Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly hillsin täydelliset naiset

Vierailija
03.09.2015 |

Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?

Kommentit (795)

Vierailija
421/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin just nauraa tolle Lisa R:n ja Brandin sanasodalle :DD

Vierailija
422/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adriennen eksä Paul näköjään sekä OC:n Tamran että Shannonin instagramkuvissa. Piiri pieni pyörii. Shannon on häkellyttävän paljon Vickyn näköinen. Luulin ensin, että kuvissa on Paulin parantelema Vicky, mutta olikin se uusi lyyli Shannon. Siis Tamra Judgen iinstagram. Tamrasta on tullut isoäiti. Sori, että lipesi oc:n puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:58"]Olipa ahdistava jälkipuintijakso. Brandi hiiltyi oikein kunnolla, juontajallekin. Ilmeestä näkee että nainen on niin kypsä ja vihainen. Ajatelkaa jos omassa ystäväpiirissänne olisi koko ajan moista tykitystä ja selkäänpuukottamista. Miten noi voi luottaa keneenkään?? Eipä noi mitään bestiksiä varmaan olekaan, kaikilla on varmasti ne oikeat parhaat ja luotettavat ystävät ihan muualla kuin tuossa jengissä.

Kimin ja Kylen välit on kyllä mennyttä. Kylen kasvoilta paistoi halveksunta ja viha. Samoin Brandin. Tänään jatkuu..
[/quote]

Brandi on kyllä ihan omalla käytöksellään, tekeillä puheillaan, riitelyllä, valehtelulla ja jouruilulla aiheuttanut tuon tykityksen ja selkäänpuukotuksen. Ja ei tuo edes ole niin pahaa kuin mitä Brandi on itse aiheuttanut muille ihmisille.

Vierailija
424/795 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 10:58"]Olipa ahdistava jälkipuintijakso. Brandi hiiltyi oikein kunnolla, juontajallekin. Ilmeestä näkee että nainen on niin kypsä ja vihainen. Ajatelkaa jos omassa ystäväpiirissänne olisi koko ajan moista tykitystä ja selkäänpuukottamista. Miten noi voi luottaa keneenkään?? Eipä noi mitään bestiksiä varmaan olekaan, kaikilla on varmasti ne oikeat parhaat ja luotettavat ystävät ihan muualla kuin tuossa jengissä.

Kimin ja Kylen välit on kyllä mennyttä. Kylen kasvoilta paistoi halveksunta ja viha. Samoin Brandin. Tänään jatkuu..
[/quote]

Brandi on kyllä ihan omalla käytöksellään, tekeillä puheillaan, riitelyllä, valehtelulla ja jouruilulla aiheuttanut tuon tykityksen ja selkäänpuukotuksen. Ja ei tuo edes ole niin pahaa kuin mitä Brandi on itse aiheuttanut muille ihmisille.
[/quote]

Tekeillä = törkeillä :D

Vierailija
425/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Eileen.. "minulla on vaikeuksia olla puuttumatta muiden asioihin". Good for you.. hyvä kun tajusit sen itsekin.

Vierailija
426/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andykin joutui jo toppuuttelemaan Rinnaa asioihin puuttumisesta että anna kimin ja kylen nyt vain keskustella.

Vierailija
427/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eileen mukana seuraavalla tuokkarilla?
Toivottavasti ei.

Vierailija
428/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut jo se kohta reunionissa kun Brandi sanoo Lisa Rinnalle että tällä on ollut sama hiustyyli viimeiset 20 vuotta ::DDD

Vierailija
429/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:43"]

Onko tullut jo se kohta reunionissa kun Brandi sanoo Lisa Rinnalle että tällä on ollut sama hiustyyli viimeiset 20 vuotta ::DDD

[/quote]

Kyllä se tuli. Mä en tajua, miks Brandin pitää aina mennä henkilökohtaisuuksiin. Enkä mä tajua tota sen naaman laittamista! Ihan kauheen näköiseks mennyt jo! Ihan luonnoton. Lyhyistä hiuksista kyllä tykkäsin! Eikö se oikeasti tajua, että kannattais vähän miettiä sitä omaa käytöstään. On riidoissa about kaikkien kanssa jossain vaiheessa.

