Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ihmistä on koronan takia sairaalassa?

Vierailija
22.03.2022 |

Mistä löydän tämän tiedon tämän hetken tilanteesta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N tuhat tällä hetkellä. Tänään tarkalleen ottaen 953 ja teholla 45.

Lähde: vastuuministeri Aki Lindenin twiitti.

Kysyin ”koronan TAKIA?” enkä sitä ”kuinka monella positiivinen testitulos?”.

Missäs tämä luku? Sehän tässä olennainen luku.

AP[/quote

Koronaa niin paljon nyt liikkeellä ettei kannattane lukuja katsella, ei testata.

Ei ole enää väliä kuten Salminenki sanoi.

Ehkä myöhemmin katsellaan kuolinlukuja ja ihmetellään asiaa.

Vierailija
22/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yli 900, oliko 920, sairaalat huojuu ja huokaa jos ylitetään 1000 raja, eli ei kaukana olla, kun käännytetään muut potilaat pyöröovilta kotiin potemaan. Tästä tulee vielä kallis ja järjetön hoitovajekorona !

Taisit ymmärtää väärin. Tuo luku on se mikä kerrotaan aina uutisissa ja kertoo vain montako ihmistä on sairaalassa positiivisella testituloksella.

Minä olen kiinnostunut siitä montako ihmistä on nimenomaan koronan TAKIA sairaalassa.

Ennenkuin alat kaivamaan korviasi, tarkista tieto, se on EILISELTÄ JA YLI 900 ON NIMENOMAAN KORONAN VUOKSI, MUTTA EIVÄT TEHOLLA. Menikö hissi ylös asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yli 900, oliko 920, sairaalat huojuu ja huokaa jos ylitetään 1000 raja, eli ei kaukana olla, kun käännytetään muut potilaat pyöröovilta kotiin potemaan. Tästä tulee vielä kallis ja järjetön hoitovajekorona !

Taisit ymmärtää väärin. Tuo luku on se mikä kerrotaan aina uutisissa ja kertoo vain montako ihmistä on sairaalassa positiivisella testituloksella.

Minä olen kiinnostunut siitä montako ihmistä on nimenomaan koronan TAKIA sairaalassa.

Onko sulla jokin hiton tukkeuma korvien välissä. 900 on sairaalassa, mutta eivät kaikki teholla, mikä sulla on, ota lääke ja äkkiä.

Vierailija
24/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 778 000 on sairaalassa ☹️

Vierailija
25/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jokin hiton tukkeuma korvien välissä. 900 on sairaalassa, mutta eivät kaikki teholla, mikä sulla on, ota lääke ja äkkiä.

Onko 900 koronan takia sairaalassa? Montako noista ihan toisesta syystä?

Vierailija
26/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mitään tutkita ja rekisteröidä asiallisesti  suomessa eikä maailmalla koronaan liittyen.

Vierailija
27/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vai hullujen maailmassa?

Vierailija
28/28 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako ketään selittää että "tilastot" ei avata tarkemmin. Luulis että vähäälyinen kin ymmärtää että noilla luvuilla mitkä uutisoidaan päivittäin ei te yhtään mitään loppupeleissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme