Mitähän tekisi. Yksin kotona.. mies ja lapset reissussa.
Mies ja lapset lähtivät mummon kanssa mökille yöksi. Olen nyt yksin huomiseen iltaan, mitä tekisin?
Kommentit (9)
Siivoaisin, nukkuisin, hyvää safkaa ja viiniä. Hyviä sarjoja.
No ihan ensiksi siivoaisin pari tuntia _rauhassa_. Sen jälkeen kävisin kirjastossa ja kaupassa ostamassa vuohenjuustosalaattiin tarpeet ja irtokarkkeja. Sen jälkeen Alkosta jotain hyvää viiniä. Kotona kävisin saunassa, tekisin kasvonaamion ja laittaisin kynnet. Käpertyisin salaatin ja viinilasin kanssa muutamaksi tunniksi lukemaan ja sen jälkeen panisin hyvää musiikkia soimaan, joisin lisää viiniä, nauttisin siististä kodista, katsoisin lempisarjaani ja toivoisin kädet ristissä, että mies ja lapset viihtyisivät pidempään mökillä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:38"]
Mies ja lapset lähtivät mummon kanssa mökille yöksi. Olen nyt yksin huomiseen iltaan, mitä tekisin?
[/quote]
Hankit jonkun komean isomunaisen mustan miehen viihdyttämään. M35
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]:) kuulostaa hyvälle
Itsekin suosittelen, että petä miestäsi isokyrpäisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
Älä viitsi. Tuo on pelkkää huonoa huumorintajua.
Ehdottomasti soittaisin ystäville - naisille :) Johonkin viihtyisään ravintolaan päivittämään juorut ja ihmettelemään elämänmenoa!
Lähtisin kaupungille kävelemään, kävisin syömässä tai kahvilassa, ehkä ostaisin itselleni jotain vaatetta, sovittelisin rauhassa. Kävisin kirjastossa tai kirjakaupassa. Illemmalla tekisin jotain hyvää iltapalaa tai tilaisin sushia, kävisin kylvyssä ja tekisin ihon-, hiusten- ja kynsien hoidon. Lukisin tai katsoisin lempparisarjaa koko illan ilman häiriöitä.