Vierailija
430/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidätte Lisa Rinnasta? En oikein saa selkoa tuosta ladysta. Tähän asti olen kyllä pitänyt, koska on iloinen ja energinen, uskaltaa puhua asioista ja temperamenttia löytyy. Välillä taas kyllä vähän lyö yli, eilen heittäyty Brandin tasolle melkein huutelemalla fuck you:ta...sitä teki kyllä muutkin eilen. Tosin sen fuck you'n viljelyn tarkoitus oli vissiin yrittää näyttää Brandille, kuinka naurettavasti tämä käyttäytyy. Ja meniköhän perille? No ei varmasti...

Jossain oli juttua, että Lisa R olisi ensi kaudella pahis tai ongelmien aiheuttaja tms. Onkohan tuossa mitään perää? Eikös seuraavan tuokkarin kuvauksetkin vasta ole menossa, niin miten kukaan voisi tietää...?

Kimiä ja Brandiä en jää kaipaamaan. Olisi ihan hauska nähdä välillä, millaista naisilla on, kun saavat rauhassa pitää hauskaa ilman Kimin ongelmien vatvomista ja Brandin törkyturpailua. Eiköhän ohjelmassa ole katsottavaa muutenkin.

Vierailija
431/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:47"]

[/quote]

Kyllä se tuli. Mä en tajua, miks Brandin pitää aina mennä henkilökohtaisuuksiin. Enkä mä tajua tota sen naaman laittamista! Ihan kauheen näköiseks mennyt jo! Ihan luonnoton. Lyhyistä hiuksista kyllä tykkäsin! Eikö se oikeasti tajua, että kannattais vähän miettiä sitä omaa käytöstään. On riidoissa about kaikkien kanssa jossain vaiheessa.

[/quote]

Eikös se seurannut siitä kun rinna arvosteli B ulkonäköä TrashyMom tyyliseksi. 

Vierailija
432/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandi sai kyllä melkoista ryöpytystä ja sen bff Kim vaan istuu siinä vieressä että Brandi is Brandi :) no niin makaa kun petaa. 

Vierailija
433/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kyle laihtunut? Jotain sekin on itselleen tehnyt, mennyt jotenkin kummallisen näköiseksi, naama kaventunut jollain lailla oudosti? Reunionissa sen huomasi selvästi.

Vierailija
434/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti Lisa R:stä ja Brandi taas toinen ääripää, mutta täytyy sanoa, että B:llä on jossakin asioissa pointtia. Lisa R:n lasin rikkominen oli oikeasti vaarallista ja se painettiin aika villaisella. Kukaan ei tuominnut sitä.

Toinen juttu Kimin interventiosta. Mielestäni se meni niin, että Lisa R sanoi, että eivät he voi tehdä interventiota johon B sanoi, että voisit tehdä sen meille kaikille. Lisa R:n tulkinta tuosta oli, että B ehdotti interventiota Kimille.

Jos olen väärässä niin korjatkaa, koska haluan ajatella Lisa R:stä vain hyvää :D

Vierailija
435/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:04"]

Tykkään kovasti Lisa R:stä ja Brandi taas toinen ääripää, mutta täytyy sanoa, että B:llä on jossakin asioissa pointtia. Lisa R:n lasin rikkominen oli oikeasti vaarallista ja se painettiin aika villaisella. Kukaan ei tuominnut sitä. Toinen juttu Kimin interventiosta. Mielestäni se meni niin, että Lisa R sanoi, että eivät he voi tehdä interventiota johon B sanoi, että voisit tehdä sen meille kaikille. Lisa R:n tulkinta tuosta oli, että B ehdotti interventiota Kimille. Jos olen väärässä niin korjatkaa, koska haluan ajatella Lisa R:stä vain hyvää :D

[/quote]

Et ole väärässä. En ole aivan varma mutta seuraavassa jaksossa Kim näyttää jotain uhkausviestiä? jonka rinna sille lähettänyt ja sitten rinna itkee että hän on vain ihminen, hän on vain ihminen. Toisten uhkailuille reagoidaankin sitten aivan toisellatapaa. En ole varma tapahtumista mutta tänä iltanahan sekin selviää.

