Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä ja naisilla erilainen sisustusmaku?

Vierailija
03.09.2015 |

Voi voi, kun tykkään sellaisesta ihanan romanttisesta tyylistä, uusbarokkia, rokokoota yms. Päävärinä valkoinen, jota somistetaan hempeillä väreillä, kuten vaaleanpunaisella ja vaaleansinisellä sekä kullalla. Astioissa PIP on ihanan söpö ja kaunis. Lakanoissa tykkään satiinista tai laadukkaaasta puuvillasatiinista ja niissäkin romanttisesta tyylistä.

Ei taida osua sisustusmakuni yksiin yhdenkään miehen kanssa? :D Vietänkö loppuikäni sinkkuna ja yksin asuen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes kellään muulla naisella tuollaista sisustusmakua..?

Vierailija
2/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei osu yksiin muiden ihmisten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole minkäänlaista sisustusmakua, joten olen ulkoistanut koko homman naiselle. Toimii meillä ihan hyvin, koti on oikein viihtyisä.

Vierailija
4/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:04"]

Minulla ei ole minkäänlaista sisustusmakua, joten olen ulkoistanut koko homman naiselle. Toimii meillä ihan hyvin, koti on oikein viihtyisä.

[/quote]

Näin asia on käytännössä useimmissa kodeissa. Mies ei välitä, nainen saa sisustaa. Kunhan miehellä on se autotallinsa, verstaansa tai mancave = oma tila, jossa saa olla vapaasti.

Naisena olen samoilla linjoilla, eli en välitä sisustaa, kunhan kaikki tarpeellinen löytyy, niin että elämä sujuu.

Vierailija
5/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto miestä ei sisustus kiinnosta pätkääkään. Ihan sama onko romanttista rokokoota vai pelkistettyä valkoista funkkista. Nainenhan sisustuksen yleensä päättää, mies vainn maksaa.

Nainen kyllä usein kysyy miehen mielipidettä. Mutta se on useimmiten väärä, ja tehdään sen mukaan mikä naisen mielestä on hyvä ja oikein.

Keskivertomies jos kalustaa itselleen kämpän, niinostetaan sellaista, mikä itseä sattuu miellyttämään. Kamat kannetaan sisäään, heitetään sijoilleen ja siinä ne saavat olla niin kaunan kuin kestävät ja sitten hankitaan uusi tilalle. Mööblaus, eli huonekalujen siirtäminen nurkasta toiseen on naisten harrastus. Mutta pakkohan siihenkin on parisuhteessa olevan miehen suostua. Mutta rehellisesti sanottuna se kyllä enempi vituttaa kuin tuottaa mielihyvää.

Olen varsinin tyytyväinen, että vaimo hoitaa sisustuksen. Jatkuva huonekalujen siirtely rassaa, koska se tietää aina minulle töitä. Ja se rassaa kans, kun pitäis olla mielipide milloin mistäkin. Mutta kun ei ole. Korkeintaan sillä tasolla, että tuo on ok ja tuo taas nok. Ja yleensä tääkin mielipide on ihan perseestä.

Joten ole huoleti. Kyllä sulle mies löytyy, sisustitpa miten tahansa. Jos muuten olet kelvollinen tapaus.

Vierailija
6/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mööbleerataan yleensä miehen aloitteesta. Hankinnat päätetään yhdessä.

Vierailija
7/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiitähän käsitystäsi uusbarokista?

Vierailija
8/8 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteneväinen maku, mutta siihen ei liity kyllä romanttinen tyyli, uusbarokki tai rokokoo. Lähinnä minimalismi, harmonia ja maanläheiset värit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä