annatko mulle anteeksi
Että lapset söin
Oli nälkä
Kulkukissa
Jos ei tolla irtoa, niin ei sitten millään
...Miksi mä repesin tälle? :D
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tykännyt runoista enkä pysty kuvittelemaan tilannetta, että pitäisin runoja hyvinä. Luulen, että runoileva mies olisi minulle liian herkkä, mutta ihminen on niin paljon muutakin kuin yksi harrastus.
Eikö biisien lyriikat ole mielestäsi runoja, kai sentään musiikkia kuuntelet?
Kirjoittelemme miesystävän kanssa toisillemme muka-vitsikkäitä haikuja eikä se missään nimessä ole turn off. Mies kirjoittelee piöke silmäkulmassa päivän tapahtumista vailla mitään taiteellista yritelmää.
Ei todellakaan! Kaikenlaiset luovat harrastukset niin miehillä kuin naisilla on suuri turn on.
No ei todellakaan olisi turn off. Päinvastoin. Jos romanttisia, niin saattaisin syttyä kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Ei❣️ Olisi aivan mieletöntä 😍
Edit: eikä todellakaan tarvitsisi olla romanttisia!
Vierailija kirjoitti:
Kotkeasti koulutetut tykkäävät, kun luulevat olevansa, ah, niin sivistyneitä.
Aistinko ilmassa kateutta?
Minun mieheni kirjoittaa joskus minulle runoja ja onhan se aika iso turn on. Saa kropan hyrräämään.