Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita miten voisin testata, että kiinnostaako miestä ollenkaan mun asiat

Vierailija
03.09.2015 |

Välillä (tai no, aika usein) tuntuu ettei sitä ollenkaan kiinnosta mun asiat, jos mulle on esim tapahtunut jotain erikoista, ei osallistu ollenkaan keskusteluun, yksinäni puhelen.

Asia saattaa tosin johtua ihan vain siitäkin, ettei tiedä mitä sanoa.

Tuntuu myöskin välillä että tekee mun kanssa asioita sen takia kun miehen nyt täytyy tehdä, eikä sen takia että hän nimenomaan haluaa tehdä. Seksi taas on aivan eri juttu, sitä nimenomaan haluaa.

Mä olen jotenkin aivan hukassa tuon miehen kanssa, mitä se ajattelee jne. Onko minun kanssani vain sen takia kun haluaa olla jonkun kanssa. Hän ei halua naimisiin, ei halua lasta, ei mitään normaaleja asioita mitä yleensä parisuhteessa halutaan (paitsi se seksi joka onkin hänelle todella tärkeää)

Nyt arvon palstalaiset, miten testaan miestäni? Keksittekö jotain varmaa kikkaa? Haluaisin vain tietää, että onko se ollenkaan kiinnostunut minun asioistani vai turhaanko sille selitän asioita. Ajattelin nyt ensialkuun olla kertomatta yhtään mistään, kuulkoon sitten kun keskustelen asiasta kaverini/äitini/siskoni kanssa.

Minulla alkaa ensiviikolla uusi työ, jota olen panikoinut jo pari viikkoa, saa nähdä kyseleekö mies työpäivän jälkeen edes yhtään mitään.

Vieraiden korviin saattaa kuulostaa tapaukselta JSSAP, mutta miehen luonnekkin on vähän tuollainen, ei ota selvää ei. Tekee monia asioita sen takia kun niin kuuluu tehdä, ei suinkaan sen takia että haluaa niin tehdä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän