Beverly hillsin täydelliset naiset
Auttakaa, minä päivin tulee siis uudet jaksot?? Kokajan on jotain uusintoja ni putosin ihan kärryiltä minä päivinä tulee uudet jaksot?
Kommentit (795)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:12"]
Tuolla aiemmin oli meriiteistä, että Brandilla ei ole uraa ja näin , ja muilla olisi. No, ei se Kiminkään ura kovin järisyttävä ole.. milloin on viimeksi näytellyt? Hän on joo lapsitähti, mutta siihen se sitten jäikin? Ja mitä jenkkien juorulehdissä on ollut, niin lapsitähtenä tienatut rahat on menneet ajat sitten, ja pitkään on ollut täysin riippuvainen tuloista sarjasta ja siskostaan Kylestä! Kyle ja Maurizio ovat maksaneet Kimin elämän, elatusaspua sai exältään vain lapsistaan.
[/quote]
Kim on kuitenkin aikanaan ollut tosi suosittu lapsitähti ja varmaan elätti koko perheensä. Ihan ok, että Kyle nyt jeesaa jos varaa kerran on. Itse taisi jättäytyä vapaaehtoisesti näyttelijän hommista ensimmäisen lapsen saatuaan ja mennessään naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:33"]
Aika hurjan näköinen tuo Kylen entinen look. Sellainen suttuisempi versio Brooke Shieldsistä :D
Nenä on ainakin pienentynyt, ja kulmakarvapuskat siistitty.
[/quote]
:DDD
Aika hirveä kuva..
Joo, kasarimuoti ei ollut niitä kaikkein esteettisimpiä. Kaikki oli jotenkin suttuista.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:33"]
Aika hurjan näköinen tuo Kylen entinen look. Sellainen suttuisempi versio Brooke Shieldsistä :D
[/quote]
Ahhahaha, näyttää ihan mieheltä!
Odotan tän päivän jaksoa eilisen teaserin johdosta! On muuten tylsä tää avn klo 23 alkava rekkauspakko. Tässäkin ketjussa olis varmasti paljon enemmän "jaksokohtaista" elämää ilman sitä. :/
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:33"]
[/quote]
Ahhahaha, näyttää ihan mieheltä!
[/quote]
Mun mielestä ihan eräältä nimeltä mainitsemattoman vähemmistö kansanryhmän edustajalta :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:10"]
Odotan tän päivän jaksoa eilisen teaserin johdosta! On muuten tylsä tää avn klo 23 alkava rekkauspakko. Tässäkin ketjussa olis varmasti paljon enemmän "jaksokohtaista" elämää ilman sitä. :/
[/quote]
Ajattelin ihan samaa! Meinasin just laittaa kommenttia tänne asiasta, mutta ehdit ensin! :D
En edes pääse mobiililla kirjautumaan, joten tv:n katselu ja palstailu ei onnistu yhtäaikaa. Eipä silti, ei täällä ole ketään muitakaan kommentoimassa.
Oho Lisa sit meinas kuristaa Kimin :D
Herranjestas mikä jakso. Sympatiat Kimille, nurkkaan ajettuna puolustautui kun muut naiset olivat joukolla kimpussa.
Ööh, Lisa yritti pyytää anteeksi sitä että oli sekaantunut Kimin asioihin, ja Kim torjui sen julmasti ja alkoi haastaa riitaa...
Yolanda yritti bondata syvemmällä tasolla, lopputuloksena Kimin raivarit. Jessus.
Apua mua oikee hävetti noiden puolesta se kohtaus missä Lisa rikkoi sen lasin. Ei siis vaan se vaan koko huuto mitä ne päästi suustaan. Miten ne kehtaakin aina järkkää tollasta ravintolassa :D iha oikeesti, miten ne ei vaan voi olla kun ladyt. Okei olishan tää tylsä silloin :D mut kun kokoajan. Kauanko normi elämässä olisitte tuollaisten kavereita ja seurassa?
Nuo naiset saavat aikamoisia summia draamaillessaan tuossa ohjelmassa.
Veikkaan, että mekin oltaisiin kaikennäköiseen valmiita niistä rahasummista.