Vierailija
436/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:04"]

Tykkään kovasti Lisa R:stä ja Brandi taas toinen ääripää, mutta täytyy sanoa, että B:llä on jossakin asioissa pointtia. Lisa R:n lasin rikkominen oli oikeasti vaarallista ja se painettiin aika villaisella. Kukaan ei tuominnut sitä. Toinen juttu Kimin interventiosta. Mielestäni se meni niin, että Lisa R sanoi, että eivät he voi tehdä interventiota johon B sanoi, että voisit tehdä sen meille kaikille. Lisa R:n tulkinta tuosta oli, että B ehdotti interventiota Kimille. Jos olen väärässä niin korjatkaa, koska haluan ajatella Lisa R:stä vain hyvää :D

[/quote]

Totta, oot oikeessa. Kaikki vaan moitti Kimiä tossa tilanteessa, kun Lisa R heitti sen lasin. Tosin hän itse kyllä sanoi, että keitti yli. Ja toi interventio-asia meni just noin. Eiköhän se selvinny kaikille viimeistään kun katsoivat jaksot. Mä en ylipäätään tajunnu koko interventio-juttua...

Joissakin tilanteissa huomaa selvästi, että ohjelmaa on leikatti. Välillä tilanteet menee ihan omituisesti, ihan kun katsojalle ei näytettäis kaikkea. Välillä toki viittaavat lehtijuttuihinkin, joita sitten taas täällä härmässä ei näe. Niinkuin eilenkin reunionissa Eileen viittas, että Brandi oli lehdissä haukkunu häntä kodinrikkojaksi ja Eileen taas joutui asiaa sen takia selittelemään lapsilleen. Jos nyt siitä huutamisesta sain oikein selkoa...

Vierailija
437/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:47"]

[/quote]

[/quote]

Eikös se seurannut siitä kun rinna arvosteli B ulkonäköä TrashyMom tyyliseksi. 

[/quote]

Todellakin seurasi. Näin nämä "elegantit" naiset vain käyttäytyvät..

Vierailija
438/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andykin oli sitä mieltä, että Kimin heitto Lisa R:n miehestä osui johonkin "hermoon", olihan tuo aika kova reaktio, jos ei oikeasti ole mitään perää missään, ei mitään salattavaa.

Vierailija
439/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.icydk.com/2013/07/09/photos-brandi-glanville-gets-fall-down-drunk-last-night-and-shows-way-too-much-skin/

Tampon string! Vanha, mutta niin "classy"! Tähän hän Lisa R viittasi eilen... :D

Vierailija
440/795 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:23"]Andykin oli sitä mieltä, että Kimin heitto Lisa R:n miehestä osui johonkin "hermoon", olihan tuo aika kova reaktio, jos ei oikeasti ole mitään perää missään, ei mitään salattavaa.
[/quote]
Kim oli ilmeisesti lukenut jostain juorulehdestä pettämishuhuista...luulen että vain halusi kiristää uhkailemalla Lisan hiljaiseksi...ja kas onnistuikin! Ja seuraavassa jaksossa kiristää samalla tavalla Kylea koskien tämän tytärtä. Kaikki keinot vain käyttöön, ettei vaan puhuta hänen "ei" päihdeongelmistaan...

Ensinhän Kim puhui jostain tyrästä, eilen puhui kehkokuumeesta ja ties mistä, minkä takua oli sen Montyn pillerin vetäny naamaan. Ihanko tosi Monty vetelee muka tollasia kipulääkkeitä kotihoidossa? I doubt. Taisi olla vetässy Kim taas pillerin nassuunsa, kun ahdisti vaan muiden tapaaminen taas niin paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi