Tiedättekö mille likainen päänahka/hiukset haisee? Sellainen kaamee haju tulee, jos joku ei pese joka päivä hiuksia
Kommentit (23)
Tytöllä oli haiseva päänahka pesuista huolimatta. Tuo shampoo auttoi joten kokeile sitä.
Onko kenelläkään tietoa millä saisin tyttöni tukasta tuon hajun pois? Pesusta huolimatta tukka/päänahka haisee siltä kuin tukkaa ei olisi pesty aikoihin... yök. Näyttää puhtaalta ja on puhdas mutta silti tunkkainen haju tuntuu nenään 🙁
Vierailija kirjoitti:
Tytöllä oli haiseva päänahka pesuista huolimatta. Tuo shampoo auttoi joten kokeile sitä.
Mikä "tuo" shamppoo? Onko shamppoon merkki tuo vai poistettiinko joku viesti moderaattorin toimesta tuolta välistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä "tuo" shamppoo? Onko shamppoon merkki tuo vai poistettiinko joku viesti moderaattorin toimesta tuolta välistä?
Täällä oli ennen otsikot, mutta nykyisessä systeemissä ne eivät enää näy. Merkki on ollut otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa millä saisin tyttöni tukasta tuon hajun pois? Pesusta huolimatta tukka/päänahka haisee siltä kuin tukkaa ei olisi pesty aikoihin... yök. Näyttää puhtaalta ja on puhdas mutta silti tunkkainen haju tuntuu nenään 🙁
Mä sanoisin, että on hiivaa tai väärä ph-tasapaino. Mä käytän tohon laimennettua etikkaa. Huuhtelen sillä hiukset ja päänahan varsinaisen pesun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että on hiivaa tai väärä ph-tasapaino. Mä käytän tohon laimennettua etikkaa. Huuhtelen sillä hiukset ja päänahan varsinaisen pesun jälkeen.
Joo, poimin vanhan keskustelun mikä tuli googlella... Siksi tuolta puuttuu shampoo merkki. Täytyy kokeilla etikkaa... tiedän että sen ei pitäisi haista mutta minkä verran sitä voisi laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, poimin vanhan keskustelun mikä tuli googlella... Siksi tuolta puuttuu shampoo merkki. Täytyy kokeilla etikkaa... tiedän että sen ei pitäisi haista mutta minkä verran sitä voisi laittaa?
Mä laitan 1:4 tai 1:5 suunnilleen. Se huuhdellaan sitten pois. Ei tarvitse mitään pitkään vaikutusaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Osaiskohan joku vinkata, mistä shampoosta tässä olisi voinut olla kyse?
Itselläni on viime aikoina kans alkanut haista päänahka ihan hirveelle, jotenkin sellainen pistävä eltaantunut rasvan haju, tuli mieleen myös sellainen pesemättömän vanhan ja sairaan ihmisen haju tms, vaikea kuvailla.
Olin käyttänyt ennen tätä hajua melko isoilla annoksilla msm-jauhetta ja glutamiinia, niin epäilin josko ne olisivat voineet olla syypäänä? Koskaan ennen ei ole tällaista ollut. Nyt olen jättänyt nuo jauheet kokonaan pois ja haju on jo paljon miedompi. Kuitenkin sitä vielä on vaikka pesisi syväpuhdistavalla shampoollakin.
Mitähän tässä voisi vielä kokeilla? Mikä muu voisi aiheuttaa pahaa hajua?
Luultavasti joku apteekin shampoo joka on tarkoitettu ongelmalliselle päänahalle. Kannattaa kysyä farmaseutilta. Niitä on kokonainen sarja eri ongelmiin (rasvoittuminen, hilse, iho-ongelmat ym).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on viime aikoina kans alkanut haista päänahka ihan hirveelle, jotenkin sellainen pistävä eltaantunut rasvan haju, tuli mieleen myös sellainen pesemättömän vanhan ja sairaan ihmisen haju tms, vaikea kuvailla.
Olin käyttänyt ennen tätä hajua melko isoilla annoksilla msm-jauhetta ja glutamiinia, niin epäilin josko ne olisivat voineet olla syypäänä? Koskaan ennen ei ole tällaista ollut. Nyt olen jättänyt nuo jauheet kokonaan pois ja haju on jo paljon miedompi. Kuitenkin sitä vielä on vaikka pesisi syväpuhdistavalla shampoollakin.Mitähän tässä voisi vielä kokeilla? Mikä muu voisi aiheuttaa pahaa hajua?
Ketoosi aiheuttaa nuorille ja on oikeasti kuvottava haju.
Yök, mä kyllä haistan jos jollain ihmisellä on likaiset hiukset / rasvainen päänahka. Kammottava käry. Ja näitä on yllättävän paljon, joilla haisee. He eivät tietenkään itse sitä enää haista, eikä oikein kehtaa sanoakaan.
Hiuspohjan voi pesun yhteydessä kuoria suolalla niin pohja saa happea.
Se on NIIN HIRVEE haju ja välillä kadulla lemahtaa kun joku kulkee ohi yäk yäk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin käyttänyt ennen tätä hajua melko isoilla annoksilla msm-jauhetta ja glutamiinia, niin epäilin josko ne olisivat voineet olla syypäänä? Koskaan ennen ei ole tällaista ollut. Nyt olen jättänyt nuo jauheet kokonaan pois ja haju on jo paljon miedompi. Kuitenkin sitä vielä on vaikka pesisi syväpuhdistavalla shampoollakin.Mitähän tässä voisi vielä kokeilla? Mikä muu voisi aiheuttaa pahaa hajua?
Ketoosi aiheuttaa nuorille ja on oikeasti kuvottava haju.
En ole ketoosissa, enkä siihen ole pyrkinytkään vaikka tosin ruokavaliota olen muuttanut paljon terveellisemmäksi ja proteiinipitoisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Yök, mä kyllä haistan jos jollain ihmisellä on likaiset hiukset / rasvainen päänahka. Kammottava käry. Ja näitä on yllättävän paljon, joilla haisee. He eivät tietenkään itse sitä enää haista, eikä oikein kehtaa sanoakaan.
Ei kai tukka sentään käryämään ala?
Onko jotain shampoota joka tepsisi hajuun? Yleensä toisena päivänä haisee vasta. Muita päänahan ongelmia ei ole.
jos välillä olisi pidempään pesemättä...mutta mä en ainakaan siihen pysty.
Itse pesen joka toinen päivä hiukset. Sitten kysymykseen, luulen että tarkoitat sellaista likaista, rasvaista hajua, mikä päänahkaan tulee jos ei pese hiuksia...mutta ei se nyt kahdessa päivässä vielä tule mikäli on päänahka kunnossa.