Aamusuukot ja halit parisuhteessa kantava voima? Mies vaatii..
Harrastellaanko teillä?
Meillä alkuun oli mies aamuisin innokas halija ja suukottelija, itse aamu unisena heräsin aina miehen karhun halaukseen ja märkiin suukkoihin, mikäs sen ihanampaa.
Noh, nyt suhdetta takana jo pidempään ja tämä herättelytraditio miehen osalta on jäänyt.
Häntä lähinnä ärsyttää se että minun on vaikea aamuisin herätä ja nousta ylös, toisinaan myös huomauttelee siitä että voisin minäkin hälle keitellä joskus arkisin aamukahvit.
No niin mutta asiaan, nyt mies haluaa suhteen virkistämiseksi palauttaa aamuhalailun, erikseen siis puhui siitä, eli meinannee sitä että mun pitäis jollain ilveellä ilmeisesti sitte alkaa heräämään jollain ilveellä ilman että mies joutuu haliherättelemään minua, koska muutenhan siitä ei kai tarvitsisi keskustella jos vanha tapa hälle olisi se toivottu. Sen kun halailisi.
Miten mä nyt tästä 35 vuoden aamu-unisuudesta nyt herään sitte halailemaan innokkaana, musta tää on vähän outoa?
En tiedä tajusko kukaan mitä tarkoitan?
Kommentit (23)
Musta kuulostaa siltä, että mies haluaa hellyyttä, ja sehän on ok. Mutta, onko sen pakko just aamulla tapahtua, niin siitähän voi neuvotella. Eikö siitä päivästä voi sen pari minuuttia irroittaa vaikka illasta, siihen että halaa ja suukottaa? Sehän ei ajallisesti vie varttia kauempaa, tuskin tekään nyt aamuisin tuntikausia köllitte halimassa.
Omasta kokemuksestani voisin sanoa, että on maailman huonoin idea vaatia aamu-uniselta ihmiseltä aamuisin yhtään mitään. Mulla ainakin on aina ollut elämässä se nyrkkisääntö, että ihmisen luontiasta rytmiä on kunnioitettava. Jos aamu-uniselta lähtee vaatimaan mitään tai käskyttämään sitä ennen ensimmäistä kahvikupillista, saa olla kyllä melko itsetuhoinen yksilö. :D
Elikkä riita poikki ja voita väliin, ja halit sitten siihen kohtaan päivästä kun molemmilla on vireystaso kohdillaan.
Minäkin hirveän aamu-uninen, yritän aina välillä virkistyä siihen aamuhaliin ettei mies kyllästy :)
Joo siis nyt selvis et mies on aamulla halinut ja mä en ole herännyt siihen. Joopa joo
mua kyllä ahdistaa tällänen halailun penäily.
Illan kyöhnäsi halaillen ja nukahti itse siihen. Mä en taas voi sietää mitään lusikka nukkumisia. Puoli yötä pyörin siinä minimitoitetussa lusikassa kunnes ohjasin miehen kauemmas. Saattaa olla et jäi sitten päälle tuo ahdistus ja aamuhalit meni vähän salaan rahaan :D
fiksu aihe tapella. Mut nää on niin omakohtaisia juttuja. Oon samaa mieltä että ei pitäisi pakottaa normiin joka on vastoin ihmisen omaa kelloa ja tahtoa.
Ap
Olisit iloinen, että sinulla on tuollainen mies sen valittamisen sijaan.
Kaikesta ihmiset ongelmia kehittävätkin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:19"]Olisit iloinen, että sinulla on tuollainen mies sen valittamisen sijaan.
[/quote]
Nojoo, mut vähän vaihtelua hei rasismikeskusteluun :D
Oon mä iloinen, en vaan pidä siitä et tollasista asioista pitää kinata.
halitaan me muutenkin, mut miehellä on päähänpinttymä juuri tästä aamuhalista. Aiemmin oli myös siitä että kun ajellaan autolla, pitää mun pitää kättä hänen reidellään. Tuntuu just samalta nyt tää kiukuttelu kun se. Tollaisten huomionosoitusten pitäisi tulla sponttaanisti, ei vaadittuina.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:19"]Olisit iloinen, että sinulla on tuollainen mies sen valittamisen sijaan.
[/quote]
halitaan me muutenkin, mut miehellä on päähänpinttymä juuri tästä aamuhalista. Aiemmin oli myös siitä että kun ajellaan autolla, pitää mun pitää kättä hänen reidellään. Tuntuu just samalta nyt tää kiukuttelu kun se. Tollaisten huomionosoitusten pitäisi tulla sponttaanisti, ei vaadittuina.
Ap
Harrastakaa aamu seksiä. Voi hymy huulilla lähteä töihin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:19"]Olisit iloinen, että sinulla on tuollainen mies sen valittamisen sijaan.
