Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekemistä 1-vuotiaan kanssa?

Vierailija
03.09.2015 |

Lapsi 1v1kk, ei vielä kävele. Painaa jo 12kg, enkä meinaa jaksaa kantaa häntä enää (minulla reuma), joten kaikki puistoilu jne on haastavaa. Miten muut selviätte tästä ajasta kun lapsi ei osaa vielä kävellä mutta tarvitsee jo ulkoilua ja tekemistä? Meillä ei kotimme lähellä mitään kävelymatkan päässä, kaikkialle mentävä autolla. Turhauttaa kasata vaunut autosta esim 5minuutin vauvakeinuilun vuoksi... :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/7 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oma lapsi ei kävellyt niin laitoin hänet maahan tutkimaan paikkoja, istuttiin hiekkalaatikolla ja keinussa. Ei siihen hirveästi kantamista/notamista tarvitse :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkalaatikolle mönkimään. Ei tarvitse nostaa kuin rattaisiin ja takaisin. Pallo kannattaa antaa.

Vierailija
4/7 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapsi kärryihin istumaan ja menkää kävelylle. Mukavaa ympäristöoppia. :)

Vierailija
5/7 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla reuma myös, ja vein lapsen hiekkalaatikolle ensimmäisen kerran noin 1 v 4 kk iässä. Keinuun samoihin aikoihin. Osin siitä syystä, että sattui kevät tulemaan, eikä ulkona ollut liukasta.

Tuntuu oikeasti työläälle lähteä lapsen kanssa ulos ja touhuihin..."pakollisen" verran, eli kerran päivässä olen käynyt ihan tuossa pihalla, jossa tosin ei muita lapsia ole. Aina ei pysty sitäkään, jos on kortisonipistoksia laitettu jne.
Nyt syksyllä sitten olis jonkinlaisten kerhojen aika. Valitettavasti kaikenmaailman vanhempi-lapsi-sirkusryhmät on poissuljettuja, koska minusta ei ole mihinkään siellä...

Vierailija
6/7 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen jatkaa, että lapsi ei kummemmin ollut siihen mennessä kaivannut hiekassa mönkimistä... Meillä on sisällä ollut lattialla mönkimisradan tyyppistä "aktiviteettia", eli jonkun tyynyn tai patjasysteemien kanssa on voinut touhuta.
Tuo rattaiden kanssa kulkeminen on sekin hyvä, jos jalat kestää. Meidän lapsella on runsas sanavarasto, kun on katseltu ja höpötelty ;)

Vierailija
7/7 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkävamma ja hyvin jaksan nostella,Älkää laiskotelko ja kitisettä pienistä