Totta. Mutta kauan tosi jaksaisi kun monet jo monta vuotta :D noh onneksi on jenkit<3
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:53"]Mitäköhän Kim tietää Lisa R:n aviomiehestä?
[/quote]
Luin netistä että se Kim luuli että Lisa Rinnan näyttelijämiehen päihdeongelmat ja rehab-hoidot eivät olisi julkista tietoa, mutta kyllä ne ovat.
[/quote] Haha, no jotain salaista siinä kodissa kyllä on Lisan reaktion perusteella. :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:27"]
Kim näytteli ensin, Kyle alkoi näytellä yhdessä hänen kanssaan ja teki sitten jotain omia juttuja. En muista nuoruudesta yhtään Kimin leffaa kuten niitä Disneylle tekemiään, mutta Kylen kauhuleffan Halloween muistan todella hyvin, katsottiin se videolta salaa vanhempien tietämättä eikä pystytty nukkua kunnolla moneen yöhön kun pelotti! :D
Kyle näyttää ihan joltain Pieni talo preerialla -lettitytöltä tuossa leffassa
http://members.shaw.ca/halloweenh2k/krh1.jpg
Isosisko Kathykin näytteli teeveesarjoissa yksittäisiä jaksoja, näiden äiti pisti kaikki kolme tytärtä tienaamaan nuoresta saakka! Kathy oli mm. Onnen päivissä.
Kimillä oli pieni rooli äskettäin päättyneessä Kosto-sarjassa, jossain niistä viimeisistä jaksoista. Hänellä on aika pitkä ansioluettelo 70-luvulta saakka.
Kyle on ollut mm. Päivien viemää, Teho-osasto, Lemmenlaiva, Beverly Hills 90210 sarjoissa ja itse asiassa näyttäisi olleen myös Pieni talo preerialla sarjassa :D
[/quote]
Kyle taisi näytellä sitä Ingalsin perheen nuorinta tytärtä (Pieni talo preerialla)
[/quote]
Ei tosiaankaan näytellyt. Kyle näytteli sitä Edwardsin (parrakas jörrikkä) nuorinta lasta, joka taisi olla vaimon edellisestä suhteesta.
Ah tämä sarja on niin parasta viihdettä meikäläiselle. Ei löydy toista tv-sarjaa jota seuraisin näin innokkaasti. Käsikirjoitettua tosi-tv draamaa!
Täällä morkataan Kylen ulkonäköä, mutta mun mielestä Kyle on kaunis, olkoonkin leikellyt naamaansa. Tummatukkaiset naiset (itsekkin olen tummatukkainen) ovat mielestäni vetoavampia, vaikka miehet kai tykkäävät blondeista. Omalla kohdallani tummatukkaiset ja -partaiset miehet saavat mun pääni kääntymään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:27"]
Kim näytteli ensin, Kyle alkoi näytellä yhdessä hänen kanssaan ja teki sitten jotain omia juttuja. En muista nuoruudesta yhtään Kimin leffaa kuten niitä Disneylle tekemiään, mutta Kylen kauhuleffan Halloween muistan todella hyvin, katsottiin se videolta salaa vanhempien tietämättä eikä pystytty nukkua kunnolla moneen yöhön kun pelotti! :D
Kyle näyttää ihan joltain Pieni talo preerialla -lettitytöltä tuossa leffassa
http://members.shaw.ca/halloweenh2k/krh1.jpg
Isosisko Kathykin näytteli teeveesarjoissa yksittäisiä jaksoja, näiden äiti pisti kaikki kolme tytärtä tienaamaan nuoresta saakka! Kathy oli mm. Onnen päivissä.
Kimillä oli pieni rooli äskettäin päättyneessä Kosto-sarjassa, jossain niistä viimeisistä jaksoista. Hänellä on aika pitkä ansioluettelo 70-luvulta saakka.
Kyle on ollut mm. Päivien viemää, Teho-osasto, Lemmenlaiva, Beverly Hills 90210 sarjoissa ja itse asiassa näyttäisi olleen myös Pieni talo preerialla sarjassa :D
[/quote]
Kyle taisi näytellä sitä Ingalsin perheen nuorinta tytärtä (Pieni talo preerialla)
Kyle on huvittavan stereotyyppinen amerikkalainen :D