[/quote]
Ap
[/quote]
Mitä ihmettä tuo autojuttu :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:19"]Olisit iloinen, että sinulla on tuollainen mies sen valittamisen sijaan. [/quote] Nojoo, mut vähän vaihtelua hei rasismikeskusteluun :D Oon mä iloinen, en vaan pidä siitä et tollasista asioista pitää kinata. halitaan me muutenkin, mut miehellä on päähänpinttymä juuri tästä aamuhalista. Aiemmin oli myös siitä että kun ajellaan autolla, pitää mun pitää kättä hänen reidellään. Tuntuu just samalta nyt tää kiukuttelu kun se. Tollaisten huomionosoitusten pitäisi tulla sponttaanisti, ei vaadittuina. Ap [/quote] Mitä ihmettä tuo autojuttu :D
[/quote]
No niinpä, arvaa oliko ahdistavaa kun käytiin samaa matkaa töissä pari vuotta...
Ja jos ei käsi ollut oikeeseen aikaan reidellä niin möks :D
Et tää on hieman ahdistavaa.
AP
Meillä on ollut koko ajan tapana että se joka lähtee eka töihin, käy antamassa pusut mutta ei herätä jos toinen ei siihen itse herää. Usein kyllä herätään kun siihen tapaan on molemmat tottunut.
Kävisikö joku tuollainen ratkaisu tai mikä juuri teille sopiikin. En väitä että meidän olisi paras. :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:24"]
Harrastakaa aamu seksiä. Voi hymy huulilla lähteä töihin.
[/quote]
No pari kertaa miehen mieliksi kokeillu, itse oon aamuisin niin kohmeessa etten tunne mitään.
Joten ei vaikuta muhun mitenkään, eikä se mieskään saanu kyllä et ei meillä kovin hyödyllistä toi.
Ja aamu unisena voin sanoa et annan vaikka pesää jos saan sen varjolla olla pidempään sängyssä, et sopii joo, mut mitään urheilusuoritusta turha odottaa :D
AP
Sanoisin että on aika outoa. Se, että toisen pitäisi repiä itsensä jollakin ylös ja keitellä kahvit, jos on aamu-unisempi, ihan vain miellyttääkseen miestä. Siis miten se edes onnistuu? Itse olen aamu-uninen, mies herättelee minut ja sanon kyllä heipat. Voidaan halailla jos tahtoo, mutta en mä laita herätyskelloa, johon todennäköisesti mies heräisi, en minä, vain että voin keittää kahvit.
Jos parisuhde menee pilalle väärästä rytmistä tai siitä ettei pidä kättä toisen reidellä tämän ajaessa autoa, niin eipä kummoinen parisuhde sitten tainnut olla.
Etkö käy töissä vai miksi sun ei tarvi herätä?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:31"]
Meillä on ollut koko ajan tapana että se joka lähtee eka töihin, käy antamassa pusut mutta ei herätä jos toinen ei siihen itse herää. Usein kyllä herätään kun siihen tapaan on molemmat tottunut. Kävisikö joku tuollainen ratkaisu tai mikä juuri teille sopiikin. En väitä että meidän olisi paras. :)
[/quote]
No tätä se mieskin haluaa, usein lähdetään samaan aikaan ja joskus kun toinen jää kotiin niin silloin yleensä tulee tämä asia esille. Itse arvostan sitä että toisen annetaan nukkua, joten vähin äänin häivyn ja jätän nukkumaan, Mies taas tulee pusuttelemaan ja herättää, että noh. Nukahdan kyllä uudelleen yleensä helposti :D ja suorastaan vaivatta. Itse tosiaan herään aina ihan viime tipassa, en todellakaan vois kuvitella keitteleväni kahvia tai lukevani lehtiä. Välillä meikkaan vasta junassa ym. Eli aamuisin mulla on myös aikojen alusta lähtien ollut tulenpalava kiire, vaatteet päälle ja ulos tyylillä, vaan että sais nukkua pidempään :D
AP
Pakkoko sitä on heti aamusta alkaa halailla ja pussailla. Itse en tuosta tykkäisi, koska olen ollut aamu-ihminen viimeksi joskus 5-vuotiaana. En edes hyvin nukutun yön jälkeen herää onnesta soikeana ja halipusut mielessä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:43"]
Pakkoko sitä on heti aamusta alkaa halailla ja pussailla. Itse en tuosta tykkäisi, koska olen ollut aamu-ihminen viimeksi joskus 5-vuotiaana. En edes hyvin nukutun yön jälkeen herää onnesta soikeana ja halipusut mielessä.
[/quote]
Juurikin näin :D
AP
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 14:24"]Harrastakaa aamu seksiä. Voi hymy huulilla lähteä töihin.
[/quote]
Aamuseksi on arkiaamuna ehkä yksi kauheimmista asioista mitä voin kuvitella. En vaan pysty nauttimaan seksistä yhtään, kun olen umpiväsynyt ja kokoajan aivoissa kummittelee, että kohta tulee jo kiire jotta ehtii ajoissa töihin. En ole ap, mutta aamu-uninen kylläkin.
Sano sille ukolle että senkun halaat jos halailuttaa. Ei halailulle mitään kellonaikaa voi sopia.
Pässi mies.
Sano sille, että otetaan mieluummin jääkaappipusu ja iltahali.